SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1283

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1743
Płeć : mężczyzna
Wiek : 19
Waga : 79
Wzrost : 174
Obwód klatki : 103
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 88
Obwód uda : 60
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła. Trening~16:30
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : Staż na siłowni 2 lata. 3 razy w tygodniu siłownia - FBW po treningu HIIT(20-30min). Basen raz w tygodniu. Piłka nożna 2 razy
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : do sierpnia 8 kg
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Wcześniej lipo 6 black. Aktualnie szukam nowego.
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : IFYM, zrzuciłem z 74 do 67. Low carb, zrzuciłem z 86 do 77

Zapotrzebowanie z kalkulatora:
2922 kcal
15% białka: 438 kcal = 110 g
55% węglowodanów: 1607 kcal = 402 g
30% tłuszczu: 877 kcal = 97 g

Dwa przykładowe jadłospisy załączone, w zasadzie różnią się tylko śniadaniem. Do 3 i 4 posiłku jakieś warzywka.





Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67943 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550846
Tłuszczy brakuje , nie tylko olej kokosowy do smażenia .
Ostatni posiłek twaróg chudy ? Nie trzeba jesc twarogu na kolacje a już napewno nie chudego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1743
Postaram się wrzucić trochę tłuszczy, jeszcze 20g starczy? Co proponujesz jaki ostatni posiłek? Reszta jest spoko?


Zmieniony przez - Volt! w dniu 2018-04-15 13:27:10
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta keto - jak zacząć i jak schudnąć?