SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dobre wymiary ?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 697

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 113
Wzrost: 175
Waga: 74 kg
Wiek: 15 lat
Treningi: Trenuję już ponad 2 miesiące, głównie nogi, klatkę, bicps, triceps

Wymiary:
Klatka przez sutki, w napięciu: 95 cm
Biceps w napięciu: 36 cm
Łydka w napięciu : 35 cm
Udo w napięciu: 56 cm
Brzuch: 80 cm

Wyciskanie na klate 1x: 92 kg
Wyciskanie na nogi 1x: 180 kg

Staż treningów to 3 miesiące :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2526 Napisanych postów 38594 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 291356
kuba20011223
Trenuję już ponad 2 miesiące


Raczej dopiero dwa miesiące.

A jakie wymiary były przed tymi dwoma miesiącami?

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 151 Napisanych postów 877 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 46067
nie skupiaj sie tak na wymiarach bo to malo istotne, wazne jak to sie prezentuje w lustrze
napisał(a)
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 570 Napisanych postów 2686 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 146727
Wymiary do wyglądu mają tyle co piernik do wiatraka :)Mam kolege co ma kozackie wymiary- przy wzroście 170 waga 140 :D

Ps. trenujesz tylko 2 miesiace a nie już dwa . Wymiary jak na twój wzrost i wage są przeciętne raczej


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2016-10-26 19:37:55
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 113
Wymiary przed zaczęciem trenowania ( 2 miesiące temu )

Wymiary:
Klatka przez sutki, w napięciu: 89 cm
Biceps w napięciu: 34 cm
Łydka w napięciu : 33 cm
Udo w napięciu: 54 cm
Brzuch: 78 cm


Zmieniony przez - kuba20011223 w dniu 2016-10-26 22:08:39
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1561 Napisanych postów 45704 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 457839
patrzac po wymiarach zrobiles dobry progres ale pilnuj tez zeby w pasie za wiele nie dochodzilo zeby ta masa byla niezlej jakosci

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2526 Napisanych postów 38594 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 291356
Dokladnie, bo wszedzie dolozyles... niestety rowniez z pasem :/

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 16 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 113
Od czasu kiedy zacząłem trenować więcej jem bo chce mieć co spalać, mam szybki metabolizm, przecież jak będę ważył te 83 kg a nie 75 to łatwiej zbudować masę :)
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2526 Napisanych postów 38594 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 291356
Nie rozumiem twojej logiki. To nie lepiej budowac czysta mase miesniowa, tylko wg Ciebie lepiej z fatem tak? A na kij Ci fat?

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 151 Napisanych postów 877 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 46067
na odwrot, im bardziej zatluszczony jestes tym ciezej budowac miesnie
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1561 Napisanych postów 45704 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 457839
Na pewnym etapie duzo osob przywiazuje usage do wymiarow i cyferek bo masa to masa a mniej do jakosci pozniej zacznie sie to zmieniac ale niestety szkoda czasu i lepiej zabierac sie odrazu prawidlowo do tematu

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

przejście z masy na redukcje

Następny temat

ćwiczenia na atlasie

Owoc granatu obniża kortyzol Owoc granatu obniża kortyzol 6 ćwiczeń na męskie pośladki 6 ćwiczeń na męskie pośladki Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Lekkie śniadanie sprzyja odchudzaniu Lekkie śniadanie sprzyja odchudzaniu Ćwiczenia typu PULL, jako wsparcie dla barków i grzbietu Ćwiczenia typu PULL, jako wsparcie dla barków i grzbietu Proteineo Bread - chrupkie pieczywo FIT Proteineo Bread - chrupkie pieczywo FIT Andreas Cahling - weteran z czasów złotej ery, wciąż w formie! Andreas Cahling - weteran z czasów złotej ery, wciąż w formie!