logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna (low carb) do oceny, 94kg

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 765

0 5 0
napisał(a)
p0mp@
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 122 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2706
Płeć : m.
Wiek : 25 lat
Waga : 94 kg.
Wzrost : 182 cm.
Obwód klatki : (brak pomiarów)
Obwód ramienia : (brak pomiarów)
Obwód talii : (brak pomiarów)
Obwód uda : (brak pomiarów)
Obwód łydki : (brak pomiarów)
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 24%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu fbw, stretching, tlenowce
Cel : redukcja (tłuszczu) rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : chyba dobry
Stosowane aktualnie preparaty : wpc, omega3-epa+dha, kompleks wit.-min.
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak, ale na razie nie ma takiej potrzeby
Stosowane wcześniej diety : przeciętnego kowalskiego, low carb, zbilansowana


Witam!

Zwracam się do Was z prośbą o ocenę ułożonej przeze mnie diety:

Wklejam 2 główne jadłospisy na których bazuję. Sporadycznie wpada (przy zachowaniu proporcji składników odżywczych), najczęściej - mleko, tuńczyk, wątróbka kurczaka, szynka wieprzowa, ziemniaki, makaron durum...




Tłuszcze:
N J W
1 : 1 : 1
Wielonienasycone:
O3 O6
1 : 1,8


Tłuszcze:
N J W
1 : 1 : 1
Wielonienasycone:
O3 O6
1 : 1,4



Należy dodać jeszcze po 200kcal do tych zrzutów, bo tyle dostarczam z warzyw.


Pozdrawiam!








Zmieniony przez - p0mp@ w dniu 2017-02-05 13:26:18
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
p0mp@
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 122 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2706
Zapomniałem dodać że jadę na tych kcal i podobnym jadłospisie od połowy grudnia. Początkowa waga 98 kg. Aktualnie 94kg. Od tygodnia jednak zastój.

Pasowało by coś uciąć, ale na razie w pierwszej kolejności spróbuję zwiększyć wydatek energetyczny.





Zmieniony przez - p0mp@ w dniu 2017-02-05 20:12:19
napisał(a)
p0mp@
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 122 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2706
Podbijam bo cisza od 2 dni
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 47738 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 355262
W jaki sposób chcesz wiedzieć jakie sa efekty, skoro nie dokonujesz pomiarów obwodów ciała, co tydzień rano na czczo?
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
p0mp@
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 122 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2706
Co tydzień rano na czczo po kupce wchodzę na wagę i oglądam się w lustrze ... jak na razie wszystko zmierza w pożądanym przeze mnie kierunku, choć jednak od tygodnia zaobserwowałem zastój jak pisałem powyżej .








Zmieniony przez - p0mp@ w dniu 2017-02-07 14:33:25
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 47738 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 355262
W lustrze nie zobaczysz zmian. Chyba, że w skali miesiąca. Dokonuj pomiarów ciała i na ich podstawie określisz jakie są efekty.
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
p0mp@
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 122 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2706
Dobra kupie te miarkę. Proszę o weryfikacje diety skoro kwestie pomiarów mamy już za sobą.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 47738 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 355262
Ogólnie ok. Jedynie zbyt wiele kcal z białka w stosunku do tłuszczów. Słonecznik do eliminacji. Daj inne źródło tłuszczów.



Zmieniony przez - domer w dniu 2017-02-07 16:21:40
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
p0mp@
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 122 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2706
Wysoka ilość protein pomaga mi w kontrolowaniu łaknienia, ale jak przyjdzie czas na cięcie kcal to z białka w pierwszej kolejności. Co jest nie tak z tym słonecznikiem? (wpada ok. 100g tygodniowo). Proszę rozwijaj trochę bardziej wypowiedzi (w miarę możliwości czasowych) , oczywiście mam świadomości że nie jestem sam na forum i nie tylko ja potrzebuję porad pozdrawiam.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1603 Napisanych postów 47738 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 355262
Słonecznik jest bogatym źródłem omega 6. U Ciebie proporcja między omega 3 a omega 6 wygląda dość dobrze. Jednak większa ilość pochodzi z ALA a nie EPA i DHA.
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
p0mp@
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 122 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2706
EPA i DHA dostarczam głównie z kapsułek, no i śladowe ilości z makreli. Inaczej przynajmniej na razie nie mam możliwości, łososie czy pstrągi do najtańszych nie należą, a i ja nie mam za bardzo czasu żeby je przyrządzać.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Posiłki B+T w diecie na masę.

Następny temat

Dieta do 300zł miesiecznie

Placki warzywne z mozzarellą

5 warzyw, które warto dołączyć do diety

Paula Mocior i Piotr Borecki - ocena sylwetki

Czy trening aerobowy szkodzi przyrostom siły, mocy i masy?

Najbardziej szkodliwe metody treningowe

Kotleciki z mozzarellą i oliwkami

Niagen - witamina wspomagająca regenerację

Częstotliwość spożywania posiłków a metabolizm