logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna do oceny, 98kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 816

0 5 0
napisał(a)
smigus15
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 155 dni Przeczytanych tematów 195
Cel :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 18
Waga : 98
Wzrost : 181
Obwód klatki : 107
Obwód ramienia : 39
Obwód talii : 98
Obwód uda : 64
Obwód łydki : 43
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 30%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła, głownie siedzenie (2x w tygodniu lekcja wf-u mala aktywnosc)
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia, 3x w tygodniu trening piłki ręcznej
Odżywianie :
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : odżywka białkowa
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : żadna


Diete załaczona w pierwszej kolejnosc mam zamiar stosowac w dni ktore bede trenowal pilke reczna, a diete druga w reszte dni.










Zmieniony przez - smigus15 w dniu 2017-03-18 23:18:29
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2247 Napisanych postów 13130 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 95298
Ile wyszło Ci na poziom zerowy? Masz w bardzo podobnych proporcjach tłuszcze i węgle, musisz się na coś zdecydować.
napisał(a)
smigus15
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 155 dni Przeczytanych tematów 195
Na poziom 0 wyszło mi 3057kcal.
napisał(a)
smigus15
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 155 dni Przeczytanych tematów 195
Na poziom 0 wyszło mi 2352kcal.
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2247 Napisanych postów 13130 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 95298
No to ile wreszcie 3tys+, czy 2300+?
napisał(a)
smigus15
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 155 dni Przeczytanych tematów 195
2352 tylko pierwszy post pisalem z komorki i napisalem 3000 a myslalem o 2352. Po prostu blad. :)
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2058 Napisanych postów 60764 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505337
No to jak Tychcesz redukować jak zapotrzebowanie wyszło Ci 2300 ( a to zapewne pomyłka ) a Ty w diecie masz 3009 kcal ?
Pozatym jw
napisał(a)
smigus15
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 155 dni Przeczytanych tematów 195
To w takim razie na jakim wzorze moge najlepiej policzyc swoje zapotrzebowanie?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2058 Napisanych postów 60764 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505337
napisał(a)
smigus15
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 155 dni Przeczytanych tematów 195
Z licznika, ktory mi podales flex1976 (Dzieki :D ) , wyszlo mi ze moje BMR wynosi 2026kcal, a TDEE 2700kcal.
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2247 Napisanych postów 13130 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 95298
No...to już logiczne. Możesz na 2 tygodnie wyjść z tych 2700 i obserwować. A możesz ująć od razu 300. Uważam, że 2 tygodnie obserwacji jak zachowuje się waga na tej kaloryczności byłoby rozsądne.
Podrzucam jescze z czego korzystać układając dietę:
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena diety low carb

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 102kg

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

Siedem symptomów przetrenowania

Salted caramel brownie bez pieczenia

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Dlaczego warto jadać kiełki?

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Omlet z mozzarellą i oliwkami