SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 90kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 320

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 47
Witam,
prosiłbym o ocenę diety, moim celem jest zrzucenie około 8-10kg. Trenuję 2-3 razy w tygodniu siatkówkę oraz rozpoczynam treningi na siłowni (2 razy w tygodniu). W dni treningowe do załączonej diety dorzucam przed treningiem banana, a po treningu batona proteinowego. Prosiłbym o wskazówki i uwagi i ewentualną opinię, czy w realizacji celu pomogłaby mi l-karnityna, czy lepiej nie zawracać sobie tym głowy. I czy warto zakupić jakieś białko?
Z góry dziękuję

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2514 Napisanych postów 53979 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 537277
Głodówką nikt jeszcze formy nie zrobił. Wrzuć wyliczenia zapotrzebowania kcal i wypełnioną ankietę działu. Poza tym poczytaj o podstawach żywienia.

http://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 47
Płeć : mężczyzna
Wiek : 21
Waga : 90
Wzrost : 190
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20%
Aktywność w ciągu dnia : nauka
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 2-3 razy w tygodniu siatkówka + 2 razy siłownia
Odżywianie : kurczowe trzymanie planu
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : zdrowy, brak chorób
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, siatkówka
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : brak
Zapotrzebowanie kaloryczne: ok. 2700 kcal


Zmieniony przez - XYZABC w dniu 2017-02-16 12:11:43
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2514 Napisanych postów 53979 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 537277
Zastosuj się do zaleceń w podanym temacie. 2g białka, min. 1g tłuszczów i reszta kcal węglowodany. Ale nie do głodowych ilości, tylko do poprawnie wyliczonych ze wzoru podanego wyżej w temacie.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja tkanki tłuszczowej - problemy

Następny temat

Monotonia diety

Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?!