SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 92kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5377

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5055
Witam wszystkich. Chciałbym zapytać czy "dieta" ponizej ma sens na redukcji( prosze o poprawki, sugestie itp). Zaznaczam, ze od zawsze mialem problem z tluszczykiem na brzuchu :( Moim celem jest delikatna redukcja... stawiam se poprostu małe cele, które mam zamiar stopniowo osiagac. A wiec: waga 91,5kg -> cel 85kg i -6cm w pasie do max końca marca.
Zrzut diety (zaznaczam, ze nie podzieliłem jedzonka na posilki- tzn ja dzielilem, ale w dzienniku wpisalem wszystko w jeden posilel, po prostu szybciej i latwiej)


Cel :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 28
Waga : 91,5kg
Wzrost : 178cm
Obwód klatki : 109
Obwód ramienia : 39
Obwód talii : 106!!!!
Obwód uda : 62.5
Obwód łydki : 39.5
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 29%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : siłownia domowa - FBW co drugi dzien
Odżywianie : staram sie utrzymac diete
Cel : 85kg, -6cm w pasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : brak
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : białko dla dla brakow w diecie
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak

Przyjalem: 2500kcal
białko: 190g
tłuszcz: 70g
Weglowodany: 270g

Prosze o sugestie, hejty itp:)

UglyKID

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67947 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550957
Witam, zapotrzebowanie liczyłeś według jakiego wzoru? Białka trochę mało, to samo tyczy się tłuszczy .miód do wywalenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5055
flex1976
Witam, zapotrzebowanie liczyłeś według jakiego wzoru? Białka trochę mało, to samo tyczy się tłuszczy .miód do wywalenia


Wedlug kalkulatora wychodzi okolo 2900kcal, ale nie dam rady zjesc takiej ilosci zarcia. Jako, ze wczesniej nie trzymalem zadnej diety dluzej jak 2 dni:) postanowilem sobie ustalic 2500kcal i poobserwowac co bedzie sie dzialo po tyg.
Białka mam okolo 2g/kgmc - lepiej zwiekszyc?? Tluszcz na 1g/kgmc czy wiecej??

Dodaje jeszcze zrzut dzisiejszego sniadania (godz 13- zmiana nocna) i pytanko. Czy nie za duzo jak na 1 posilek??

Jak dorzuce 20g tluszczu wychodzi 2650kcal przy 190g bialka i 270g wegla. moze tak zostac 190/270/90

UglyKID

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67947 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550957
No tak przyjąłeś 190 g tłuszczy ale z zrzutu wynika ze masz mniej .
Może być śniadanie o zwiększonej kaloryczności i tak będzie się liczył bilans ogólny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5055
flex1976
No tak przyjąłeś 190 g tłuszczy ale z zrzutu wynika ze masz mniej .
Może być śniadanie o zwiększonej kaloryczności i tak będzie się liczył bilans ogólny


Nie zauwazylem. Zrzut robiony przed poprawka
Wiec teraz konkrety.
1. Czy moge pozostac na takich makro?? 190B/270W/90T
2. Co zamiast miodu? Twarog slabo mi pasuje na sucho....
3. Moge w tym dziale prowadzic a'la dziennik-motywator z kazdego dnia diety i treningu?
4. FBW na redukcji? czy lepiej split?

Trening:A/B
Przysiad
Martwy ciag/wiosłowanie
Wyciskanie przed glowa/unoszenie ramion w pochyle
Wyciskanie plasko/skos dodatni
Uginanie ramion(sztanga lamana)/Uginanie ramion chwyt mlotkowy
Wyciskanie francuskie/ wyciskanie waski chwyt

Zrzut z poprawionymi makro/kalorie

UglyKID

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3208 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Jasne, że możesz prowadzić dziennik, ale ja prosiłabym, byś dzielił produkty na posiłki, dla Ciebie to nieco więcej roboty, ale dla odwiedzających i doradzających to też istotne, gdyż widzę np. jak rozkładasz w ciągu dnia białko, tłuszcze etc. A to też jest ważne.

Więc wrzucaj całość diety tak jak jadasz.
Możesz zrobić sobie sos na słodko na bazie jogurtu naturalnego.
Ogólnie nie ma musu jeść twarogu, jeśli ot tak nie "wchodzi"
Co do treningu, to FBW jak najbardziej ok. Jeśli układałeś sam - skonsultuj go z chłopakami z działu trening dla początkujących.
Ponadto makro : białko okolice 190g, tłuszcze 90-100g reszta węglowodany. Do ustalonej kaloryczności, nie zaczynaj z tak niskiej, bo przyjdzie zastój i skonczysz na ledwo 2 tysiącach. Więc ustalaj tak jak Ci wyszło, apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Masz sporo tłuszczy, które objętościowo są małe (a mozęsz nawet je podbić do 1,5g na kg mc) i węgli bedzie mniej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5055
Witam ponownie! Po niewielkiej przerwie znów "wslaluje" na redukcje :) (ciekawe jak dlugo potrwa) tym razem inne postanowienia. Bardziej patrzyć makro, ale zeby bylo dosc smacznie, bo przeciez dieta ma zachecac... A wiec konkrety: 30lat, 90kg wagi, wzrost 178cm no i duuuzo tluszczyku brzusznego (105cm). Zapotrzebowanie kaloryczne 2700 B170gW300T90. Dieta wstepna bo nie chce sie zniechecic po 1 dniu:( Jesli moglibyscie doradzic i cos zasugerowac bylbym wdzieczny). A i najwazniejsze... Poki co nie cwicze. Chce potrzymac diete i pozniej dodac silownie + rowerek jadac do pracy.






Zmieniony przez - uglykidd w dniu 2018-06-06 10:28:59

UglyKID

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67947 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550957
Przez te dwa lata jakos się nie przemeczales . W diecie masz prawie same tłuszcze nasycone , nalezy to zmienić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5055
flex1976
Przez te dwa lata jakos się nie przemeczales . W diecie masz prawie same tłuszcze nasycone , nalezy to zmienić

To prawda ze nic nie robilem. Chodzilem rok na silownie, ale bez zadnej diety.Jedyny plus ze waga w miejsu hehe. Na co mozna te tluszcze zamienic? Jakis przyklad? Narazie dopinam z dnia na dzien diete, nie ukrywam ze zjesc zdrowe 2700kcal to nie taki pikus....

UglyKID

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67947 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550957
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5055
flex1976
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.

A poza tluszczami reszta rozpiski ujdzie czy cos jeszcze do zmiany??

UglyKID

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zapotrzebowanie kaloryczne

Następny temat

Redukcja tkanki tłuszczowej - brak efektów