SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 95kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 738

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

Męższczyzna

Cel

90kg albo mniej

Waga

95

Wzrost

184

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

15

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uczelnia - wstaje o 7, kładę się spać o 23

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

FBW 4x w tygodniu

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Bardzo dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

Witaminy i minerały , omega 3 , kreatyna cm3 , ashwagandha , tribulus , wit d3 .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8894
Witam , postanowiłem przyciąć trochę smalcu i uznałem że dobrym pomysłem będzie zrobienie redukcji na low carb high fat . Ułożyłem sobie taką dietę , co o niej sądzicie ? Ilośc węgli wydaję mi się że wystarczy by zapewnić odpowiednią prace tarczycy . Trenuje 4x w tyg FBW + bilans ujemny bedę wyrabiał dodawaniem interwałów zacznę od 4x15 (1:1).

Aktualna waga : 95 kg
Wzrost 183
Bf : ok 15% .
Cel : 90 Chyba ze nie będę zadowolony to niżej .




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2304 Napisanych postów 48946 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 293125
Jak planujesz urozmaicać swój jadłospis?
który posiłek/posiłki jest/są po treningu?

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8894
Urozmaicać , czasem zmienię karkówkę na łopatkę albo ryż na kaszę, po treningowy to 3 posiłek
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2304 Napisanych postów 48946 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 293125
Jakieś ryby, tłusty nabiał planujesz? Z warzyw tylko kapusta kiszona i brokuł ?

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8894
Nabiału nie chcę dodawać , a ryby tak jakieś tłuste na pewno raz na jakiś czas sobie wliczę . Z warzyw kapusta + brokuł lub mieszanka hortexu kalafior marchew brokuł cukinia .
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3133 Napisanych postów 15622 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 144088
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8894
Dzięki :) jak mi się znudzą produkty to będę urozmaicał , bardziej się zastanawiam czy dobrze rozłożyłem makro , węgli czy nie za dużo bądź za mało . Z czego ucinać później kalorie z tłuszczy i węgli nie ruszać czy raczej z węgli ?


Zmieniony przez - Bear7 w dniu 2017-04-19 11:27:35
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2494 Napisanych postów 53874 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 534632
Jeżeli ma to być low carb, to tych węglowodanów jest dość sporo. Górna granica. Możesz jednak zacząć od takiej ilości, ew. później przejść na rotację węglowodanów.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8894
Czyli jak ciąć to węgle ? Niski poziom węgli nie zaburzy pracy tarczycy ? Jak nisko mogę maksymalnie zejść z węglowodanami , 50g węgli to chyba już dolna granica prawda , poniżej to już ketoza ? :) Z góry dziękuje z odpowiedzi .
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1641 Napisanych postów 26572 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 470123
Dlaczego zamierzasz ograniczać węglowodany do tak niskiego poziomu? Wbrew temu co mogłoby się wydawać, ich wyższa ilość w diecie może mieć korzystny wpływ na przebieg redukcji tkanki tłuszczowej oraz po wyjściu z tej fazy. Istnieją przesłanki ku temu, że długotrwałe stosowanie diety nisko węglowodanowej (bez uwzględnienia ładowań) może obniżyć wydzielanie leptyny, a także zwiększyć w osoczu stężenie globuliny wiążącej hormony płciowe, zmniejszając stężenie wolnego testosteronu. Deficyt poszczególnych mikroskładników w menu takich jak selen, jod, cynk... a wraz z tym niska ilość kalorii jak najbardziej może doprowadzić do obniżenia poziomu hormonów tarczycy, a zwłaszcza konwersji t4 do t3 (nie tylko przy low-carb).

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 9 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8894
Co zatem sugerujesz ? By zostawić węglowodany jak są a ucinać w razie potrzeby tłuszcze ? Na początku deficyt postaram się wyrobić interwałami ale wiadomo , adaptacje zachodzą dość szybko i będę musiał coś trochę uciąć kalori w późniejszym etapie . Też mi się wydaje że 150 g wegli to taka optymalna ilośc by zachować odpowiednią prace tarczycy , planuje ładowania - refeedy z czystego jedzenia - jeden dzień w którym będe zwiekszał kalorie do bilansu 0 i kalorie które będę dobijał będą tylko z węglowodanów tłuszcz i białko pozostanie bez zmian ale to po jakimś czasie jak waga/obwody dość dobrze spadną .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podbicie kcal w diecie

Następny temat

Leki spowalniające metabolizm

Żeberka pieczone z Dzikim sosem BBQ Żeberka pieczone z Dzikim sosem BBQ Fruktoza - booster kortyzolu Fruktoza - booster kortyzolu Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie! Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie! Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Niezwykli kulturyści na świecie Niezwykli kulturyści na świecie