logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna do oceny, 90kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 256

0 5 0
napisał(a)
XYZABC
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 257 dni Przeczytanych tematów 47
Witam,
prosiłbym o ocenę diety, moim celem jest zrzucenie około 8-10kg. Trenuję 2-3 razy w tygodniu siatkówkę oraz rozpoczynam treningi na siłowni (2 razy w tygodniu). W dni treningowe do załączonej diety dorzucam przed treningiem banana, a po treningu batona proteinowego. Prosiłbym o wskazówki i uwagi i ewentualną opinię, czy w realizacji celu pomogłaby mi l-karnityna, czy lepiej nie zawracać sobie tym głowy. I czy warto zakupić jakieś białko?
Z góry dziękuję

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 48745 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 402517
Głodówką nikt jeszcze formy nie zrobił. Wrzuć wyliczenia zapotrzebowania kcal i wypełnioną ankietę działu. Poza tym poczytaj o podstawach żywienia.

http://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
XYZABC
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 257 dni Przeczytanych tematów 47
Płeć : mężczyzna
Wiek : 21
Waga : 90
Wzrost : 190
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20%
Aktywność w ciągu dnia : nauka
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 2-3 razy w tygodniu siatkówka + 2 razy siłownia
Odżywianie : kurczowe trzymanie planu
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : zdrowy, brak chorób
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, siatkówka
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : brak
Zapotrzebowanie kaloryczne: ok. 2700 kcal


Zmieniony przez - XYZABC w dniu 2017-02-16 12:11:43
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 48745 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 402517
Zastosuj się do zaleceń w podanym temacie. 2g białka, min. 1g tłuszczów i reszta kcal węglowodany. Ale nie do głodowych ilości, tylko do poprawnie wyliczonych ze wzoru podanego wyżej w temacie.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja tkanki tłuszczowej - problemy

Następny temat

Monotonia diety

Jak aspiryna i inne NLPZ hamują przyrost mięśni?

Powrót do formy po wakacjach, jak zacząć?

Zapraszamy na FIWE 2017 - 09-10.09.2017 w Warszawie

Omlet z mozzarellą i oliwkami

DEBIUTY PZKFITS SUMMER EDITION NA FIWE 2017

Dlaczego warto jadać kiełki?

ZAPRASZAMY NA DEBIUTY 2018 ESP EUROPE SPORT POWER - 17-18.02.2018

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących