SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Domowe ćwiczenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 12199

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26
Cześć. Zrobiłem sobie mały program na ćwiczenia w domu i zaraz go przedstawię. Nie mam wielkiego doświadczenia w układaniu takich treningów i chciałbym Was zapytać czy ilość serii i powtórzeń jest ok. Dodam, że już po drugim dniu boli mnie nadgarstek, ale chyba musi się przyzwyczaić do ciężaru, albo za krótkie przerwy robiłem.

Drążek - 3 x 8 + 5 neutralnie + 5 szeroko ręce
Ekspander - 4 x 15
Ściskacze - 4 x 50
Popmpki - 4 x 15 (tradycyjne) + 2 x 15 (nogi i ręce wysoko) + 2 x 15 (tylko nogi wysoko)
Hantle 3 kg (na razie lekkie) - 2 x 30
Przysiady - 4 x 15 (podczas ściskacze)
Brzuszki - 3 x 25
Leżenie na plecach i nogi w górę - 3 x 15

Najbardziej mi zależy, żeby robić więcej podciągnięć na drążku, najwięcej robię 15 nachwytem, mam rok żeby dojść do 21.

Wszystkie ćwiczenia robię od razu, z przerwami.

Jak mogę ćwiczyć jeszcze, aby poprawić kondycję. Dodam, że pływam i biegam.

Będę wdzięczny za naniesienie poprawek na program. Drążek ćwiczę już tak 2 miesiące i nie mogę przebić 15.

Jeszcze chciałbym się dowiedzieć trochę o domowych ćwiczeniach na klatkę piersiową, szczególnie górną część bo kości wystają, dół jest ok.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10942 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 24704
nie ten dzial do dzialu trening w domowych warunkach

:)

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Nie ten dzial.