Temat został odczytany 99154 razy

Domowy peeling do twarzy

zgłoś naruszenie
  • ninja87
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 154
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 1730

Znacie przepis na domowy peeling do twarzy???
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
1108831694000
zgłoś naruszenie
  • Beciaa
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 160
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 530
hmmm ... w zasadzie nigdy o tym nie slyszalam, ale fajnie by sie bylo dowiedziec
1108916781000
zgłoś naruszenie
  • Uka P.
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2510
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 10258
Pocieranie skóry przekrojoną brzoskwinią.
A peeling do ciała - sól kuchenna [odradzam stosowanie soli na twarz, bo za mocna].


Zmieniony przez - Uka P. w dniu 2005-02-21 00:26:44
"Go ahead, make my day..."
1108923835000
zgłoś naruszenie
  • Beciaa
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 160
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 530
fajnie ... chyba wyprubuje ... (jak bede miec brzoskwinke w domQ )
1108973489000
zgłoś naruszenie
  • ninja87
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 154
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 1730
Ja słyszałam, że do twarzy to się miesza płatki owsiane ale zapomniałam z czym to się jeszcze miesza...
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
1108993216000
zgłoś naruszenie
  • nicien
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 60
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 911
platki owsiane ( 3 łyzki) rozdrobnic np. tluczkiem do miesa, dodac 1 lyzke miodu, sok z połowy cytryny, wymieszac, wstawic na poł godziny do lodówki, wyjącdodac 1 łyzke mleka, wymieszac i ladowac na buzie. Najlepiej robic to w wannie, bo się kruszy, wcierac ok. 3 min. to co zostanie mozna nałozyc na biuscik, ale nie wcierac tylko potraktowac to jako masczke odzywczą. Przy cerze wrazliwej nie dodawac cytryny !!!!!!!!!!!!!!!!
1108993706000
zgłoś naruszenie
  • Robert.S
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 208
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 6111
  • Trenuje: trochę :)
modło+szwamka i masowanie twarzy :)
Piękne słowa nie zawsze są prawdziwe, a prawdziwe nie zawsze piękne.
1110192331000
zgłoś naruszenie
  • nikoosia
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 441
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 6325
Ja do twarzy uzywam peeling z cukru - 2lyzeczki cukru zmieszac zniewielka iloscia wody - tak zeby sie nei rozpuscil, ma byc gesta syropowata ciesz z wyczuwalnymi krysztalkami. Mozna do tego dodac jakis zel do mycia twarzy, jesli sie taki uzywa - ulatwi rozprowadzanie...
Do cialanatomiast polecam peeling z kawy - taka zmielona kawe, moze byc najtansza i najgorsza, w ilosci ok 2 lyzek zalewamy woda - mozna kawe wsypac do filtra papierowego, chwile to poparzyc a potem wyciagnac z wody, odcisnac, Ja nie mam filtrow, wiec zalewam ta kawe w filizance mala iloscia wody - tak zeby tylko zalac fusy. Kawe w z filtra, czy w filizance zmieszac z zelem pod prysznic i sie nacierac. Oba pelingi dzialaja rewelacyjnei i skutecznie - juz nie kupuje zadnych gotowych peelingow, bo szkoda kasy, anie zadzialaja tak dobrze jak te powyzej
------------------------------------------------------------
**Edimus et vivamus, non vivimus ut edamus!! **

leniwa Nikoosia
Doradca w dziale Fitness
1110208345000