SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dobra dieta?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 435

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 189
Witam wszystkich.
Mam 25 lat 182 wzrostu 94kg.Od stycznia regularnie chodzę na siłownie .Wcześniej od 17 roku życia miałem kilkanaście podejść za każdym razem po jakimś czasie rezygnowałem z różnych powodów. Z wagą i sylwetką bywało różnie najwięcej 110kg najmniej 83. Jakoś do 16 roku życia uprawiałem piłkę nożną. Amotorsko też biegałem. W sierpniu tamtego roku przebiegłem Półmaraton czas 2h25min.
Od stycznia zapisałem się na siłownie . Schudłem jakieś 6 kg . Przez pierwsze 2 miesiące robiłem treningi ogólnorozwojowe plus 3-4 razy w tygodniu aeroby głównie rowerek od 30 do 45min interwałów.
Od Marca zacząłem trening z podziałem na grupy mięśni. Mam Kilka pytań odnośnie treningu, diety , suplementacji

Cel
Budowa czystej masy mięśniowej
Spalenie nadmiaru tłuszczu głownie brzuch
Płaski umięśniony brzuch
Rozbudowana klatka piersiowa, bicepsy

Dieta
Jeśli chodzi o dietę nie mam dokładnie wyliczonego zapotrzebowania. Niestety po za trenigiem jest jeszcze praca i inne obowiązki. Napiszę mniej więcej jak wygląda mój posiłek przez cały dzień.

Śniadanie
5.00 Płatki zbożowe z mlekiem jogurtem bananem
8.00 Ryż lub kasza ,kurczak/piersi z kurczaka z i (mroż. warzywna) smażony na oliwie
10.00 Ryż z rybą z puszki w sosie pomidorowym lub ryż z tuńczykiem
12.00 jogurt banan jabłko
Posiłek przed treningowy
15.00 Ryż/kasza/makaron piersi z kurczaka warzywa, jajka sadzone 2
Posiłek po treningowy (ostatni posiłek)
18.00-20.00 ryż + Ryba świeża gotowana lub smażona/tuńczyk/ryba z puszki,
Pytanie.
Proszę o podpowiedź jak dobrze ułożyć dietę tzn. Co jeść rano po przebudzeniu
co przed treningiem. Co po treningu, I co przed snem. Na jakich głównie produktach bazować
czego unikać.



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 625 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8822
oblicz sobie zapotrzebowanie - łatwo masz tu opisane klatka po klatce, wystarczy bez wymówek poświęcić 10minut z kalkulatorem http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html to podstawa, bez tego trudno o dobrze rozplanowaną dietę i efekty.
jeśli już ćwiczyłeś trochę ciężko będzie jednocześnie spalać sadło i budować masę, zdecyduj się czy chcesz masować czy wycinać.
co do diety mam nadzieję że płatki zbożowe nie oznaczają w twoim przypadku jakieś nestle czoko fitness chrupki walnij owsiane górskie najlepiej, ryba z puszki średnio nadaje się jako codzienny posiłek. przed treningiem nie jedz dużej ilości warzyw, po treningu nie smaż mięsa
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 189
Ok. Dzięki wielkie dziś biorę się konkretnie za liczynie i postaram się dobrze to rozplanować. Płatki jem zbozowe ale przerzucę się na owsiane. A wieć po treningu gotowane piersi z kurczaka +brazowy ryż przed spaniem twaróg chud plus jakiś jogurt może być?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 625 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8822
tak, a po treningu możesz dać biały ryż zamiast brązowego, szybciej się trawi :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta low carbo - do oceny

Następny temat

KWAS CHLOROGENOWY

Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Stany zapalne organizmu - przyczyny Stany zapalne organizmu - przyczyny Jaki jogurt pitny jest najlepszy i najzdrowszy? Jaki jogurt pitny jest najlepszy i najzdrowszy?