SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dietka kwasniewskiego + trening - hm :/

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5751

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10648 Napisanych postów 44234 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734


Czesc wam, tak przegladam od jakiegos czasu forum i pomyslalem ze dobrze by bylo cosik was podpytac ;)

dzisiaj jest 15.V.2002 na diecie kwiasniewskiego (z weekendowa przerwa) jestem od 6.V, wizualnie widze ze juz troszke inaczej wygladam - ale nie oto tutaj chodzi.

Mam duza nadwage i wkoncu doroslem do decyzji zeby zrobic z tym pozadek. Hm - moze to wydac sie dziwne ale zaczolem sie bac jedzenia hehe - nawet by mi to odpowiadalo ale ostatnio coraz aktywniej spedzam czas - silownia i rower.
Domyslam sie ze trenujac nie nalezy zostawac przy samej diecie kwasniewskiego - ale poprostu nie wiem co jesc i praktycznie nie jem nic. spozywam wieksze ilosci czystej wody mineralnej - niegazowanej - staram sie nadrabiac braki w organizmie owocami i warzywami, eh trening jeszcze jest w trakcje dostrajania, jest on pod wzgledem cwiczen bardzo zblizony do treningu kolegi, ktory trenuje juz pare lat - wykonuje 3 serie po 12 powtorzen z mniejszymi obciazeniami [zalezy mi na utracie wagi]. Trening narazie jest nastawiony na gorne parie ciala, zaczynam robic brzuszki, nagi zalatwia mi rower.

Teraz pytanie - czy bedac na w/w diecie - moge spozywac jakies rodzaje miesa? wedliny lub kotlety smazone bez tluszczu? Chleba nie mialem w ustach ponad poltora tygodnia, mysle o tym zeby jednak spozywac niewielkie ilosci pieczywa [chlebek razowy?]. Planuje dorzucic L-Karnityne aby wspomoc swoja przemiane materii [jest ona slaba]. Chcialem tez zapytac pod jaka postacja najlepiej spozywac tluszcz ktory pomoze przyswoic witaminy - ale to juz doczytam napewno w archiwom. Troche spapralem odnosnie pomiarow - zapomnialem sie zwarzyc i zmierzyc jednak wiem ze jakis czas temu - ok 6m-cy temu warzylem troche ponad 134kg [184cm wzrostu] wczoraj jak wszedlem po treningu na wage [przepocone ciuchy + sporzycie ponad 1l wody] wazylem 122,5kg - do grudnia tego roku chcem zrzucic jak najwiecej niepotrzebnego tluszczu i wypracowac sobie miesnie.
Bardzo mi zalezy na Waszych sugestiach - moze ktos mial podobny problem/dylemat - jak podczas diety K. sie odzywiac pod katem treningow...
Pozdrawiam
NeZzOR

NeZzOR
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1559 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15619
Uważam że dieta Kwaśniewskiego w tej sytuacji to najlepsze możliwe rozwiązanie. Niestety nie mam jeszcze osobistych doświadczeń z tą dietą ale opinie są bardzo obiecujące i jestem przekonany że bedziesz zadowolony z rezultatów jeżeli wytrwasz.
Uważam że nie musisz zmieniać diety pod kątem treningów. Możesz jeść wszystko co zaleca prof.Kwaśniewski a więc mięso (także tłuste), jaja itd. pamiętając jednak o ograniczeniu węglowodanów (żadnego pieczywa, ryżu, ziemniaków, kaszy, płatków zbożowych itd.).
Moim zdaniem po treningu możesz pozwolić sobie na coś zawierającego cukry proste, np. chałwę albo tłusty batonik (co normalnie byłoby nie dopomyslenia przy tradycyjnej diecie węglowodanowej, ale dieta K. rządzi się swoimi prawami).
Życzę powodzenia, informuj nas o swoich postępach na forum. Pozdrawiam.

Moderator Odżywianie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1559 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15619
Nie wiem skąd Ci przyszło do głowy że nie możesz jeść mięsa. Stosujesz dietę nie znając jej zasad?

http://www.optymalni.com/Publikacje/Zasady_Diety_Optymalnej/zasady_diety_optymalnej.html

Moderator Odżywianie
napisał(a)
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 11460 Wiek 46 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 92597
Ja stosowałem dietę Kwaśniewskiego w ubiegłym roku, przez ok. 2 miesiące. Efekty odchudzające były dobre, jednak musiałem cos spieprzyć, bo spadało mi wszystko (tłuszcz i mięśnie) i wychudłem ogólnie. Teraz wchodzę na dietę za jakieś 3 tygodnie, ale mam dylemat czy wejść na klasyczną dietę Kwaśniewskiego, czy na dietę na której przygotowywała się w tym roku większość kulturystów do Mistrzostw Polski, a w której je się dużo chudego mięsa i popija olejem lnianym.
Szczegóły tej diety będę znał za ok. 2 tygodnie, ale może ktoś coś o tym wie?

SONBATY

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10648 Napisanych postów 44234 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Hi,

Hehe - ja poprostu zrobilem sie przesadnie 'ostrozny'... tak samo jak trening musze jeszcze wyszlifowac tak samo i odzywianie wymaga jeszcze "ulozenia". nom to ide zjesc sniadanko hehe - zupke + serek mackowy 0% ;) + szklanka nieslodzonej herbatki :)

NeZzOR
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10648 Napisanych postów 44234 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
"ulozenia" w sensie - tego co bede spozywal zeby sie przesadnie nie obawiac z tabelami kalorycznymi pod pazucha ;)

NeZzOR
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1559 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15619
Fabio stosował tradycyjną dietę K. i był zadowolony. Szczerze powiedziawszy przed wypróbowaniem powstrzymuje mnie mozliwość spadków masy mięśni. Wiadomo że zawodnicy mają cały arsenał antykatabolicznych specyfików, których trenujący rekreacyjnie nie stosują.

Moderator Odżywianie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1600 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18062
Witam!
D.Kwaśniewskiego jest OK ,z tymże trzeba zastosować pewną ilość zmian ,aby nie było zbyt duzo spadków masy mięśniowej.
Obyłem się z tą dietą dość dobrze ,nie ma problemu moge podpowiedzieć conieco.
rozkład diety powinien stopniowo wykluczać węglowodany najlepiej zrrobić to cyklicznie.
posiłki powinny zawierać z reguły tłuszcz zwierzęcy .
Regulacja zawartością tłuszczu w posiłkach jest bardzo ważna tzn.teoria pp.Kwaśniewskiego 1g białka na 3g tłuszczu jest czymś nieodpowiednim w tej sytuacji stosunek 1 do 1 jest dużo lepszy,no i oczywiście wiele antykatabolików i odpowiedni trening.Pamiętaj ,że na tłuszczach organizm nie jest przystosowany do cięzkiego wysiłku tlenowego (aeroby).
POZDRAWIAM

członek-mafia.suple.hardcor.pl i VITALMAX rulez

napisał(a)
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 11460 Wiek 46 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 92597
FabioBB, piszesz, że na tłuszczach organizm nie jest przystosowany do aerobów. Ale aeroby muszą być. Jeśli możesz powiedz mi jak rozwiązać dwa posiłki, gdzie zazwyczaj potrzeba duż węglowodanów tzn. śniadanie i posiłek potreningowy (po treningu wsiadam na 40 minut rowerka i co po tym?)

SONBATY

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1293
Witam.

Brzmi zachęcająco, ale ja bym chyba nie zdołał przejśc na taką dietę. Przez kilka miesięcy (od czasu ktrórych walczę z nadwagą) głównie unikałem tłuszczów i cukrów prostych i teraz nie miałbym odwagi przejść na jajecznice na maśle i boczku, smalce, golonki, salcesony, itd. Myślę że nie ma bata - dużą część tego tłuszczyku bym na pewno załapał.

Tak więc osobiście pozostanę chyba przy diecie wysokobiałkowej ograniczając węglowodany, ale bez wprowadzania tłuszczów (a na pewno nie w stosunku 1g białka - 3g tłuszczu zwierzęcego).

Przy 200 gramach białka daje to 600 gram wysokonasyconego tłuszczu zwierzęcego....nie chce mi się liczyć ile to jest kalorii (5,7,9 tysięcy???)

Tak więc jajeczka, kurczaczek, soja, rybki, mleczko, twarożki, jogurciki, kefirki....owszem. Ale golony....normalnie inny świat :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1293
Nezzor : Nie wiem czy L-Karnitynka Ci dużo pomoże, z doświadczenia wiem że raczej niewiele i sam nie będziesz wiedział czy miała jakiś wkład w spalenie tłuszczyku. Co innego termogeniki (np. ECA), te mogą (i najczęściej mają) efekt wręcz piorunujący, ale jeśli nie jesteś naprawdę zfrustrowany to lepiej odpuść sobie taką suplementację diety, bo sam nie wiem czy to podchodzi jeszcze pod suplementację, czy jest już dopingiem (w przypadku stosowania efedryny w termogenikach).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

tabele wartosci odzywczych

Następny temat

talia- prosze o porade

8 błędów, jakie mężczyźni popełniają na diecie 8 błędów, jakie mężczyźni popełniają na diecie Rosanna Cordoba - od blogerki modowej do modelki fitness Rosanna Cordoba - od blogerki modowej do modelki fitness Zielona herbata chroni i odmładza skórę Zielona herbata chroni i odmładza skórę Keith Rocheville - tata z nadwagą zostaje wojownikiem MMA Keith Rocheville - tata z nadwagą zostaje wojownikiem MMA Ronnie Coleman "The King"  - znamy datę premiery! Ronnie Coleman "The King" - znamy datę premiery! Pasztet warzywny Pasztet warzywny Super serie z czasów złotej ery kulturystyki Super serie z czasów złotej ery kulturystyki Jedz kiszoną kapustę nawet, jeśli jej nie lubisz! Jedz kiszoną kapustę nawet, jeśli jej nie lubisz!