SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 78kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 225

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 812
ABY UTRZYMAĆ WAGĘ
2919 kcal
15% białka: 438 kcal = 110 g
55% węglowodanów: 1605 kcal = 401 g
30% tłuszczu: 876 kcal = 97 g
Cel : REDUKCJA
Aktualna Waga - 78kg
Wzrost - 173cm
Wiek : 18lat
Ćwiczę 4 razy w tygodniu FBW
Jak oceniacie diete? Coś dorzucić coś wymienić ?


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3355 Napisanych postów 65839 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 537138
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Proporcje przyjmujesz 2 g białka , 1 g tłuszczy i reszta węglowodany
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1644 Napisanych postów 26596 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 470825
Przede wszystkim oczyść swoją dietę z produktów o wysokim stopniu przetworzenia czyt. (masło roślinne, sztuczny miód, serki wiejskie, bułki pszenne, a także majonez). Wędzone ryby spożywaj sporadycznie, gdyż zawierają substancję smoliste, w celu uzupełnienia EPA I DHA wprowadź świeże, tłuste ryby 2-3 w tygodniu. Możesz również uzupełnić menu o roślinne o3 (ALA) czyli orzechy włoskie, dobrej jakości olej rzepakowy, olej wysokolinolenowy. Rzeczywiście jadłospis jest ubogi w kontekście witamin, minerałów jak i niezbędnych kwasów tłuszczowych. Wzbogać zatem posiłki o liczne warzywa (różnokolorowe) które dostarczają cenne dla naszego organizmu przeróżne antyoksydanty.

Dostosuj się do wskazówek powyżej.
Niemniej jednak dorzucam jeszcze od siebie wartościowe artykuły.

http://potreningu.pl/articles/1732/zbilansowana-dieta-redukcyjna-czyli-jedz-wegle-i-chudnij
http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-
http://potreningu.pl/articles/2719/najczestsze-bledy-popelniane-podczas-ukladania-diety-redukcyjnej



Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-04-19 19:08:54

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Książki o dietetyce.

Następny temat

Miód

Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?!