SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dopier.dol na maks!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8294

napisał(a)
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 14747 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 102587

Żadnych wstępów.Zero introdukcji.
Zmień sposób trenowania.Zacznij wyglądać!
Zrób tak jak powiem,a raz na zawsze zmienisz swoje podejście do budowania swojego żałośnie wątłego ciała .
Koniec z liczeniem serii i powtórzeń!
Zaczynasz trening,i po raz setny lecisz schematem.Dawno zauważyłeś,że męczysz się tak samo od miesięcy i chu*ja z tego masz.Masz już zestaw ruchów,które czujesz najlepiej,powodujący maksymalną pompę i pracę docelowych mięśni,a nawet ich poszczególnych rejonów(większość,nie ma pojęcia o czym mówię,ale Ci którzy mają ten poziom,dostaną patent na przebrnięcie tego gówna i osiągnięcie rozwoju,na wyższym szczeblu).
Wchodząc na salę,wiesz jakie ćwiczenia wykonasz.Zacznij od serii rozgrzewkowych,których nie liczysz.Trening „zaczyna się",kiedy osiągasz ciężar właściwy.Teraz,po właściwym ustawienia tułowia,w pozycji wyjściowej,rozpoczynasz serię,nie licząc powtórzeń,tylko koncentrując się na pracy mięśni.Powtórzenia wykonujesz doputy,dopóki,trenowane mięśnie nie odmówią posłuszeństwa.Nie wiesz ile wykonałeś ruchów,ale aparat mięśniowy otrzymał bodziec do rozwoju,jakiego nie dawałeś,mu robiąc kolejny raz tą samą serię,w tej samej ilości powtórzeń,powtórzeń tym samym ciężarem.Wyrzuć schematy z głowy.Mięśnie rosną,kiedy pracują ponad swoje możliwości,a Ty ograniczasz swoją psychikę licząc serie i powtórzenia!!!Nie licząc,nie blokujesz psychiki,na poziomie dotychczasowego wytrenowania,tylko wykonujesz maksymalną pracę,w każdej serii.Liczba serii chwilowo nie ma znaczenia,bo po rozpoczęciu takiego treningu,dajesz bodziec do rozwoju mięśni większy niż dotychczas,już po pierwszej serii!
Na wyższym stopniu zaawansowania,można wytyczać sobie progi,np. 50 powt. W danym ćwiczeniu,ilość serii nieznana,bo wykonujesz ruchy do momentu,kiedy osiągniesz założoną liczbę powtórzeń(50,70,100) w danym ćwiczeniu.Powtórzenia robisz do upadku,bez względu na ich liczbę,na niepełnej regeneracji(na serię wchodzisz,po unormowaniu oddechu,a nie licząc minuty).Pierwsza seria może wynieść 15 powt.,ale gwarantuję,że po 30-50 sek. przerwie nawet kozak spadnie do 3-4 powt.,w piątej serii z tym samym ciężarem…Jeśli masz słabe punkty,to trenując w ten sposób daną grupę,robisz jej priorytet,trenując ją nawet raz w tygodniu!
Powodzenia w robieniu cięższych treningów.
Autorized by Body
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2133 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 54008
napewno sprawdze ten trening ,sog

Zmieniony przez - szeryf-81 w dniu 2009-03-07 21:05:01
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 16769 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 70328
czy ta metoda byla juz przetestowana ?

nie ma ciezkiej pracy ani chvjowej genetyki..poprostu dawki sa za male by B50
**Ulubiency bogów umieraja mlodo,pozniej zyja wiecznie w ich towarzystwie**
Staraj się być najlepszy, rób więcej niż możesz, kochaj przyjaciół..
mów prawdę, bądź wierny, szanuj swego ojca oraz matkę...JOE WEIDER

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 20544 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 125836
sprawdzone i dziala

wlasnie takim treningiem bez schematu lece od jakiegos czasu i daje mi to najwieksze efekty do tej pory


co do arta, tylko czekac az malolaty po przeczytaniu i zrozumieniu tego arta na swoj (bledny) sposob beda smigac klate po 100powt na serie

DreamChaser

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 449 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15921
ciekawy teamt czyli tak robisz serie rozgrzewkowa dochodzisz do stopniowo do ciezaru wlasciwego powiedzmy 120kg na laweczce plaskie gdzie mozna wykonac spokojnie 10 pow a nastepnie robisz serie do zalamania miesnia dobrze mysle?

You can lock the locks, but you can't stop the clocks

napisał(a)
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 14747 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 102587
Moja autopsja.
Takie w zasadzie luźne uwagi dla zaawansowanych.Ameryki nie odkryłem,chociaż uzdrawiam ślepców
Zresztą istotą "arta" jest,to,że nikt z nas nie wie jaki stosunek włókien czerwonych do białych,ma w każdej grupie mięśni.Robiąc serie do upadku,bez liczenia powtórzeń,na krótkich przerwach,stymulujesz wszystkie typy włókien.Trening jest kompletny.

Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2009-03-07 21:12:17
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 20544 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 125836
piaszczyna, dobrze kombinujesz.

robisz ze "swoim" ciezarem az do zalamania. wszystko technicznie bo tutaj chodzi zeby czuc miesien,dlatego czasem warto zdjac te 20kg i robic super technicznie bo przy budowie masy wychodzi na +

DreamChaser

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 99459
Spróbuje oczywiście Sog za art

Pozdrawiam Duda
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2346 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12822
stosuje ten trening od dluzszego czasu i jest naprawde dobry

sog

Doping.

napisał(a)
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 1991 Wiek 105 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14996
Nie na temat, ale czemu ten post jest w dziale doping a nie trening?

rotfolol i uj

napisał(a)
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 14747 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 102587
Bo tam nie ma wielu osób,których to dotyczy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co powiecie o prohormone steroids dostępnego na allegroprohormone steroids

Następny temat

TRENBOLON

Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Burgery wołowe w bułce orkiszowej Burgery wołowe w bułce orkiszowej Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Masa czy rzeźba, od czego zacząć? Masa czy rzeźba, od czego zacząć? Seks, a wyniki sportowe Seks, a wyniki sportowe Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Kto wygra zawody Mr. Olympia 2018? Kto wygra zawody Mr. Olympia 2018?