logo
zamknij zamknij

Dobra dieta na początek odchudzania

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 850

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

26

Płeć

Mężczyzna

Waga

105

Wzrost

185

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Wstaję 8:00, praca 10-18 raczej za biórkiem, po 18:00 ok 4 dni w tygodniu na siłownię na ok 1,5h

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Kompletna siłownia

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

brak diety, dość sporo fast foodów i chipsów

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

bez przeciwskazań do ćwiczeń

Stosowana lub planowana suplementacja

nie stosuję
napisał(a)
gocci
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 52
Witam

Po pierwsze parametry:
Wiek: 26
Wzrost: 182zm
Waga: 105kg
Obwód pasa: ok 106cm
Mam zdecydowanie wystający brzuch i "oponkę", a resztę partii raczej w normie co powoduje że wydaje się sobie nieco nieproporcjonalny :/
Trening: 3-4 razy w tygodniu ok 1h aeroby + do 30min na konkretną partię mięśni. Trening ok 19:00


Czytam te wszystkie posty o dietach i mam problem z ułożeniem własnej.

Zgodnie z kalkulatorami potrzebuję:
Współczynnik BMR 2245.36
Aby utrzymać wagę
Kalorie 2694.43
Węglowodany 55% 1481.94kcal = 370.49gram
Białko 15%% 404.16kcal = 101.04gram
Tluszcz 30% 808.33kcal = 202.08gram

Niestety nie za bardzo potrafię to wszystko ułożyć tak aby określić wagę produktów i jakie mam spożyć na dany posiłek, tym bardziej, że niektórych nie można ze sobą łączyć. Maksymalna ilość posiłków jakie mam czas zjeść to cztery. Ewentualne braki mogę nadrobić odżywkami. Mógłby mi ktoś pomóc rozpisać dietę na jakieś 3 dni a mając tą podstawę postaram się już dalej radzić sobie sam?
Z góry dziękuje za wskazówki i pomoc.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
gregorb612
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 857 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8849
Białka za mało (szczególnie, że trenujesz siłowo), za dużo tłuszczy, za dużo węgli. Nikt Ci diety tutaj nie ułoży za free, http://www.sfd.pl/Podstawy_układania_diety-t367367.html przeczytaj to na początek i spróbuj coś ułożyć. Jeśli możesz jeść niewielką liczbę posiłków poczytaj na temat diety J/NJ. Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta Masa-Plan

Następny temat

Redukcja sarus167 z koniu151 dziennik

Kreatyna niszczy cały organizm! - według francuskich instytucji

Chałwy - porównanie okiem dietetyka

Klaudia Mincewicz - ocena sylwetki

Zastój w wynikach treningowych, jak go pokonać?

Która kasza jest najlepsza? Porównanie okiem dietetyka

Śmierci i kontuzje w sporcie

Czy białko „z proszku” jest bezwartościowe?

GRAND PRIX POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS, DEBIUTY SUMMER EDITION 2017 - wyniki I dnia