SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dla 16 latkow

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 688642

Ankieta

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43225 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Yarekbboy ja się Ciebie nie czepiałem!!! Wyraziłem swoje zdanie. Milutki jest od Ciebie młodszy o rok bierz także to pod uwage. Moim zdaniem on w wyciskaniu na klate dogoni Cię szybciej niż sięmożesz spodziewać. Jest niski poprzez co ma krótsze ręce (o ile jest proporcjonalny) i to o dużo, gdyż różnica waszych wzrozstów jest znacząca NIe wiem jak tam jego wygląd, ale suchy na 100% narazie jest

Czas to mięśnie!!!
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43225 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Wiara dajcie mi prosze jakis maly ale dobry plan na mini silke !!

COOL se czwiczyc :]
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43225 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Wiara albo wspolnymi silami zrobcie mi NA SUPER MASE TRENING i powiedzcie co najlepiej brac w wieku 16 lat z gory dzieki

"MASA JEST PIEKNA" :D

COOL se czwiczyc :]
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43225 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
No yarek ja jeste młodszy a start mam jak dla mnie dobry%.A jak bede ćwiczył rok to zobaczysz moje wymiary a mam wzrost proporcjonalny.A mgik czy ta wypowiedz o tym ze komus takiemu to tego nie wytłumaczysz to było o kaloryferze
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43225 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
No dopiero co sie wstalo dzisiaj trening morderczy (Klatka-Barki..) wogule dzisiaj na Gosirze meczyk Arka-Wisla.. ale beda dymy Arka chce sie odegrac z tego kibica co we Wroclawiu zginol musze to zobaczyc ide na meczyk :) ja tam nie lubie sie bic ale se popatrze.

Jak ja sie ciesze przestoj minol i w wyciskaniu sila poszla o 5 kg niemozliwe ale tak bylo.. bo na silce u ans na krotkim gryfie wyciskalem 100 a przedwczoraj wycisnoloem kolejno 100 ,102,5 -105.. jestem zadowolony bo przedtem moj rekord wynosil 105 na olimpijskim(20kg) i to z maly mostkiem a teraz juz na krotkim na silce macham sobie 105 kg no ladnie za 2 tygodnie podchodze pod 107,5 albo nawet 110 zaczne jesc tego MegaBola co sobie kupilem od kumpla heheh Geinera 1,8 kg za 15zl dobra cena co nie.... :P

Wogule jak zaczynalem cwiczyc 4 meichy temu to moj qmpel bral 85kg a ja 68kg jestem wyzszy i on cwiczyl juz rak a ja zaczybnalem moj wzrost 186-8 cos takiego a jago 176.. ona tam po 2 tygodniach wycisnol juz 100 kg bo akurat mial koniec przestoju i sila mu skoczyla masakralnie a ja..ku jego zdziwieniu co trening na klatke wyciskalem wiecej...i tak po 2,5 miecha byla juz 100 kg :) a teraz go wyprzedzilem bo biore juz 105 a on 102,5 hehe beka on sie troche wqrzyyl i teraz sie jak najbardziej stara na treningach... :)

Po wakacjach rzucam te ***ane fajki i robie sobie dobra dietke zaraz wam cos pokashe... chce do nastepnych wakacji wazyc 90 kg damy rade.. :) to tyko 10 kg ..

dora troszke sie rozpisalem 3 majcie sie.... :)

hmm...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 3636 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13393
megAbol to gówno 15/100g białka i jakies 70 węgli z tego co pamientam haha a i Yarekbboy co do wymiarów milutkiego to ja mialem 3cm mniej w bicu, o 1cm wiecej w udzie, 3kg wiecej wazylem i 11cm wyższy bylem to w sumie nie wiem ktory z nas mial lepszy start bo on jest nizszy i mial wage zblizona do mojej jak zaczynalem heh


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aktualizacja profilu[30.7.2003]
Uaktualnie profil[31.8.2003]
Tylko wytrwałość czyni mistrza
http://www.silka.prv.pl (Zapraszam Serdecznie)
http://www.silka.prv.pl/scdriver_efekty_treningu1.html (Moje Efekty Treningu Po 5-ciu Miesiącach)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43225 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Bialko 20 a weglowodany 65 i 8 tluszczui jakies witaminy... :P po wakacjach na pazdziernik listopad kupuje z Treca 3 wiadra Massa XXL=(6kg)
To najlepsza masowka o jakiej w zyciu slyszalem sam moglem ja juz przetestowac...ma najlepsz bialko serwatki... :)

MASS XXL to kompleks odpowiednio dobranych mono-, oligo- i polisacharydów oraz najwyższej jakości białek serwatki. Odpowiednio dobrane proporcje węglowodanów o różnym indeksie glikogenicznym zapewniają równomierny dopływ energii. Dzięki temu stanowią dla organizmu optymalne źródło energii. Witaminy i składniki mineralne zawarte w odżywce mają wpływ na metabolizm węglowodanów , przez co zapewniają maksymalne wykorzystanie energii dostarczonej w MASS XXL. Wysokie stężenie aminokwasów ( znajdujących się w białku serwatkowym) BCAA (leucyny ,waliny i izoleucyny ) oraz glutaminy działają oszczędzająco na glikogen mięśniowy zapobiegając wykorzystaniu białek mięśniowych do celów energetycznych ,co z kolei wpływa na utrzymaniu odpowiedniej masy mięśniowej.

