SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dietka na masę do oceny

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 492

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1353 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15310
Witam, proszę o ocenę diety na masę oraz poradę jak uzupełnić poniższe zapotrzebowanie, gdyż z tej diety wynika że zjadam za mało węgli i kalorii.

Współczynnik BMR 1757.32
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3031.38
Węglowodany 55% 1667.26kcal = 416.82gram
Białko 15%% 454.71kcal = 113.68gram
Tluszcz 30% 909.41kcal = 101.05gram

Wybrałem z ankiety informacje potrzebne do tego pytania
Wiek : 17 lat
Waga : 68kg
Wzrost : 175cm
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Siłownia (3x w tyg) , piłka ręczna (2x w tygodniu)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: bardzo dobry
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Witaminy Olimp Multiple Sport

"The only one who can tell you 'you can't' is you. And you don't have to listen."
Dziennik: http://www.sfd.pl/[DT]_Forma_luks__Frycekz-t1065140.html#

Pomogłem? Daj SOGacza ;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36391 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296811
1. Dorzuć oliwę/orzechy
2. Ok
3. Dodaj warzywa
4. Jak już to pierś zamiast szynki, margarynę wywal
5. Sos wywal
6. Dodaj warzyw
7. Ok, daj jakieś węgle, makaron/ryż
8. Daj jeszcze posiłek gdzieś o 21-22, twaróg + oliwa/orzechy

Białka trochę zmniejsz bo masz ponad 3g/kg, dodaj gdzieś z 15-20g tłuszczów i trochę węgli, 3300kcal na początek.

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1353 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15310
1.Czy przypadkiem nie jest tak,że spożywanie tłuszczów w posiłkach około treningowych źle wpływa na masę? (odnośnie orzechów w śniadaniu)
2.Nie często jem rybę na kolację i w takim wypadku zamieniam na twaróg. Czy jako kolejny posiłek także mam go jeść?
Poprawione,ale dalej nie wiem jak obciąć białka:

"The only one who can tell you 'you can't' is you. And you don't have to listen."
Dziennik: http://www.sfd.pl/[DT]_Forma_luks__Frycekz-t1065140.html#

Pomogłem? Daj SOGacza ;)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36391 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296811
Jeśli trening masz rano, to dałbym tam ryż + pierś + warzywa i to samo po, po prostu zmień kolejność posiłków. Nie wpływa źle na masę, ale unikałbym tłuszczów w posiłkach przed i po treningowych ponieważ spowalniają wchłanianie białka, a w tych posiłkach raczej zależy nam na szybszym wchłanianiu.

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-03-24 21:33:36

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1353 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15310
W takim razie zaprzeczasz samemu sobie z tymi orzechami rano :D z rana cieżko mi zjeść taki posiłek przedtreningowy. Tylko kurczaka wepchnę, ale ryż cieżko.

"The only one who can tell you 'you can't' is you. And you don't have to listen."
Dziennik: http://www.sfd.pl/[DT]_Forma_luks__Frycekz-t1065140.html#

Pomogłem? Daj SOGacza ;)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1353 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15310
Zmniejszyłem ilość białka w obiedzie, wywaliłem jajka na śniadanie (może i niepotrzebnie,ale zaczynam odczuwać efekty nadmiaru białka - jakiś czas temu wyskoczyła mi alergia na twarzy i ospałość wieczorem). Jeśli nadal te efekty będą się utrzymywać to zmniejszę ilość kury.
Co sądzicie o tych poprawkach?

"The only one who can tell you 'you can't' is you. And you don't have to listen."
Dziennik: http://www.sfd.pl/[DT]_Forma_luks__Frycekz-t1065140.html#

Pomogłem? Daj SOGacza ;)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36391 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296811
Zaprzeczyłem samemu sobie, ponieważ nie zauważyłem że 1 posiłek to posiłek przed treningowy. Jest ok ale jako posiłek przed i po treningowy daj ten ryż + kurak + warzywa i będzie ok, podbij kcal gdzieś do 3300 tak jak pisałem, wrzuć więcej oliwy/orzechów na noc

Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2013-03-25 21:24:08

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cykl siłowo-redukcyjny - potrzebna pomoc!

Następny temat

Nowy start, korekcja.

Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Jakie pralinki jeść na diecie? Jakie pralinki jeść na diecie?