SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 80kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 870

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

22

Płeć

mężczyzna

Cel

redukcja z zachowaniem siły lub cudowny lekki jej przyrost (tak, wiem że to mało możliwe)

Waga

79,5

Wzrost

177cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

23-25%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Student. Sporo latania z uczelni-mieszkanie. Ogólnie aktywny w ciągu dnia - nie leżę na łóżku całymi dniami. Dorywcze prace fizyczne.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3x w tygodniu siłownia - klata,plecy,łapy; nogi mają osobny dzień; 2x trening biegania (interwały + np. 30min wolnego biegu). Do tego BASEN z dwa razy. Siłowo i kondycyjnie treningi od 2-3 lat. Pod kątem siły i szybkości (testy wojskowe). W ubiegłym roku

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

jak poniżej (ucinanie kcal - słabe lub brak efektów)

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Brak potrzeby badań lekarskich. ZDROWY.

Stosowana lub planowana suplementacja

białko, kreatyna, beta alanina.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
Szanowni Państwo ;)
Zmuszony jestem zwrócić się do Was o opinię/poradę, bo najwidoczniej to co robię jest złe.
Od stycznia postanowiłem redukować tkankę tłuszczową ze względu estetycznych i samooceny.
Moim największym problemem jest tłuszcz na brzuchu, który przy siedzeniu robi ze mnie tę maskotkę od opon.
Bardzo mi to przeszkadza - psychicznie - ponieważ będąc wśród znajomych którzy nic nie robią a nie mają tyle tłuszczu po prostu źle się czuję.
Poniżej zdjęcie mojego planu diety na przyszły tydzień.
Ogólnie moje kcal schodziły: 3000>2600>2500>2400 teraz postawiłem na 2250 jak widać poniżej (ucinanie kcal z tygodnia na tydzień).
2400 utrzymane od kilku tygodni.
Wyliczane zapotrzebowanie kcal to 2900.
Jeść zazwyczaj zaczynam po treningu (po 15) bo tak mi wygodniej i lepiej tak się czuję.
Aktywność fizyczna jak w ankiecie. Dodatkowo, czasami zdarza mi się wychodzić w teren na zajęcia z bytowania, kiedy to się nie patrzy na jakość kcal a byle zatkać kichę i wyspać się w śpiworze ;). Raz w tygodniu wpada max 2 piwa, lub coś mocniejszego i staram się to zawrzeć w bilansie kcal. Jeden dzień w tygodniu jest "cheat day" (ten sam, kiedy wypada opcjonalne alko), bo jadę do domku do rodziców no to jem co tylko mi podsuną - wiadomo.
Dla wizualizacji - zdjęcie.

Bardzo ważna rzecz: moje osiągi to 10 podciągnięć nachwytem, 110kg na przysiad, 85kg wyciskanie leżąc, masa ciała + krążek 25kg w pięciu dipach - to muszę utrzymać przez całą redukcję lub nawet ciut polepszyć (tak, wiem cudów nie ma ale może jednak...)







EDIT: LPA trochę większe niż to "5" w liczniku...




Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 00:09:07

Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 00:21:57
Zdjęcie z napiętymi mięśniami brzucha.

Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 01:24:46
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 360 Napisanych postów 2430 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 111828
daj zdjecie całej sylwetki bo tu słabo widać ale z tego co widac to raczej powinienes masowac a nie redukowac .Masz za mało miesnia a nie za duzo fatu.

Nad tym jedzeniem po 15 i to jako po treningu to warto jednak popracować
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
Proszę wziąć pod uwagę że to ze spiętymi mięśniami zdjęcie.
Wieczorem dorzucę fotę.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32622
wrzuc diete zgodnie z tym:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
przecież jest. sens jest ten sam. napisalem też że jem dopiero po 15.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2067 Napisanych postów 50771 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 474160
Jak chcesz uzyskać porady odnośnie zmiany, to zastosuj się do regulaminu działu i wrzuć poprawnie dietę, tak jak jest to w nim opisane.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
Zrobiłem ten zrzut diety - praktycznie jest to to samo co już wrzuciłem, ale jak ma być to już jest.
Przepraszam, że nie doczytałem do końca jednak tego regulaminu, choć go przeglądałem czy w ogóle mogę tu zadać takie pytanie.
Pory określone "mniej więcej".





Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 16:19:38
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2067 Napisanych postów 50771 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 474160
Rozkład makroskładników nie wygląda dobrze. Za dużo białka a za mało źródeł energii. Bazujesz na tłuszczach lub na węglowodanach a nie jak u Ciebie, że wszystko jest bardzo nisko.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
Czyli co, przyjąć 180g białka / 80g tłuszczy / reszta węgle?
I jak z kcal?


Zmieniony przez - adam7days w dniu 2017-02-12 16:42:15
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2067 Napisanych postów 50771 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 474160
Tak. Będzie to lepsze rozwiązanie niż bazowanie na dużej ilości białka i małej tłuszczów/węglowodanów. Ogólnie kcal masz bardzo mało. Dlaczego tak mocno z nimi schodzisz?

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 89
Bo tak czytałem, że przy braku efektów ucinać po 100-200kcal.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę do oceny, 75kg

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 119kg

Mielona wieprzowina z warzywami Mielona wieprzowina z warzywami Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację! Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki