Temat został odczytany 5099 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 27
    Płeć: mężczyzna
    Cel: redukcja
    Waga: 76
    Wzrost: 175
    Poziom bf (zdjęcie poglądowe): ok 25%
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) : praca fizyczna 7.00-17.00
    Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni): full siłownia/ FBW 3 x tyg 19.00-20.30 po treningu 15-20 min aero
    Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie: brak zdrowego odżywiania
    Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie): dobry
    Stosowana lub planowana suplementacja: aminokwasy 2 x dziennie, odżywka białkowa 2 x dziennie, witaminy Olimp Multiple sport 1 x

Dieta redukcyjna do oceny, 76kg

zgłoś naruszenie
  • never1992
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 271
  • Wiek: 26 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1891
Jak wyżej napisala koleżanka w okolice zdrowego bym wyszedł i lekko poszedł w masę bo po brzuchu widać że mało tego fatu siedzi i warto by przymasowac głową i dorzucić trochę mięsa do następnej redukvji
1490037181000
zgłoś naruszenie
  • Bobsoon
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 290
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 4604
chciałbym jeszcze pociagnąć miesiąc albo dwa porządnej redukcji żeby lepiej odsłonić brzuch, w napince widać jakiś zarys mięśni ale na luzie już nie bardzo. głównym celem jest zrobienie ładnej sylwetki przed latem, a w tym okresie nie zdążę zrobić ani masy ani wycinki, dlatego chciałbym teraz osiagnąć cel redukcji skoro jestem blisko, a później kalorie na 0 lub lekki + i powoli masa żeby nie zalewało
1490042261000
zgłoś naruszenie
  • never1992
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 271
  • Wiek: 26 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1891
No ok twoja decyzja, ja nie przejmuje się forma na lato także jestem na masie;)
1490045131000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11575
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65057
  • Status: Ekspert
Dlatego zdjęcia robi się bez napinek, na luzie. By można było efekty porówna.
Uważam, że długo jesteś na deficycie i wskok na zero dobrze CI zrobi, tym bardziej, że non stop w sumie coś wyskakuje u Ciebie z tego co pamiętam, że zastój, regeneracja, coś z badaniami etc.
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1490045610000
zgłoś naruszenie
  • never1992
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 271
  • Wiek: 26 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1891
Hu mnie tkanka tłuszczową leciała nawet w sytuacji kiedy dodawanej kcal na rzecz wegli , na wysokich węglach ten tłuszcz jeszcze zlatywal więc warto posłuchać blue hope ;) wie co mowi;) wejdź w bilans zerowy i zobaczysz co się będzie działo trzeba poznawać swój organizm nie lecieć według schematów z wypiskow innych
1490048278000
zgłoś naruszenie
  • Bobsoon
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 290
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 4604
teraz spożywam około 350 g węgli przy wadze 66 kg więc wydaję mi się że to dość dużo..

druga sprawa jest taka, że wtedy byłem na 2400 kcal a nawet czasami mniej, praktycznie w każdy DNT interwały, czasami po treningu, mało snu, praca fizyczna, a w FBW jeszcze dawałem po 3 serie na biceps i triceps, a w pracy cały dzień dość ciężko pracuje, wydaje mi się że to wszystko było przeładowane. Teraz myślę zostać na tym bilansie ~2700 kcal dodać 1xtyg interwał, trening FBW 5x5 tylko wielostawowe, bez żadnych tricepsów i bicepsów, w pracy czasami przewalam ponad tonę albo dużo więcej, barki też pracują bo trzeba coś podać do góry, a plecy to już cały czas, wiec myślę że nie ma co szaleć


Zmieniony przez - Bobsoon w dniu 2017-03-21 19:06:05
1490117159000