SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 270

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 358
Płeć : mężczyzna
Wiek : 19
Waga : 83
Wzrost : 180
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4 w tygodniu siłownia, 2 razy w tygodniu bieganie po 40 min
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Stan zdrowia : bardzo dobre
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana


Witam, proszę o ocenę diety ułożonej przeze mnie ;)




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2341 Napisanych postów 61826 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 511987
Dieta redukcyjna a Ty na śniadanie pijesz tigera z cukrem ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 358
Myślałem, że jesli kcal sie zgodzą to nie będzie z tym problemu :/
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 358
W tym momencie konczy sie moje myslenie :D teraz slucham tylko panskich rad ;)
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2521 Napisanych postów 13855 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 115939
TUtaj nie ma co myśleć...tylko racjonalnie wybierać

Tutaj artykuł apropos otrębów http://www.sfd.pl/[ART]Otręby_a_dlaczego_nie_-t686002.html w małej ilości od czasu do czasu ok, ale nie jako stało element diety.
Posiłki w szkole są niezbilansowane, lepiej byłoby zjeść jakaś kanapkę z jajem, albo kawałkiem upieczonej szynki wieprozwej, czy schabu, do tego pomidor, sałata, możę i mozzarellą, ketchapu trochę i super kanapka, drugi posiłek placki jaglane . owsiane z bananem, migdałami ,czy innymi orzechami kolejny pełnowartościowy posiłek. Zamiast jogrucików i przegryzek.
Ryż biały do wymieny na basmatii, parabolied, czy jaśmonowy.
na kolację węglowodany, chudy nabiał (twaróg) wymien na półtłusty, albo pełnotłusty.
Ile wyszło Ci w zapotrzebowaniu na utrzymanie wagi?
Jadaj też świeże warzywa, tutaj ściagi z czego warto korzystać:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1

Jak CI sięcoś uda skomponować wrzuć ponownie do wglądu
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2017-02-17 22:39:08
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1272 Napisanych postów 24308 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 352941
Dokładnie jak Agnieszka.

Dodatkowo układając jadłospis zadbaj o minimum 20-25g jakościowego białka z wysokim profilem aminokwasowym na posiłek w celu maksymalnego pobudzenia syntezy białek mięśniowych. Wyrzuć z diety wysoko przetworzone produkty, a przede wszystkim te specyfiki, napoje energetyczne.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Witaminy brać czy nie?

Następny temat

"Oreo"

Lody - porównanie okiem dietetyka cz. II Wywiad z Natalią Czajkowską Trening redukcyjny - intensywność Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty?