SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dobór makro i ewentualnych suplementów

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3054

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 2173
Witam zanim powiem o diecie trochę naświetle sytuacje . Jestem początkujący w tych sprawach:), na początku stycznia rozpocząłem dietę redukcyjna która układał mi kolega. Ważyłem 89.5 kg wzrost 174cm, dieta składała sie z 5 takich samych posiłków, makro posiłku- B:32g WW:36g T:16g do tego 100g warzyw których nie wliczałem do tego suplementy typu omega 3 x2 dziennie ,kompleks witamin 1x dziennie ,witamina C rano na czczo 1000mg i x3 dziennie po 1000mg miedzy posiłkami, kreatyna i izolat białka zaraz po treningu ,4 dni treningowe.Z ta dieta (z późniejszymi małymi korektami) schudłem przez nie całe 4 mies 19. kg .Niestety w w wakacje pracowałem i nie miałem czasu na siłownie a dietę tez było ciężko trzymać sterałem się porostu nie jest syfu ale przyzanje zdarzało się Sprawa wygląda następująco na wadze się wile nie zmieniło ale przylało (tłuszcz :(), teraz zaczął się rok akademicki także mam czas na ćwiczenia i dietę i chciał by dalej poprawiać swoja sylwetkę , ważę 71kg wzrost 174cm zapotrzebowanie liczyłem metodą Harrisa-Benedicta.
BMR wyszło 2450 kacl od tego odjąłem 17% tej wartości i zostaje jakieś 1960 kcal. Teraz pytanie czy uważacie że takie zapotrzebowanie jest właściwe , jak rozłożyć makro, czy nie obrać mniejszego deficytu by nie spadać już drastycznie z wagi tylko spalać tkane tłuszczową , i ewentualna suplementacja czy ta która miałem wcześniej była odpowiednia czy co zmienić .
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam Marcin :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu