SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dietka na amse

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 783

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 1820 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25900


Witam prosiłbym o poprawki, bądź wskazówki do mojej diety. Wiem że pewnie będzie dużo do poprawy ale przyznaje nie znam się na dietetyce;p Muszę podkreślić że pracuje w trybie 3 zmianowym dlatego kolejność posiłkow jest dość przypadkowa bo co tydzien/weekend jest inaczej.

Forever Young

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 117946
podaj dane o sobie, bo cięzko stwierdzic czy btw jest ok

1, dodaj jaja
2. warzywa
3, zamiast jablka warzywa, dodaj zdrowe tluscze
4. tunczyk i szynka out, w zamian mięso/ryba
5, warzywa
6. zamiast banana i ostrowi twarog z warzywami i olejem lnianym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 1820 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25900
22 lata waga 70 kg pracuję na kopalni już pół roku w pierwsze 2 miesiące pracy organizm miał szok schudłem 12 kilo. Póżniej się unormowało i przytylem 2 kilo

Forever Young

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 56364 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 184874
białko tłuszcze i ww ile na kg masy ciała w diecie?

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem kobiety

Następny temat