Jak Jadlem MAss XXL ( zjadlem ok 1,8kg) i wtym samym czasie cretayne ( jak narazie tylko te 2 odzywki zjadlem bo nie stosuje diety..) to w przeciogu 4 dni wiem ze to dziwnie zabrzmi wazylkem z 78 kg 84kg ale nie utrzymalem tej mas poniewaz malo jem i wszytstko spadlo bo za szybko wszytko poszlo teraz bedzie deita odwrzesnia-pazdziernika to bedzie luuzzz :)

hmm...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 3636 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13393
ZaDziOrNiK czego dieta od wrzesnia? Tak jakby ci sie cwiczyc nie chcialo


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aktualizacja profilu[30.7.2003]
Uaktualnie profil[31.8.2003]
Tylko wytrwałość czyni mistrza
http://www.silka.prv.pl (Zapraszam Serdecznie)
http://www.silka.prv.pl/scdriver_efekty_treningu1.html (Moje Efekty Treningu Po 5-ciu Miesiącach)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43225 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
METODA NABIERANIA MASY


.
Ogólnie metoda jest bardzo prosta, ale niestety nic się nie zdziała od samego przeczytania jej, trzeba włożyć w to trochę wysiłku i systematyczności.



SCD a dieta od wrzesnia bo kumasz neichce teraz na lato nabrac tkanki tluszczowej a rzezbe mam dobra tkashe wiecej juz nie musze pisac wiesz o co chodzi.. plasha laseczki i te sprawy.... :) nie qmam ludzi co chodza na plasy i sie napinaja IDIOCI>> hehe to ci koksiarze za 10 co nei maja nic rzezby heeh ja tam sie nie napinam i dostalem na plashy od qmpla cxywke Rzezbiarz :D:D:D pod koniec sierpnia poczatek wrzesnia wrzoce wam moje fotki .. tylko musze ejszcze troszke sie opalic ;) trzymajta sie

a co do Mr.Olimpia to ja WYgram Ekipa :) moze cos okolo pazdziernika urzadzimy sobie na forum takie male Mr.Olimpia cio dobry pomysl :)
Do takiego sposobu tycia doszedłem poprzez kilka lat różnego rodzaju testów i ciężkiej pracy, a okazało się to takie proste.(To nie Moj artykul):D

- Po pierwsze trening powinien być wykonywany maksymalnymi ciężarami.

- Po drugie przerwy pomiędzy seriami powinny wynosić około minuty tak aby kolejną serie również wykonać maksymalnym ciężarem.

- Po trzecie musisz wiedzieć, iż wypoczynek jest bardzo ważny, nie słuchaj kolegów którzy mówią Ci jak masz ćwiczyć, dostosuj ilość przerw w tygodniu do swoich możliwości, oczywiście pamiętając, ze możliwości z czasem się zwiększają.

- Po czwarte pod żadnym pozorem nie ćwicz więcej niż 6 razy w tygodniu, moim zdaniem optymalne jest ćwiczenie cyklem 2 dniowym (2 dni trening 1 przerwa) przy takim trybie treningu zawsze możesz dać z siebie wszystko.

- Po piąte pamiętaj że choroba bardzo przyspiesza przemianę materii i zmniejsza apetyt, staraj się stosować profilaktykę przeciw przeziębieniom

- po szóste i to już będzie sedno sprawy!!!! PAMIĘTAJ JEDZENIE TO 2/3 SUKCESU W ZBIERANIU MASY, aby przytyć musisz to jedzenie kontrolować, to tylko wydaje się pozornie proste ale w rzeczywistości tak nie jest.

A OTO JUŻ SAMA METODA
PAMIĘTAJ BY STOSOWAĆ METODĘ NAJWYŻEJ 2 RAZY POD RZĄD POTEM MUSI NASTĄPIĆ PRZYNAJMNIEJ 3 MIESIĘCZNA PRZERWA, OCZYWIŚCIE MOŻESZ NADAL KONTROLOWAĆ SPOŻYCIE KALORII ALE NIE ZWIĘKSZAJ JUŻ ICH ILOŚCI, MOŻE TO SPOWODOWAĆ UBYTEK NA TWOIM ZDROWIU.

