SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 96kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 629

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 54 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 625
Cel :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 26
Waga : 96
Wzrost : 194
Obwód klatki : 115
Obwód ramienia : 42
Obwód talii : 93
Obwód uda : 61
Obwód łydki : 39
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : około 17-20%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia - split ( przed każdym treningiem 10 min bieżni + po treningu 15min interwały 1na1 na bieżni i 15 zwyklego biegu.
Cel : redukcja+ czysty mięsień
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, bieganie
Stosowane aktualnie odżywki: Isolat białka, kreatyna cm3, multiwitaminy z olimpa, hela-mzb, bcaa, witamina c, witamina d, ala 200.
Stosowane wcześniej diety : tak jedna.






Witam, tak jak w temacie, proszę o wgląd i ewentualne poprawki. Pozdrawiam





Zmieniony przez - maateuszeq w dniu 2017-02-13 18:54:28
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 65342 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 534460
Po co Ci tyle posiłków , ułóż sobie jadłospis na 4-5 i to wystarczy . Zapotrzebowanie kaloryczne liczyłeś wg wzoru ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 54 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 625
mam przerwy w pracy co 2-3h i na każdej muszę coś zjeść(bo mnie zasysa) jak na jednej czegoś nie zjem to jestem 5-6 godzin bez jedzenia. A bananów i serka wiejskiego nie liczę zbytnio jako posiłek a musiałem to jakoś wrzucić zeby wartości całe się zsumowały. Nie robiłem tego wg wzoru.
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3078 Napisanych postów 15528 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140915
A czemu tak te banany jadasz to przed i po treningu?
Jeśli jadasz te 30 min po treningu to te węgle lepiej wrzucić gdzie indziej.
Zmniejszyłabym podaż białka nieco na około 190g.
Gdybyś komponował posiłki inaczej, sądzę że by Cię nie zasycało.
Na kolację wrzuć węglowodany.
Tuńczyki raz na jakiś czas, to samo z masłem orzechowym, po treningu raczej bym go nie dawała.
Ponadto biały ryż na basmatii wymień, jaśminowy, parabolied, warzywa jadasz czy tylko te z patelni ?
Brakuje tłustego kawałka mięsa, ryby.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 54 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 625
-miałem wcześniej dietę z 4 posiłków 2700kcal, ułożoną przez pewna osobe ktora sie na tym zna i na jednej przerwie w pracy nie jadlem nic to ledwo dociągałem do kolejnej, fakt schudłem 7 kg w 4 tyg ale to chyba aż za szybko...
-ten tuńczyk był wrzucony w diete tylko na co 2gi dzień, zeby był max 3 razy w tyg.
-banan przed bo weglowodany
- warzywa z patelni, na parze i tez surowe czasami.
-masło orzechowe dorzuciłem żeby było wiecej węgli po treningu



Zmieniony przez - maateuszeq w dniu 2017-02-14 05:14:10

Zmieniony przez - maateuszeq w dniu 2017-02-14 08:30:46
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1603 Napisanych postów 26378 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 460030
Istotny jest indeks sytości produktów czyt. ( ziemniaki/jaja/tłuste mięsa/tłuste ryby/owoce.. ). Nic dziwnego, że grelina się odzywa przy tak nisko kalorycznych posiłkach pokroju serek wiejski czy sucha pierś z kurczaka z ryżem. Jak już wcześniej Agnieszka zdążyła zauważyć te banany są kompletnie zbędne, pełnowartościowe posiłki okołotreningowe zdadzą egzamin.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 54 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 625
to co zamiast bananow moglbym jesc okolo treningowo?
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3078 Napisanych postów 15528 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140915
maateuszeq
-miałem wcześniej dietę z 4 posiłków 2700kcal, ułożoną przez pewna osobe ktora sie na tym zna i na jednej przerwie w pracy nie jadlem nic to ledwo dociągałem do kolejnej, fakt schudłem 7 kg w 4 tyg ale to chyba aż za szybko...
-ten tuńczyk był wrzucony w diete tylko na co 2gi dzień, zeby był max 3 razy w tyg.
On ma być OD CZASU DO CZASU, to nie jest 3 razy w tygodniu, to już bardzo często 3 razy w tygodniu zjedz świeżą rybę, dobry kawał mięcha...a nie puszkowe przetworzone produkty.
-banan przed bo weglowodany
Nie ma konieczności jedzenia węgli przed treningiem...
- warzywa z patelni, na parze i tez surowe czasami.
-masło orzechowe dorzuciłem żeby było wiecej węgli po treningu
Masło orzechowe, na podbicie węgli? Chyba tłuszczy...które są kiepskiej jakości, zawierają olej palmowy i cukirer, dorzuć tam kaszy, ryżu, ziemnaików, batatów, płatków owsianych, czy jaglanych...owoc, a nie masło orzechowe.




Zmieniony przez - maateuszeq w dniu 2017-02-14 05:14:10

Zmieniony przez - maateuszeq w dniu 2017-02-14 08:30:46
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3078 Napisanych postów 15528 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 140915
maateuszeq
to co zamiast bananow moglbym jesc okolo treningowo?



Pełnowartościowy posiłek, a co innego chciałbyś zjeść?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2406 Napisanych postów 53335 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 525223
Banan przed treningiem to słaby pomysł. Ok 2h przed zjedz normalny posiłek. Wprowadzić wyżej wymienione zalecenia i wklej jeszcze raz rozpiskę diety.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 54 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 625
ale przecież mam 2h przed treningiem "normalny posiłek" wszyscy sie uczepili tego banana... czy ktoś w ogole czytał tą rozpiske czy poprostu z automatu hejt bo banan :>?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 96kg

Następny temat

otyly ile weg i bialka przed i po treningu

Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Czekoladki low carb a'la kinder country Czekoladki low carb a'la kinder country Sernik cytrynowy 182 kcal. Sernik cytrynowy 182 kcal. Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego?