SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 88kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8422

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

27

Płeć

mężczyzna

Cel

zrzucenie fatu przed rozpoczeciem masowki

Waga

88.2 kg

Wzrost

183 cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

około 25%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca fizyczna umiarkowana, wstaje rano, trenuje po sniadaniu okolo 10 lub po pracy w godzinach 15-18, spac koło 23-24

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

siłownia 3x FBW, staż koło roku, na poważnie od 2 miesiecy, full osprzęt w siłowni, basen zazwyczaj 4x w miesiącu

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

wahania wagi przez nieregularne posiłki

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobre

Stosowana lub planowana suplementacja

izolat białka, planuje odżywkę typu bulk na masie z mono
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
M-ka Ty moja Wrożko !

Jadłem 1 raz w życiu ser pleśniowy turkusowy - PYCHOTA - czuć prawdziwy ser, ciężko to określić - pisząc to narażam sie na opinie, że w takim razie nigdy sera prawdziwego nie jadłem :)

dieta na dzien poniedzialkowy 03/10/16 poniżej
co do migdałów - przy następnej wizycie w sklepie kupie i zmienie płatki na całe migdały
BASEN miedzy posilkiem 3 i 4
od jutra bede wstawial diete po skonczonym dniu, bo zauwazylem, ze moze cos sie zmienic jeszcze w ciagu dnia hehe

PS - jak dodawac emotikonki ?


Zmieniony przez - biegacz9 w dniu 2016-10-02 20:46:04
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
DIETA 03-10-2016

PS - juz wiem, jak dodawac emotikonki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
Salatka na jutro

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
Dzisiejsza kolacja z dedykacja dla osob zrzucajacych FAT !

1
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 863 Napisanych postów 3136 Wiek 43 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 59173
Przyszłam Ci trochę namieszać w planach.
Przeczytaj:
http://potreningu.pl/articles/812/przeciwutleniacze-spowalniaja-regeneracje-po-treningu

Lniany i inne "większe" źródła omega3 oraz innych silnych antyutleniaczy - powinny znajdować się z dala od treningu...

Druga sprawa - unikaj polewania warzyw tłuszczem dzień wcześniej. Wiem, że to trochę kłopotliwe i czasochłonne, ale przynajmniej te delikatniejsze warzywa powinno się dawać do surówki na ostatnią chwilę (rano przed wyjściem, będzie lepiej, niż wieczorem).
Olej, szczególnie lniany - też powinien jak najkrócej być na powietrzu i w cieple - ideałem byłoby dodawanie go do surówki tuż przed jedzeniem, z jakiegoś dodatkowego szklanego naczynka.
Jeśli musisz zabierać jedzenie w pojemniku i naszykować warzywa wieczorem - nie rozdrabniaj ich zbytnio, umyj tylko i pokrój na kawałki. Rozdrabnianie spowoduje że zwiędną i stracą bardzo dużo witamin.

Masz na butelce lnianego napis, że zawiera 40-60% omega3 (ALA) lub że jest wysokolinolenowy?
Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
Lniany 100%

Wlasnie wychodze, bede wieczorem dopiero po basenie. Milego dnia zycze

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 863 Napisanych postów 3136 Wiek 43 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 59173
Dobry - "kwas alfa-linolenowy 52,23g". Dzięki i nawzajem - miłego dnia.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
Bardzo szybko zleciał dzień - dieta na czysto basen po pracy - ciezko sie plywalo musze przyznac - chyba pierwsze oznaki ujemnego bilansu kalorycznego daja sie wyznaki

m-ka
co do przeciwutleniaczy po treningu - bledem jest jedzenie tlustej ryby po treningu ?
olej sezamowy, kokosowy, oliwa - moge spokojnie spozywac po treningu ?

bardzo ciezko jest tak, jak to opisujesz - jak narazie zrobie tylko to, ze bede polewal oliwa z oliwek przed wyjsciem, a nie dzien wczesniej - a jak to sie ma, jezeli robie salatke z pomidora/ogorka/marchwi i dodaje do tego sera srodziemnego ? (wstawie zaraz fotke)


od dzis bede wstawial diete pod koniec dnia (oczywiscie w miare mozliwosci)
2 wazenie przewiduje 9.10.2016 - czyli 1 tydzien redukcji z podsumowaniem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 137 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1328
Sałatka na jutro do posilkow 2,3 i 4
(pomidor,ogorek,marchew,ser srodziemnomorski)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 863 Napisanych postów 3136 Wiek 43 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 59173
biegacz9
m-ka
co do przeciwutleniaczy po treningu - bledem jest jedzenie tlustej ryby po treningu ?
olej sezamowy, kokosowy, oliwa - moge spokojnie spozywac po treningu ?

Na to wychodzi, że tłustej ryby z o3 lepiej unikać... sezamowy, dobra oliwa czy lniany - również mają dużo antyutleniaczy.

Dałabym tu raczej masło, olej kokosowy, smalec czy po prostu tłustsze mięso (w tym sensie tłustsze, że nie pierś z kury itp.).
Jeśli dawałabym olej roślinny z tych powyżej, (np. do surówki), to po prostu mało, a większość innego tłuszczu.

biegacz9
bardzo ciezko jest tak, jak to opisujesz - jak narazie zrobie tylko to, ze bede polewal oliwa z oliwek przed wyjsciem, a nie dzien wczesniej - a jak to sie ma, jezeli robie salatke z pomidora/ogorka/marchwi i dodaje do tego sera srodziemnego ? (wstawie zaraz fotke)


Zawsze to lepiej, niż jak surówka z sałatą leży całą noc i kawałek dnia w tym oleju. Sałata po prostu wtedy więdnie...
Ser moim zdaniem nie przeszkadza.
Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do poprawki. Ogólne dyskusje na temat odżywiania.

Następny temat

Dieta do poprawy. Ogólne dyskusje na temat odżywiania.

Paweł Głuchowski wraca do gry! Paweł Głuchowski wraca do gry! Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Nie żyje Tim De Wever Nie żyje Tim De Wever Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Nawodnienie organizmu: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o nawadnianiu Nawodnienie organizmu: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o nawadnianiu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nikotyna jako środek dopingujący Nikotyna jako środek dopingujący