Temat został odczytany 571 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 22
    Płeć: mężczyzna
    Cel: redukcja z zachowaniem siły lub cudowny lekki jej przyrost (tak, wiem że to mało możliwe)
    Waga: 79,5
    Wzrost: 177cm
    Poziom bf (zdjęcie poglądowe): 23-25%
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) : Student. Sporo latania z uczelni-mieszkanie. Ogólnie aktywny w ciągu dnia - nie leżę na łóżku całymi dniami. Dorywcze prace fizyczne.
    Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni): 3x w tygodniu siłownia - klata,plecy,łapy; nogi mają osobny dzień; 2x trening biegania (interwały + np. 30min wolnego biegu). Do tego BASEN z dwa razy. Siłowo i kondycyjnie treningi od 2-3 lat. Pod kątem siły i szybkości (testy wojskowe). W ubiegłym roku
    Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie: jak poniżej (ucinanie kcal - słabe lub brak efektów)
    Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie): Brak potrzeby badań lekarskich. ZDROWY.
    Stosowana lub planowana suplementacja: białko, kreatyna, beta alanina.

Dieta redukcyjna do oceny, 80kg

zgłoś naruszenie
  • adam7days
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11
  • Na forum: 1 rok
  • LPA: 89
Szanowni Państwo ;)
Zmuszony jestem zwrócić się do Was o opinię/poradę, bo najwidoczniej to co robię jest złe.
Od stycznia postanowiłem redukować tkankę tłuszczową ze względu estetycznych i samooceny.
Moim największym problemem jest tłuszcz na brzuchu, który przy siedzeniu robi ze mnie tę maskotkę od opon.
Bardzo mi to przeszkadza - psychicznie - ponieważ będąc wśród znajomych którzy nic nie robią a nie mają tyle tłuszczu po prostu źle się czuję.
Poniżej zdjęcie mojego planu diety na przyszły tydzień.
Ogólnie moje kcal schodziły: 3000>2600>2500>2400 teraz postawiłem na 2250 jak widać poniżej (ucinanie kcal z tygodnia na tydzień).
2400 utrzymane od kilku tygodni.
Wyliczane zapotrzebowanie kcal to 2900.
Jeść zazwyczaj zaczynam po treningu (po 15) bo tak mi wygodniej i lepiej tak się czuję.
Aktywność fizyczna jak w ankiecie. Dodatkowo, czasami zdarza mi się wychodzić w teren na zajęcia z bytowania, kiedy to się nie patrzy na jakość kcal a byle zatkać kichę i wyspać się w śpiworze ;). Raz w tygodniu wpada max 2 piwa, lub coś mocniejszego i staram się to zawrzeć w bilansie kcal. Jeden dzień w tygodniu jest "cheat day" (ten sam, kiedy wypada opcjonalne alko), bo jadę do domku do rodziców no to jem co tylko mi podsuną - wiadomo.
Dla wizualizacji - zdjęcie.

Bardzo ważna rzecz: moje osiągi to 10 podciągnięć nachwytem, 110kg na przysiad, 85kg wyciskanie leżąc, masa ciała + krążek 25kg w pięciu dipach - to muszę utrzymać przez całą redukcję lub nawet ciut polepszyć (tak, wiem cudów nie ma ale może jednak...)







EDIT: LPA trochę większe niż to "5" w liczniku...




Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 00:09:07

Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 00:21:57
Zdjęcie z napiętymi mięśniami brzucha.

Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 01:24:46

1486854385000
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • monkey22
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1948
  • Wiek: 36 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 18122
daj zdjecie całej sylwetki bo tu słabo widać ale z tego co widac to raczej powinienes masowac a nie redukowac .Masz za mało miesnia a nie za duzo fatu.

Nad tym jedzeniem po 15 i to jako po treningu to warto jednak popracować
[http://www.sfd.pl/Dziennik_NIE_konkursowy_monkey&monkey_na_masie-t1091623.html]
1486884317000
zgłoś naruszenie
  • adam7days
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11
  • Na forum: 1 rok
  • LPA: 89
Proszę wziąć pod uwagę że to ze spiętymi mięśniami zdjęcie.
Wieczorem dorzucę fotę.
1486887144000
zgłoś naruszenie
  • stojeden
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3512
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 5 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 21665
  • Status: Znawca
  • Trenuje: sport - od 7 roku życia, siłownia - 4 rok
wrzuc diete zgodnie z tym:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBI%C4%86_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIA%C5%81U.-t922822.html 
kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!
1486888447000
zgłoś naruszenie
  • adam7days
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11
  • Na forum: 1 rok
  • LPA: 89
przecież jest. sens jest ten sam. napisalem też że jem dopiero po 15.
1486903629000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45419
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 306111
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Jak chcesz uzyskać porady odnośnie zmiany, to zastosuj się do regulaminu działu i wrzuć poprawnie dietę, tak jak jest to w nim opisane.
Moderator działu Odżywianie


1486904162000
zgłoś naruszenie
  • adam7days
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11
  • Na forum: 1 rok
  • LPA: 89
Zrobiłem ten zrzut diety - praktycznie jest to to samo co już wrzuciłem, ale jak ma być to już jest.
Przepraszam, że nie doczytałem do końca jednak tego regulaminu, choć go przeglądałem czy w ogóle mogę tu zadać takie pytanie.
Pory określone "mniej więcej".





Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 16:19:38
1486912733000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45419
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 306111
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Rozkład makroskładników nie wygląda dobrze. Za dużo białka a za mało źródeł energii. Bazujesz na tłuszczach lub na węglowodanach a nie jak u Ciebie, że wszystko jest bardzo nisko.
Moderator działu Odżywianie


1486913934000
zgłoś naruszenie
  • adam7days
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11
  • Na forum: 1 rok
  • LPA: 89
Czyli co, przyjąć 180g białka / 80g tłuszczy / reszta węgle?
I jak z kcal?


Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 16:42:15
1486914115000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45419
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 306111
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Tak. Będzie to lepsze rozwiązanie niż bazowanie na dużej ilości białka i małej tłuszczów/węglowodanów. Ogólnie kcal masz bardzo mało. Dlaczego tak mocno z nimi schodzisz?
Moderator działu Odżywianie


1486915029000
zgłoś naruszenie
  • adam7days
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11
  • Na forum: 1 rok
  • LPA: 89
Bo tak czytałem, że przy braku efektów ucinać po 100-200kcal.
1486915260000