SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dobór makro i ewentualnych suplementów

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3054

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 2173
Witam zanim powiem o diecie trochę naświetle sytuacje . Jestem początkujący w tych sprawach:), na początku stycznia rozpocząłem dietę redukcyjna która układał mi kolega. Ważyłem 89.5 kg wzrost 174cm, dieta składała sie z 5 takich samych posiłków, makro posiłku- B:32g WW:36g T:16g do tego 100g warzyw których nie wliczałem do tego suplementy typu omega 3 x2 dziennie ,kompleks witamin 1x dziennie ,witamina C rano na czczo 1000mg i x3 dziennie po 1000mg miedzy posiłkami, kreatyna i izolat białka zaraz po treningu ,4 dni treningowe.Z ta dieta (z późniejszymi małymi korektami) schudłem przez nie całe 4 mies 19. kg .Niestety w w wakacje pracowałem i nie miałem czasu na siłownie a dietę tez było ciężko trzymać sterałem się porostu nie jest syfu ale przyzanje zdarzało się Sprawa wygląda następująco na wadze się wile nie zmieniło ale przylało (tłuszcz :(), teraz zaczął się rok akademicki także mam czas na ćwiczenia i dietę i chciał by dalej poprawiać swoja sylwetkę , ważę 71kg wzrost 174cm zapotrzebowanie liczyłem metodą Harrisa-Benedicta.
BMR wyszło 2450 kacl od tego odjąłem 17% tej wartości i zostaje jakieś 1960 kcal. Teraz pytanie czy uważacie że takie zapotrzebowanie jest właściwe , jak rozłożyć makro, czy nie obrać mniejszego deficytu by nie spadać już drastycznie z wagi tylko spalać tkane tłuszczową , i ewentualna suplementacja czy ta która miałem wcześniej była odpowiednia czy co zmienić .
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam Marcin :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2883 Napisanych postów 64163 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527505
Na początek standardowo :2g białka, 1g tłuszczy i reszta weglowodanow . Kreatyna moze być , odżywka białkowa do ewentualnych braków w diecie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 2173
Czyli zapotrzebowanie jest ok w senie czy nie za dużo obciąłem kcal i czy reszta supli jest ok ??
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5676 Napisanych postów 98387 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 861112
policz wg tego http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

Takie ilosci witaminy c są zbędne, w jakimś konkretnym celu ją stosujesz.



Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2017-10-17 22:32:50

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 147 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 37602
A jak będzie wyglądał trening również 4 dni w tygodniu tak jak wcześniej ?

Doradca dietetyczny/ Trener personalny.

Potrzebujesz pomocy w ułożeniu diety ? Zapraszam do kontaktu.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 2173
tak trenig bedzie 4 razy w tygodniu a co do witaminy c to stosowałem ja bo tak miałe wcześniej rozpisane czytałem te że wspomaga odkładanie sie tłuszczu , dlatego sie tez pytam czy suple sa dobre ,czyli witamina c jest wg zbedna ??
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2883 Napisanych postów 64163 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527505
Jak wspomaga odkładanie tłuszczu to chyba nie dla Ciebie ??



Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2017-10-17 23:22:20
napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 147 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 37602
W takim razie myślę, że trochę za mało tych kalorii jeżeli masz zamiar trenować 4 razy w tygodniu.

Doradca dietetyczny/ Trener personalny.

Potrzebujesz pomocy w ułożeniu diety ? Zapraszam do kontaktu.

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2206 Napisanych postów 52030 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 498821
Wklej tutaj wyliczenia z podanego wyżej wzoru. Wtedy zobaczymy co i jak.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1509 Napisanych postów 25787 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 436147
Stosowanie tak dużej ilości witaminy C jest głupotą.
W jakim celu stosujesz preparat multiwitaminowy skoro nie wiesz nawet jakich witamin Ci brakuje?

Dietetyk ( kontakt tylko prywatnie )

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10625 Napisanych postów 43733 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Z C czy multiwitamiami ludzie często przesadzają a zapominają o np D3. Sam na początku przygody z siłką naczytałem się w necie, że multiwitaminy to podstawa, niejako najważniejszy suplement każdego, kto ćwiczy na siłowni. W tym przypadku było zapewne podobnie. Podobnie jest z wit C...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dietka na masę do oceny, 69kg

Gabriela Bregin - ocena sylwetki Gabriela Bregin - ocena sylwetki Ronnie Coleman trenuje na szpitalnym łóżku! Ronnie Coleman trenuje na szpitalnym łóżku! Hormonalna regulacja łaknienia i otyłości: grelina Hormonalna regulacja łaknienia i otyłości: grelina Bezdomny kulturysta z Paryża Bezdomny kulturysta z Paryża Legalny "Snickers" Legalny "Snickers" Jaką sałatę wybrać? Sałaty - porównanie okiem dietetyka Jaką sałatę wybrać? Sałaty - porównanie okiem dietetyka Czy dbasz o swoje nerki? Czy dbasz o swoje nerki? Czy jesz za dużo cukru? 6 niepokojących oznak Czy jesz za dużo cukru? 6 niepokojących oznak