Wypróbowałem ten sposób na sobie i 5 moich kolegach z siłowni wszyscy w tym samym czasie założyliśmy zeszyty gdzie notowaliśmy wszystko co jemy przez tydzień od poniedziałku do niedzieli. W kolejny poniedziałek rano policzone zostały kalorie spożyte każdego dnia i obliczona została średnia dziennego spożycia kalorii podczas zwykłego zaspokajania głodu czyli jedzenia bez większego kontrolowania się. W moim przypadku było to 3050cal niektórym wyszły mniejsze niektórym większe wyniki.

Po zapisaniu na 8 kartce zeszytu tej ilości kalorii, zaczęliśmy liczyć kalorie na bieżąco czyli po każdym nawet najmniejszym posiłku wyciągałem zeszycik i pisałem (co, w jakiej ilości i o jakiej kaloryczności) zjadłem, początkowo było to uciążliwe gdyż ciągle musiałem zerkać w tabele (pełno ich w sieci), ale już po paru dniach szło mi i innym bardzo sprawnie z tym ze nie było to zwykłe z liczenie lecz wprowadzanie zmian we własnym stylu jedzenia:

przy wyniku, poprzez tydzień próby, 3000 kalorii
- w pierwsze trzy dni kolejnego tygodnia jadłem -3500 kalorii
- przez kolejne 4 dni -4000kalorii
- przez kolejnych 7 dni starałem się jeść już -4500 kalorii

Przy zwiększeniu spożycia kalorii o 1500 dziennie organizm zaczął reagować nabieraniem masy około 2-3 kg tygodniowo, po 3 tygodniach ważyłem już 10 kg więcej, zresztą nie tylko ja, wszyscy stosujący ta metodę nabrali przynajmniej 7kg masy.

Po 5 tygodniach od pierwszego zapisku w zeszycie radzę zrobić przerwę w ciągłym liczeniu kalorii i zapisywać tak jak podczas pierwszego tygodnia zwykłego jedzenia jeśli pierwszy wynik kasował się na wysokości 3000 teraz powinien wzrosnąć do około 3400-3700 a ubytek masy w tym tygodniu powinien być nie większy niż 2 kg

Jeżeli taka masa ci odpowiada powinieneś jeszcze przez jakiś czas (2-3 miesiące) ćwiczyć trybem na masę by utrwalić i trochę zwiększyć zdobyte kilogramy, jeśli nie po 2-3 tygodniach zastosuj metodę od początku pamiętając że próg startowy kalorii zwiększył się znacznie

Podczas stosowania metody radzę zażywać środek dietetyczny Humavit M dostępny w aptekach bez recepty (są to tabletki z drożdży), środek ten może zmniejszyć lekko przyrost masy ale zapobiegnie odkładaniu się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Zastosowałem metodę 2-krotnie ważę teraz 88-90 kg (początkowa waga wynosiła 72kg)i choć już od dłuższego czasu nie kontroluje spożycia kalorii moja masa nie zmniejsza się, tak jak w przypadku moich kolegów, którzy są mi wdzięczni za długie noce studiowania książek o żywieniu i sprawdzaniu jakie zwiększenie spożycia kalorii nie zaszkodzi stosującemu metodę.

ŻYCZĘ MIŁEGO ĆWICZENIA I TYCIA!!!!!!!!!!

(pamiętaj mając 15-16 lat NIE jesteś w stanie zahamować całkowicie spadku masy nabranej w ten sposób, twój ubytek masy może być trochę większy, ale nie martw się zastosuj metodą 2-krotnie, a na pewno przyrost masy stałej wyniesie przynajmniej około 10 kg.



hmm...
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43225 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Za to Metode nalesha mi sie jakies sogasy bo mam ich ash 0 :D:D: ;)

hmm...
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Wiadomości - NBA

Następny temat

Synthol - Cud czy Masakra?

Masło - dlaczego podrożało? Masło - dlaczego podrożało? Jaka jest najlepsza forma kreatyny? Jaka jest najlepsza forma kreatyny? Testosteron powoduje raka prostaty?! Testosteron powoduje raka prostaty?! Marcin Łopucki - seksi? Marcin Łopucki - seksi? Płatki owsiane czy płatki jaglane? Płatki owsiane czy płatki jaglane? Leksykon suplementacji: kwas ALA Leksykon suplementacji: kwas ALA Dlaczego na redukcji zaleca się jeść więcej białka? Dlaczego na redukcji zaleca się jeść więcej białka? Majewski i kultura wypowiedzi Majewski i kultura wypowiedzi