SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 78kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 187

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 18 lat Na forum 306 dni Przeczytanych tematów 812
ABY UTRZYMAĆ WAGĘ
2919 kcal
15% białka: 438 kcal = 110 g
55% węglowodanów: 1605 kcal = 401 g
30% tłuszczu: 876 kcal = 97 g
Cel : REDUKCJA
Aktualna Waga - 78kg
Wzrost - 173cm
Wiek : 18lat
Ćwiczę 4 razy w tygodniu FBW
Jak oceniacie diete? Coś dorzucić coś wymienić ?


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2365 Napisanych postów 61920 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512654
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Proporcje przyjmujesz 2 g białka , 1 g tłuszczy i reszta węglowodany
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1285 Napisanych postów 24387 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 359589
Przede wszystkim oczyść swoją dietę z produktów o wysokim stopniu przetworzenia czyt. (masło roślinne, sztuczny miód, serki wiejskie, bułki pszenne, a także majonez). Wędzone ryby spożywaj sporadycznie, gdyż zawierają substancję smoliste, w celu uzupełnienia EPA I DHA wprowadź świeże, tłuste ryby 2-3 w tygodniu. Możesz również uzupełnić menu o roślinne o3 (ALA) czyli orzechy włoskie, dobrej jakości olej rzepakowy, olej wysokolinolenowy. Rzeczywiście jadłospis jest ubogi w kontekście witamin, minerałów jak i niezbędnych kwasów tłuszczowych. Wzbogać zatem posiłki o liczne warzywa (różnokolorowe) które dostarczają cenne dla naszego organizmu przeróżne antyoksydanty.

Dostosuj się do wskazówek powyżej.
Niemniej jednak dorzucam jeszcze od siebie wartościowe artykuły.

http://potreningu.pl/articles/1732/zbilansowana-dieta-redukcyjna-czyli-jedz-wegle-i-chudnij
http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-
http://potreningu.pl/articles/2719/najczestsze-bledy-popelniane-podczas-ukladania-diety-redukcyjnej



Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-04-19 19:08:54

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Książki o dietetyce.

Następny temat

Miód

Kettlebell ćwiczenia i trening Izotonik czy woda? Postępy na siłowni, jak je kontrolować? Czy sen jest ważny? Jaka galaretka ma najmniej cukru? Jakie ciastka na diecie? Motywacja do ćwiczeń - skąd ją czerpać? Kreatyna a przeziębienie - czy ma wpływ?