SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dobór makro i ewentualnych suplementów

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3103

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 348 dni Przeczytanych tematów 2188
Witam zanim powiem o diecie trochę naświetle sytuacje . Jestem początkujący w tych sprawach:), na początku stycznia rozpocząłem dietę redukcyjna która układał mi kolega. Ważyłem 89.5 kg wzrost 174cm, dieta składała sie z 5 takich samych posiłków, makro posiłku- B:32g WW:36g T:16g do tego 100g warzyw których nie wliczałem do tego suplementy typu omega 3 x2 dziennie ,kompleks witamin 1x dziennie ,witamina C rano na czczo 1000mg i x3 dziennie po 1000mg miedzy posiłkami, kreatyna i izolat białka zaraz po treningu ,4 dni treningowe.Z ta dieta (z późniejszymi małymi korektami) schudłem przez nie całe 4 mies 19. kg .Niestety w w wakacje pracowałem i nie miałem czasu na siłownie a dietę tez było ciężko trzymać sterałem się porostu nie jest syfu ale przyzanje zdarzało się Sprawa wygląda następująco na wadze się wile nie zmieniło ale przylało (tłuszcz :(), teraz zaczął się rok akademicki także mam czas na ćwiczenia i dietę i chciał by dalej poprawiać swoja sylwetkę , ważę 71kg wzrost 174cm zapotrzebowanie liczyłem metodą Harrisa-Benedicta.
BMR wyszło 2450 kacl od tego odjąłem 17% tej wartości i zostaje jakieś 1960 kcal. Teraz pytanie czy uważacie że takie zapotrzebowanie jest właściwe , jak rozłożyć makro, czy nie obrać mniejszego deficytu by nie spadać już drastycznie z wagi tylko spalać tkane tłuszczową , i ewentualna suplementacja czy ta która miałem wcześniej była odpowiednia czy co zmienić .
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam Marcin :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3519 Napisanych postów 66317 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 539698
Na początek standardowo :2g białka, 1g tłuszczy i reszta weglowodanow . Kreatyna moze być , odżywka białkowa do ewentualnych braków w diecie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 348 dni Przeczytanych tematów 2188
Czyli zapotrzebowanie jest ok w senie czy nie za dużo obciąłem kcal i czy reszta supli jest ok ??
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6730 Napisanych postów 102498 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1053232
policz wg tego http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

Takie ilosci witaminy c są zbędne, w jakimś konkretnym celu ją stosujesz.



Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2017-10-17 22:32:50

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 153 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38167
A jak będzie wyglądał trening również 4 dni w tygodniu tak jak wcześniej ?

Doradca dietetyczny/ Trener personalny.

Potrzebujesz pomocy w ułożeniu diety ? Zapraszam do kontaktu.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 348 dni Przeczytanych tematów 2188
tak trenig bedzie 4 razy w tygodniu a co do witaminy c to stosowałem ja bo tak miałe wcześniej rozpisane czytałem te że wspomaga odkładanie sie tłuszczu , dlatego sie tez pytam czy suple sa dobre ,czyli witamina c jest wg zbedna ??
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3519 Napisanych postów 66317 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 539698
Jak wspomaga odkładanie tłuszczu to chyba nie dla Ciebie ??



Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2017-10-17 23:22:20
napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 153 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38167
W takim razie myślę, że trochę za mało tych kalorii jeżeli masz zamiar trenować 4 razy w tygodniu.

Doradca dietetyczny/ Trener personalny.

Potrzebujesz pomocy w ułożeniu diety ? Zapraszam do kontaktu.

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2570 Napisanych postów 54378 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 548273
Wklej tutaj wyliczenia z podanego wyżej wzoru. Wtedy zobaczymy co i jak.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1668 Napisanych postów 26758 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 476680
Stosowanie tak dużej ilości witaminy C jest głupotą.
W jakim celu stosujesz preparat multiwitaminowy skoro nie wiesz nawet jakich witamin Ci brakuje?

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10648 Napisanych postów 44234 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Z C czy multiwitamiami ludzie często przesadzają a zapominają o np D3. Sam na początku przygody z siłką naczytałem się w necie, że multiwitaminy to podstawa, niejako najważniejszy suplement każdego, kto ćwiczy na siłowni. W tym przypadku było zapewne podobnie. Podobnie jest z wit C...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dietka na masę do oceny, 69kg

Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness