SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dietka dla "szkieletora"

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 714

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35
cześć.
Bardzo bym chciał przytyć bo od zawsze mam z tym problemy, ostatnio postanowiłem się za siebie wziąć.
Chciał bym Was prosić o ustalenie jakiejś diety - na dole podam swoja to dopiszcie tam to co uznacie za stosowne.Mam spore problemy z apetytem ale walczę z tym.
Na samym dole dietka z wczoraj - to co tam jest wciskałem w siebie na sile ale jakoś się udało :)

Wiek : 25
Waga : 49
Wzrost : 166
Staż treningowy: 2razy w tyg w domu
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): cwiczenia w domu - jak jest ciepło rower ok 8tys km w sezonie (dość sporo)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: rower
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Gain Bolic 6000 od 3 dni
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak
Możliwosci finansowe: zobaczymy :)
Cel/problem/opis: +6kg

Wskaźnk BMI 17.21 - niedowaga

Współczynnik BMR 1388.22
Aby utrzymać wagę
Kalorie 1908.8
Węglowodany 55% 1049.84kcal = 262.46gram
Białko 15%% 286.32kcal = 71.58gram
Tluszcz 30% 572.64kcal = 63.63gram

7.40
Kanapka z drzemem
150ml mleka + 6łyżek Gain Bolic

9.30
Bułka z wędliną i serem białym - 140g
Herbata z cytryną i 2 łyżeczkami cukru

12.15
Gotowane ziemniaki 150g + kefir 200g
Herbata z sokiem malinowym

14.15
Ryż 100g + sos
20g oliwek

16.15
ziemniaczki 100g ryba 70g + surówka

18.00
płat śledzia w oleju + kanapka z białym serem i wędlina

21.00
100 kalorii słodkiego

00.00
płat śledzia w oleju + kanapka z białym serem

na oko jakoś 1980 kalori.
być może jem więcej bo nie mam jak zważyć np ziemniaków.

pozdrawiam i proszę o pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
tyle kcal to je trenująca dziewczyna na redukcji. mając tak potężną niedowagę, jak TY ilosc kcal jest śmieszna. Sama dieta tez cala do wymiany, wiekszosc produktow do wywalenia. czytaj podstawy i zacznij jesc zdrowo i odpowiednio kcal dla siebie

Stop wishing start doing

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35
to dieta na początek będę ja stopniowo zwiększał.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
stopniowo??? ty od razu powienienes jesc wiecej, bo sie zaglodzisz niebawem

Stop wishing start doing

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35
jak mam jeść więcej skoro nie daje rady, muszę rozciągnąć żołądek a tak szybko nie da sie tego zrobic. Dzis juz udalo mi sie 1500kalori możne dojdę do 2500 :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35
po za tym ktoś mi doradził żebym napisał w tym temacie bo ktos pomorze mi poskładać diete a nie po to żebym słyszał ze jestem strasznie chudy bo to juz wiem...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 575 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6625
8 posiłków dziennie a nie wychodzi nawet 2000 kcal, poza tym 11kg masy to minimum które powinieneś nabrać.
Dodaj do posiłków orzechy, banany, warzywa, sprawdzaj w tabeli kalorycznej co ma sporo kcal, jest tyle różnych możliwości wystarczy troche poszperać i poświęcić na to chwilę, a przed tym oblicz ile potrzebujesz węgli, białka, tłuszczu i ułóż sobie nową dietę.
Czytaj forum, tu znajdziesz wszystko.


Zmieniony przez - student87 w dniu 2013-04-06 19:21:28
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35
a czy pączek to dobry pomysł w mojej sytuacji?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 575 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6625
Jeśli chcesz nabrać masy mięśniowej to nie, ale oczywiście raz na jakiś czas to nie grzech.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1388
Zaproponuje Ci diete z troszeczke wiekszym kcalem niz ty masz tutaj .

Rano : Platki owsiane 100g , mleko, 2 jajka , owoc
Obiad: Pewnie nie zalezy on od Cb, nie jedz syfu .
Nastepny posilek : Orzechy50g , Ryz, Jogurt naturalny ok 200g, owoc - najlepiej bananek .
Posilek po treningowy : Ryz, Mieso - Udko, piers z kurczaka okolo 200 g lub wiecej . W zaleznosci ile mozesz zjesc.
Ostatni posilek przed spanem : Zjedz sb najlepiej twarog z 200 g .

Chciales proponowany posilek to masz, ja go tylko zaproponowalem a czy bd odpowiedni dla Cb to poczekaj niech ktos sie jeszcze wypowie . Lacznie bez obiadu ta dieta ma kcal 2k . Obiad Ci dojdzie bd okolo 2.5 .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1388
Rano mozesz wsadzic oliwe z oliwek . Zdrowy tluszcz .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsza dietka na masę

Następny temat

Dieta w akademiku :/

22-24.09.2017 Arnold Classic Europe - WYNIKI 10 suplementów na walkę z jesienną depresją Adam Piwko - ocena sylwetki Czy Instagram Stories i Fitplota połączy nową parę? Magdalena Suwińska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja!