logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna do oceny 75 kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 435

5 5 1

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Płeć

mężczyzna

Cel

Redukcja tkanki tłuszczowej

Waga

75

Wzrost

175

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Siłownia,cardio i dom

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Siłownia

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

brak wcześniejszej diety

Stosowana lub planowana suplementacja

stan zdrowia dobry
napisał(a)
Maniu13
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 150
Cześć, mam na imię Maniek lat 20 moja waga wacha się na 75 kg przy wzroście 175 cm. Ale uzbierało się troche tłuszczyku pupa biodra oraz uda. Mam zamiar tak zrzucić do 65-70kg. Na siłownie chodze 4 razy w tygodniu poniedziałek, wtore,czwartek,piątek. Po każdym treningu 30-45 min cadio na orbitreku.
Załączam zdj diety. Co mam zmienić, dodać, usunąć ?



Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2066 Napisanych postów 60825 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505736
Witam ,
Najpierw trzeba poprawnie wyliczyć zapotrzebowanie , kalorii mało
Zapotrzebowanie wylicz wg wzoru
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 
napisał(a)
Maniu13
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 150
flex1976
Witam ,
Najpierw trzeba poprawnie wyliczyć zapotrzebowanie , kalorii mało
Zapotrzebowanie wylicz wg wzoru
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 


Mógłby Pan wytłumaczyć o co chodzi w linku wyżej, a dokładnie w przykładzie punkt drugi bo nie jest mi do końca jasny. A pozatym wydaje mi się ze jestem endomorfikiem to 300 kcal NEAT będzie dobrym rozwiązaniem ?



Udało m się wykminić takie coś nie wiem czy dobrze mógłby ktoś sprawdzić ?

1. Podstawową przemianę materii(BMR):
BMR = (9.99 X 75 (kg)) + (6.25 X 175 (cm)) - (4.92 X 20) + 5 = 1946 kcal
2. Kalorię spalone podczas aktywności fizycznej(TEA):
Trening siłowy - 4 x 60 min x 7 + EPOC(3 x (7% z 1946 = 136)) = 1810 kcal
3. Wynik z punktu 2 dzielimy przez 7(dni tygodnia) = 258 kcal
4. Sumujemy wyniki z punktu 1 i 3:
(BMR)1946 kcal + (TEA)258 kcal = 2204 kcal
5. Dodajemy NEAT:
2204 kcal + 200 kcal = 2404 kcal
6. Doliczamy efekt termiczny pożywienia (TEF)
2404 + TEF(10% z 2404 = 240) = 2404 + 240 = 2804 kcal



Zmieniony przez - Maniu13 w dniu 2017-03-10 19:23:42
1
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 13165 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 99054
Dlaczego trzaskasz tyle cardio? Za dużo tego, zostawiłabym ten siłowy na początek, w razie zastoju i braku efektów w redukcji można dorzucić jakieś interwały, ale tyle cardio to nieporozumienie
Te 2800 wydają się być sensowne na początek.
Wrzuć zdjęcie sylwetki do wglądu.
napisał(a)
Maniu13
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 150
Tam wyżej błąd w obliczeniach wyszedł zamiast 2600 wpisałem 2800

1
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 13165 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 99054
2300 na start to dość mało..
napisał(a)
Maniu13
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 150
2500/2600 będzie dobrze? Te 200/300 kcal z czego? węgle?
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 13165 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 99054
Wyjdz z tego 2600 i obserwuj (2 tygodnie około i będzie wiadomo) białka wrzuć około 160-170g, tłuszczy około 90-100g reszta weglowodany.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kcal

Następny temat

Sposoby na zbicie wody z organizmu

Leksykon suplementacji: l-tyrozyna

Jak dbać o stawy?

Suszona serwatka a białko serwatkowe - nie daj się nabrać!

Cholesterol i jego frakcje

Wapń w diecie bezmlecznej

Niesportowe wyznania Kamili Rutkowskiej

Prohormony - sterydy w kolorowych opakowaniach

Leksykon suplementacji: l-cytrulina