Mam problem nie znam się na układaniu diety a w mojej okolicy nie ma dietetyka czy jakoś tak... więc proszę jeśli ktoś mógłby mi ułożyć dietę proszę podam wszystkie potrzebne dodatkowe info! Sam próbowałem i cos mi nie szło z tym układaniem diety! z góry dzięki za odpowiedzi! POZDRAWIAM
  Płeć: Mężczyzna   Wiek: 16   Waga: 80 kg   Wzrost: 172 cm   Obwód klatki: 110 cm   Obwód ramienia: -   Obwód talii: 100 cm   Obwód uda: 68 cm (napięte prawe)   Obwód łydki: 44 cm (napięta prawa)   Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -   Aktywność w ciągu dnia: szkoła wieczorem moge wprowadzic trening   Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Boks!   Odżywianie: nie lubie tłustego miesa!!!   Cel: szybka redukcja   Ograniczenia żywieniowe: nie mam problemu! Z Jedzeniem   Stan zdrowia: Zdrowy!!   Preferowane formy aktywności fizycznej: 90 min 3-4 treningi w tygodniu!   Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: -   Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie planuje ale jesli konieczne można!!   Stosowane wcześniej diety: nigdy!!
Zmieniony przez - mati141003 w dniu 2010-02-17 17:36:03
BMR=1817 a całe zapotrzebowanie 2758 kcal co z tym teraz?! Prosze o pomoc ! ;(
Poprzez trening można dotrzeć do bram niebios...
1266517602000
Rmigawski
Wysłana - 18 lutego 2010 19:37
przedstaw jak wcześniej się odżywiałeś....może wystarczy zmiana nawyków żywieniowych
1266518246000
obliques SZEFOWA
Wysłana - 18 lutego 2010 21:10
To teraz dajesz 3g bialka na kilogram, 1,5g tluszczu na kilogram a reszta kalorii ww. I ukladasz pod to diete. Nie liczysz warzyw zielonych reszta ww jest liczona