SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 165kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5794

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 209 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4889
A jak teraz wyglądają pomiary? Waga? Wrzuć jakieś zdjęcie dla porównania . Pewnie nie tylko ja ciekawy jestem jak to teraz po 6 miesiącach wygląda :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 97 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 23266
aktualnie :

139 kg
brzuch 137/8 cm
klata 132 cm
udo lewe 82 prawe 78
łapa 46 cm

1 zdjęcie styczeń 2016
2 zdjęcie dzisiaj

najlepiej różnice widzę w ciuchach , zakładam ubrania z przed 10- 13 lat , szczególnie dół , góra już prawie wchodzi

wydaje mi się że leptyna mi spadła ostro , bo ostatnio mam napady na podjadanie i jestem zmęczony , podbić do zerowego węglami ?






1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 213 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5151
Nie pomoge bo sam jestem na pierwszej w życiu redukcji ale trzymam za Ciebie kciuki. Nie poddawaj sie :)
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1485 Napisanych postów 6992 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 252991
Wyjdę pewnie na hejterkę i osobę bez serca, ale jak na taką otyłośc i taki czas trwania redukcji, to mogłoby byc duzo lepiej.Najważniejsze jednak że tendencja jest spadkowa nie wzrostowa . Ale żeby teraz znowu coś radzić, to trzeba mieć dane - czyli zaktualizowaną ankietę i zrzut diety.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 97 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 23266
@ Przemo

dzięki

@ deja vu

miska jest i była dopięta , makro na poziomie B200-W150-T150 , przez 3 pierwsze miesiące redukcji spadłem do 147kg , później była przerwa od treningów która trwała 4 miechy , jak trzymałem dietę i ważyłem waga stała w miejscu w przerwie , jak tylko przestałem na 3 tygodnie i poleciało śmieciowe jedzenie i napoje , mnóstwo pszennych produktów to waga poszła do 150 kg , i wystartowałem znowu z redukcją która trwa do dziś , od 150 spadało powoli ok. 2kg miesięcznie , a teraz jest przestój , od dzisiaj jestem na zerowym 3200 kcal B200-W215-T165 nie wiem czy takie makro będzie ok ??


Zmieniony przez - BenekGrid w dniu 2017-01-28 19:49:14
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 97 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 23266
@ Przemo

dzięki

@ deja vu

miska jest i była dopięta , makro na poziomie B200-W150-T150 , przez 3 pierwsze miesiące redukcji spadłem do 147kg , później była przerwa od treningów która trwała 4 miechy , jak trzymałem dietę i ważyłem waga stała w miejscu w przerwie , jak tylko przestałem na 3 tygodnie i poleciało śmieciowe jedzenie i napoje , mnóstwo pszennych produktów to waga poszła do 150 kg , i wystartowałem znowu z redukcją która trwa do dziś , od 150 spadało powoli ok. 2kg miesięcznie , a teraz jest przestój , od dzisiaj jestem na zerowym 3200 kcal B200-W215-T165 nie wiem czy takie makro będzie ok ??
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1485 Napisanych postów 6992 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 252991
Wiem, że dobrze jest wolno chudnąć ale Ty jesteś otyły i 2 kg spadku mięcznie to mało, powiedziałbym, że przy tej masie ciała, to wahania wagi. Przy otyłości, która jest powaznym zagrożeniem dla zdrowia na poczatku można pójśc w zdecydowanie większy deficyt, bo wychodzi na to że od ubiegłego roku schudłes 10-12 kg, ( w temacie jest 165, ale w którymś poście aktulizowałes, że 157). Moim laickim zdaniem utrzymywanie wagi na poziomie 150 kg jest badziej ryzykowne, niz pójście w głebszy deficyt żeby ze 20-30 kg stracić. Robiłes badania - mofrologia, cholesterol z podziałem na frakcje, tarczyca (tsh, ft3, ft4) ? Na 3200 to ludzie masę robią - no i kwestia co w tej diecie jest.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 97 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 23266
162 - 139= 23:)

ale ja nie utrzymywałem wagi na 150 kg specjalnie , z różnych przyczyn osobistych nie mogłem kontynuować treningu , a przez 3 ostatnie tyg tej przerwy przytyłem bo olałem na maksa miskę , dieta oparta była na dobrych produktach , sporo ryb , tłustych mięs , zdrowe tłuszcze , jedyne co mogę sobie zarzucić to mało warrzyw , badań nie robiłem , tylko cukier sobie mierze co jakiś czas .
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1485 Napisanych postów 6992 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 252991
BenekGrid
162 - 139= 23:)






Przepraszam, źle spojrzałam.

Ale doczytałam że Wojo zalecał rozkład 200/150/150.

I warto byłoby się przebadać.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-01-28 20:35:09

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 97 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 23266
no i na takim makro leciałem cały czas przy 2800/900 kcal , tylko teraz musze podbić kcal do zerowego żeby ruszyć metabolizm , albo uciąć mocniej po spadku wagi tak jak M-Ka pisała wyżej i nie wiem w która stronę iść ?? polecę na zerowym 2-3 tyg i zobaczę co będzie się działo , a trening zostawię tylko siłowy 3 razy w tyg.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Posiłki przy treningach rano i wieczorem

Następny temat

Czy dobrze się odżywiam?

Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni Nie żyje Kinga Kęsik (Szweda) Nie żyje Kinga Kęsik (Szweda) Jak rozpocząć randkowanie na siłowni Jak rozpocząć randkowanie na siłowni Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta 6 najgorszych typów ludzi, którzy ćwiczą na siłowni 6 najgorszych typów ludzi, którzy ćwiczą na siłowni Stały deficyt kaloryczny vs dieta rotacyjna jojo – co wygra?! Stały deficyt kaloryczny vs dieta rotacyjna jojo – co wygra?! Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie