logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna do oceny, 80kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 772

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

22

Płeć

mężczyzna

Cel

redukcja z zachowaniem siły lub cudowny lekki jej przyrost (tak, wiem że to mało możliwe)

Waga

79,5

Wzrost

177cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

23-25%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Student. Sporo latania z uczelni-mieszkanie. Ogólnie aktywny w ciągu dnia - nie leżę na łóżku całymi dniami. Dorywcze prace fizyczne.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3x w tygodniu siłownia - klata,plecy,łapy; nogi mają osobny dzień; 2x trening biegania (interwały + np. 30min wolnego biegu). Do tego BASEN z dwa razy. Siłowo i kondycyjnie treningi od 2-3 lat. Pod kątem siły i szybkości (testy wojskowe). W ubiegłym roku

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

jak poniżej (ucinanie kcal - słabe lub brak efektów)

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Brak potrzeby badań lekarskich. ZDROWY.

Stosowana lub planowana suplementacja

białko, kreatyna, beta alanina.
napisał(a)
adam7days
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
Szanowni Państwo ;)
Zmuszony jestem zwrócić się do Was o opinię/poradę, bo najwidoczniej to co robię jest złe.
Od stycznia postanowiłem redukować tkankę tłuszczową ze względu estetycznych i samooceny.
Moim największym problemem jest tłuszcz na brzuchu, który przy siedzeniu robi ze mnie tę maskotkę od opon.
Bardzo mi to przeszkadza - psychicznie - ponieważ będąc wśród znajomych którzy nic nie robią a nie mają tyle tłuszczu po prostu źle się czuję.
Poniżej zdjęcie mojego planu diety na przyszły tydzień.
Ogólnie moje kcal schodziły: 3000>2600>2500>2400 teraz postawiłem na 2250 jak widać poniżej (ucinanie kcal z tygodnia na tydzień).
2400 utrzymane od kilku tygodni.
Wyliczane zapotrzebowanie kcal to 2900.
Jeść zazwyczaj zaczynam po treningu (po 15) bo tak mi wygodniej i lepiej tak się czuję.
Aktywność fizyczna jak w ankiecie. Dodatkowo, czasami zdarza mi się wychodzić w teren na zajęcia z bytowania, kiedy to się nie patrzy na jakość kcal a byle zatkać kichę i wyspać się w śpiworze ;). Raz w tygodniu wpada max 2 piwa, lub coś mocniejszego i staram się to zawrzeć w bilansie kcal. Jeden dzień w tygodniu jest "cheat day" (ten sam, kiedy wypada opcjonalne alko), bo jadę do domku do rodziców no to jem co tylko mi podsuną - wiadomo.
Dla wizualizacji - zdjęcie.

Bardzo ważna rzecz: moje osiągi to 10 podciągnięć nachwytem, 110kg na przysiad, 85kg wyciskanie leżąc, masa ciała + krążek 25kg w pięciu dipach - to muszę utrzymać przez całą redukcję lub nawet ciut polepszyć (tak, wiem cudów nie ma ale może jednak...)







EDIT: LPA trochę większe niż to "5" w liczniku...




Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 00:09:07

Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 00:21:57
Zdjęcie z napiętymi mięśniami brzucha.

Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 01:24:46
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
monkey22
Ekspert
Szacuny 340 Napisanych postów 2329 Wiek 36 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81576
daj zdjecie całej sylwetki bo tu słabo widać ale z tego co widac to raczej powinienes masowac a nie redukowac .Masz za mało miesnia a nie za duzo fatu.

Nad tym jedzeniem po 15 i to jako po treningu to warto jednak popracować
napisał(a)
adam7days
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
Proszę wziąć pod uwagę że to ze spiętymi mięśniami zdjęcie.
Wieczorem dorzucę fotę.
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 3777 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 25967
wrzuc diete zgodnie z tym:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
adam7days
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
przecież jest. sens jest ten sam. napisalem też że jem dopiero po 15.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1584 Napisanych postów 47648 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 351044
Jak chcesz uzyskać porady odnośnie zmiany, to zastosuj się do regulaminu działu i wrzuć poprawnie dietę, tak jak jest to w nim opisane.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
adam7days
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
Zrobiłem ten zrzut diety - praktycznie jest to to samo co już wrzuciłem, ale jak ma być to już jest.
Przepraszam, że nie doczytałem do końca jednak tego regulaminu, choć go przeglądałem czy w ogóle mogę tu zadać takie pytanie.
Pory określone "mniej więcej".





Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 16:19:38
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1584 Napisanych postów 47648 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 351044
Rozkład makroskładników nie wygląda dobrze. Za dużo białka a za mało źródeł energii. Bazujesz na tłuszczach lub na węglowodanach a nie jak u Ciebie, że wszystko jest bardzo nisko.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
adam7days
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
Czyli co, przyjąć 180g białka / 80g tłuszczy / reszta węgle?
I jak z kcal?


Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 16:42:15
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1584 Napisanych postów 47648 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 351044
Tak. Będzie to lepsze rozwiązanie niż bazowanie na dużej ilości białka i małej tłuszczów/węglowodanów. Ogólnie kcal masz bardzo mało. Dlaczego tak mocno z nimi schodzisz?

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
adam7days
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
Bo tak czytałem, że przy braku efektów ucinać po 100-200kcal.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę do oceny, 75kg

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 119kg

Liść Damiana - skuteczny booster testosteronu

Akceptacja, czyli to, czego nam brakuje

Mężczyzna dba o zdrowie

Zupa krem z pieczonej papryki i batatów

Niepokojąca zmiana na udzie Anity Szymczak

Jajka z chorizo, czerwoną fasolą i papryką

Dlaczego kobiety ciągle narzekają na swoje ciała?

Trening na czczo?