SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dobra dieta nie jest zła

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 683

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 982
1 .WIEK: 18 lat
2 .WAGA: 74 kg
3 .WZROST:178 cm
4 .WYMIARY:
-Biceps: 38
-Klata:108
-Udo:
-Talia:
5 .STAZ NA SILOWNI: 1 rok
6 .CEL SUPLEMENTACJI: Zdobycie masy, przyczym lepszego wyglądu ciała
7 . DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: maxymize,gain bolic 600,glutamina bcaa
8 .POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę):
9 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): Nie tyje szybko, szybko też nie chudne.
10 .WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC)
-Klata: 110
-Przysiad:


Witam chciałem abyście pomogli ułożyć mi dietę w miare możliwości.Czytałem już na innych działach dosyć sporo ale co osobiście dla mnie ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
masz podwieszone, caly dzial, ukladasz sam, my korygujemy

Stop wishing start doing

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3775
tja. A tymbardziej masowke ;] Ladujesz do gara co pod reka, mieszasz i masz jedzenie ! A tak na powaznie to wszystko jst tu w dziale ladnie opisane. Poczytasz, posiedzisz, poukladasz i bedzie dieta.

Jak juz cos ulozysz to wbijasz to tu: http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie i wzucasz tu do tematu zrzut diety z kalkulatora powyzej. Duzo latwiej nam sie z tym wtedy walczy.

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 982
I posiłek

100g ryżu brązowego/ 100g kaszy gryczanej/ 100g makaronu żytniego/150g pieczywa żytniego
pełnoziarnistego
+
4 jaja kurze całe/ puszka tuńczyka w sosie własnym/ 150g piersi z kurczaka/200g mintaja/ 200g pangi/150g
dorsza/150g wołowiny/150g pstrąga/40g odżywki białkowej/150g piersi z indyka
+ 15ml oliwy/30g orzechów włoskich

II posiłek

50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu żytniego/ 80g pieczywa żytniego pełnoziarnistego
+
3 jaja kurze/ 100g piersi z kurczaka/150g mintaja/ 150g pangi/100g dorsza/100g wołowiny/100g pstrąga/100g
makreli wędzonej/ 100g piersi z indyka/30g odżywki białkowej
+
10 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego/20g orzechów włoskich

III posiłek

50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu żytniego/ 80g pieczywa żytniego pełnoziarnistego
+
3 jaja kurze/ 100g piersi z kurczaka/150g mintaja/ 150g pangi/100g dorsza/100g wołowiny/100g pstrąga/100g
makreli wędzonej/ 100g piersi z indyka/30g odżywki
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 982
co sądzicie o diecie kolegi ? hmmm mozna by zastapic orzechy wloskie oraz ryby jakims serkiem wiejskim ??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3775
Kolega musi byc malutki jezli to jest jego dieta. I za duzo tych alternatyw nie wiadomo nic tak naprawde o tej diecie, bo niemamy parametrow i celu wiec nie znamy zapotrzbowania kal i rozkladu makroskladnikow (ww,bialko,tluszcz). np tunczyk z puszczki jest szitowy i niepowinno sie go jesc czesto. Serek wiejski zamiast ryby jest slabym zastepstem. ryby nalezy jesc.

Zmieniony przez - fizyczny w dniu 2012-11-28 12:24:55

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 982
hmmm popracuje nad tym w Piątek jeszcze z kumplem i napisze co i jak :) damy rade
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3775
Czekamy z niecierpliwoscia ;]

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 982
I Posiłek
Platki owsiane 100g + 200ml mleka
4 jajka
Orzechy włoskie 30g

II Posiłek
Chleb zytni pelnoziarnisty 180g
Tuńczyk 120g

IV Posiłek
Kasza gryczana 120g
Piers z kurczaka 150g
Oliwa z oliwek (1-2 łyżki stołowe)

Trening

(odrazu po treningu)
70g Carbo

(20-30 minut po wzięciu carbo)
40g odżywki białkowej

V Posiłek (~ godzine po wypiciu białka)
Ryz brazowy 100g
Tunczyk w wodzie120g

VI Posiłek
150g twarogu
Olej z pestek winogron (1-2 łyżki stołowe)



Co o tym sądzicie ?
Cel oczywiście masa bd. to dieta do cyklu na saa
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 982
Razem - podsumowanie
- białko ~ 170 g
- tłuszcz ~ 83 g
- węglowodany ~ 440 g
- kalorie 3178 kcal

Ilość w gramach BTW na 1 kg masy ciała
- białko 2.1 g/kg
- tłuszcz 1.0 g/kg
- węglowodany 5,5 g/kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmielone sniadanie-wartosci odzywcze

Następny temat

Dieta Pomoc ?

Muhammed Ibragimov wygląda jak Arnold Schwarzenegger? Muhammed Ibragimov wygląda jak Arnold Schwarzenegger? Przemysław Górynowicz kończy karierę Przemysław Górynowicz kończy karierę 10 czynników, dzięki którym spalisz więcej tkanki tłuszczowej 10 czynników, dzięki którym spalisz więcej tkanki tłuszczowej Jak często brać białko? Jak często brać białko? Jakie straty przynosi trening? Jakie straty przynosi trening? Poradnik dla osób rozpoczynających treningi na siłowni Poradnik dla osób rozpoczynających treningi na siłowni Karolina Wróbel - ocena sylwetki Karolina Wróbel - ocena sylwetki Adrienne Koleszár: Policjantka gwiazdą fitnessu Adrienne Koleszár: Policjantka gwiazdą fitnessu