logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna do oceny, 92kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 551

0 5 0
napisał(a)
Temat przeniesiony przez flex1976 z działu Odżywki i suplementy. Zgłoś naruszenie
Gnusmas00
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 128 dni Przeczytanych tematów 0
Witam. Planuje redukować ,czy ta dieta będzie dobra jeśli mam pracę fizyczną?
Wiek 26
Wzrost 192
Waga 92
Dieta 3100 kcal
B 233
T 69
Ww 385




E; proszę o przeniesienie do działu odżywianie



Zmieniony przez - Gnusmas00 w dniu 2017-04-15 21:49:06
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2061 Napisanych postów 60798 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505565
Tutaj Ci wyszło prawie 300 g białka , nie potrzebujesz tyle .
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2061 Napisanych postów 60798 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505565
napisał(a)
Gnusmas00
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 128 dni Przeczytanych tematów 0
Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 26
Waga : 92
Wzrost : 192
Obwód klatki : 107
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 95 na luzie
Obwód uda : 61
Obwód łydki : 38
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20
Aktywność w ciągu dnia : praca fizyczna 8-17
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW
Odżywianie :
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dolne skrzywienie kręgosłupa przez co wypycha brzuch i wygląda na dużo większy
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów :
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Foty do podglądu
https://zapodaj.net/02ad76c3e5139.jpg.html
https://zapodaj.net/c67e6bd269595.jpg.html
https://zapodaj.net/f19f27dc73f2a.jpg.html
https://zapodaj.net/c1cb3e555093d.jpg.html
Co z tymi ww,ograniczyć i dodać tłuszczy,czy zostawić ze względu pracy(fizycznej)




Zmieniony przez - Gnusmas00 w dniu 2017-04-15 22:32:36

Zmieniony przez - Gnusmas00 w dniu 2017-04-16 08:13:11

Zmieniony przez - Gnusmas00 w dniu 2017-04-16 08:15:06
napisał(a)
dudee
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1136 Napisanych postów 23697 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 294777
Zmniejsz podaż białka do 2.5g/kg masy ciała (optymalnie), jednocześnie zwiększ pułap lipidów do 1-1.5g/kg. W każdej zdrowej diecie powinno znaleźć się miejsce na kwasy tłuszczowe jednonienasycone, nasycone jak i wielonienasycone, zwłaszcza omega-3 (zachowując odpowiedni stosunek) u Ciebie z kolei wygląda to biednie. Notabene szkoda oddzielać białka jaj od żółtek, gdyż cech**ą się wysoką zawartością aminokwasów egzogennych, dostarczają wiele cennych witamin, minerałów, a także zawierają fosfolipidy. Dieta kurczako-ryżowa nie jest korzystnym rozwiązaniem dla Twojego ogólnie pojętego zdrowia metabolicznego, menu należy urozmaicać w taki sposób aby pokryć zapotrzebowanie na wszystkie niezbędne składniki odżywcze.

Kasza gryczana z odżywką białkową? ohyda.
Sporo osób na tym forum komponuje posiłki w taki sposób, że nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić jak to smakuje.

Notabene za dużo tego prochu.
Brakuje warzyw jak i owoców.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-04-16 09:47:55
1

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1741 Napisanych postów 48806 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 403119
Zastosuj się do wyżej wymienionych zaleceń i wklej rozpiskę diety jeszcze raz. Zobaczymy wtedy co jeszcze ewentualnie można poprawić. Najlepiej wklej kilka dni.
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Gnusmas00
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 128 dni Przeczytanych tematów 0
Kasza gryczana z odżywka dlatego że mam 10 min pauzy w pracy i potrzebuje coś na szybko,dopiero druga pauza trwa 30 min. Warzywa oczywiście są w każdym posiłku(pomidor,ogórek,brokuł i papryką) dostosuje się do tych zaleceń i wkleje od nowa
No i co z tymi ww ograniczyć na korzyść tłuszczu


Zmieniony przez - Gnusmas00 w dniu 2017-04-16 13:29:32
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1741 Napisanych postów 48806 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 403119
Na korzyść tłuszczów ogranicz białko a nie węglowodany.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Gnusmas00
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 128 dni Przeczytanych tematów 0
Jak to z tym białkiem wkoncu , 233 jest z pochodzenia zwierzęcego,reszta roślinne, dlatego tyle wyszło. Mam ciąć zwierzęce,?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1741 Napisanych postów 48806 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 403119
2g/kg masy ciała ogólnej ilości białka to już bardzo duża ilość.

http://potreningu.pl/articles/139/czy-bialko-roslinne--nalezy-wliczac-do-diety
http://potreningu.pl/articles/4731/silownia---ile-bialka-potrzebuje 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Gnusmas00
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 128 dni Przeczytanych tematów 0
Ok. Dzięki,niedługo wstawie poprawione
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zielona herbata, pokrzywa

Następny temat

Masa czy redukcja?

Front squat, back squat, sumo squat czy bulgarian - jaki rodzaj przysiadu wybrać?

Gorzkie czekolady - porównanie okiem dietetyka

Urodziny Akopa!

Błędy początkującego: kopiowanie planów treningowych zawodników

"Choinki" polskich kulturystów

Olej kokosowy w kuchni i kosmetykach

Błędy początkującego: wieczna masa

Masła orzechowe - porównanie okiem dietetyka