SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dolne mięśnie Brzucha

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 30908

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 231
Mam problem tgo typu ze moje dolne miesnie brzucha to oponka a u góry przebija sie kaloryfer co mam zarobic zeby dopracowac te dolne mięśnie może znacie jakieś ćwiczenia .
Za pomoc z góry dzienkuje

Koksyy

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2249 Napisanych postów 48676 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 282202
jak oponka to redukcja potrzebna

dieta + aeroby

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4654 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 95244
wszelkie unoszenia nog. czy to na drazku czy jakiekolwiek inne

ZAMBO (old school bodybuilding)

napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2249 Napisanych postów 48676 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 282202
Zambo co mu z unoszen jak wyrobione miesnie bedzie pokrywal tluszcz

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1222
jedno i drugie co pisali moi poprzednicy
pociesze cie ze ta czesc brzuszka najtrudniej dopracowac i to nie tylko twoj problem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 231
No dietke mam mam juz zrobiona ale powiesz szczeze nie przedam za a6w wole ABS II ale poziom 1 bo nie lubie cwiczyc na drazku:P

Koksyy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1222
drazek to podstawa na dolne mienie brzucha
przynajmniej ja polecam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 700
Najpierw dużo biegaj(np.graj w nogę)zeby spalić tłuszcz a później tak jak mówią inni(wszelkie unoszenia nóg).

Dorzucę jeszcze pytanie:
Jakie ćwiczenia wykonywać ,aby widoczny był podział dolnej partii mięśni brzucha?Jest już widoczna,tylko nie podzielona.Chodzi mi o to ,zeby u dołu nie był widoczny prostokąt,tylko dwa kwadraty.

(mam nadzieję,że zrozumieliscie o co mi chodzi)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 231
No ale jak spale tłuszcz to nie bede szeroki tylko bede mial fajan zezbe a ja chce byc szeroki:) ale z wmaire fajnym brzuchem

Koksyy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 477 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5051
biegaj ,biegaj,i jeszcze raz biegaj
napisał(a)
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 7991 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22233
No ale jak spale tłuszcz to nie bede szeroki tylko bede mial fajan zezbe a ja chce byc szeroki:) ale z wmaire fajnym brzuchem

Jesli dzieki tluszczowi jestes szeroki to wiesz nie ejstes dorbze zbudowany ejstes po prostu gruby. Ok wg mnie lepiej miec np 37 wbicu a ladnie wyrzezbiony ale rozumiem ze kazdy moze miec inne zdanie i np wolisz byc gruby-w takim wypadku przykro mi musisz sie liczyc z ta oponka nie ma spalania miejscowego [bynajmniej bez dopingu] wiec jjesli zaczniesz spalac to poleci wwzystko lacznie z tym tluszczem ktory jak sam napisales stanowi podstawe twojej figory.Piszesz o "w miare fjanym brzuchu" domyslam sie ze chodzi ci o tzw 6pak, aby to osganac potrzbeujesz miesni+ malego %bf niestety bez redukcji tego nie osiagniesz nie mzoesz miec np 8% bf na brzuchu a 15 na klatce- to rozchodzi sie w miare rownomiernie.


Zmieniony przez - seba_kzn w dniu 2006-08-13 22:35:22

[*]Sw. Spam poscie z treningu bedziesz w naszych sercach na zawsze. Pomscimy Cie, smierc Twojemu oprawcy...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wiosłowanie jako HIIT???

Następny temat

Plan na plecy..pomocy :)

Dlaczego nie musisz polegać na cardio w czasie redukcji? Dlaczego nie musisz polegać na cardio w czasie redukcji? Flora bakteryjna jelit a nadwaga i otyłość Flora bakteryjna jelit a nadwaga i otyłość Mozzarella - dlaczego warto jeść ten ser? Mozzarella - dlaczego warto jeść ten ser? Sześciopak? Zapomnij... Ten gość ma 10-pak! Sześciopak? Zapomnij... Ten gość ma 10-pak! 9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni 9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni Justyna Wolny - ocena sylwetki Justyna Wolny - ocena sylwetki Najpiękniejsze dietetyczki w Polsce Najpiękniejsze dietetyczki w Polsce Dlaczego trening nie przynosi efektów? Dlaczego trening nie przynosi efektów?