SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Do tych co prosza o ocene planu HST

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 74905

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 32 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 262
Pozwolę sobie podczepić się pod pytanie Przedmówcy. Ćwiczę regularnie od niemal 4 lat. Waga 105kg, wzrost 188cm. Chcę spróbować czegoś nowego bo do tej pory posługiwałem się splitem oraz metodą 5x5.
Mam jednak problemy z plecami i nie jestem pewien, czy zdołam robić marty ciąg (chodzi bardziej o ostatnie mikrocykle, stąd pytanie, czy bez tak ważnego dla hst ćwiczenia warto bawić się w ten plan?


Nogi: przysiady ze sztangą x2
Plecy: wiosłowania sztangą x1
Plecy: ściąganie drążka do karku (przy podciąganiu nie jestem w stanie odpowiednio dobrać progresu obciążeń) x1
Klatka: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej x1
Klatka: wyciskanie sztangi na ławce skośnej x1
Barki: wyciskanie sztangi zza karku x1
Barki: wyciskanie sztangielek x1
Triceps: pompki na poręczach x1
Biceps: uginanie sztangą x1
+ łydki, brzuch, kaptury i nadgarstki przy zachowaniu hst. W ostatnim mikrocyklu zwiększam ilość serii przy wszystkich po x1 do x2.

Chodzi mi głównie o jedno - czy warto robić po 2 różne ćwiczenia na daną partię, czy lepiej używać jednego ćwiczenia x2 serie? Wiadomo, że sam się o tym przekonam, ale chciałbym dowiedzieć się jakie są wasze doświadczenia w tej kwestii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 113 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3707
Ja także odświeżę temat ponieważ mam dwa pytania .