SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 165kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5942

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 209 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4889
A jak teraz wyglądają pomiary? Waga? Wrzuć jakieś zdjęcie dla porównania . Pewnie nie tylko ja ciekawy jestem jak to teraz po 6 miesiącach wygląda :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 125 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 34246
aktualnie :

139 kg
brzuch 137/8 cm
klata 132 cm
udo lewe 82 prawe 78
łapa 46 cm

1 zdjęcie styczeń 2016
2 zdjęcie dzisiaj

najlepiej różnice widzę w ciuchach , zakładam ubrania z przed 10- 13 lat , szczególnie dół , góra już prawie wchodzi

wydaje mi się że leptyna mi spadła ostro , bo ostatnio mam napady na podjadanie i jestem zmęczony , podbić do zerowego węglami ?






1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 213 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5151
Nie pomoge bo sam jestem na pierwszej w życiu redukcji ale trzymam za Ciebie kciuki. Nie poddawaj sie :)
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2286 Napisanych postów 7734 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 314189
Wyjdę pewnie na hejterkę i osobę bez serca, ale jak na taką otyłośc i taki czas trwania redukcji, to mogłoby byc duzo lepiej.Najważniejsze jednak że tendencja jest spadkowa nie wzrostowa . Ale żeby teraz znowu coś radzić, to trzeba mieć dane - czyli zaktualizowaną ankietę i zrzut diety.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 125 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 34246
@ Przemo

dzięki

@ deja vu

miska jest i była dopięta , makro na poziomie B200-W150-T150 , przez 3 pierwsze miesiące redukcji spadłem do 147kg , później była przerwa od treningów która trwała 4 miechy , jak trzymałem dietę i ważyłem waga stała w miejscu w przerwie , jak tylko przestałem na 3 tygodnie i poleciało śmieciowe jedzenie i napoje , mnóstwo pszennych produktów to waga poszła do 150 kg , i wystartowałem znowu z redukcją która trwa do dziś , od 150 spadało powoli ok. 2kg miesięcznie , a teraz jest przestój , od dzisiaj jestem na zerowym 3200 kcal B200-W215-T165 nie wiem czy takie makro będzie ok ??


Zmieniony przez - BenekGrid w dniu 2017-01-28 19:49:14
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 125 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 34246
@ Przemo

dzięki

@ deja vu

miska jest i była dopięta , makro na poziomie B200-W150-T150 , przez 3 pierwsze miesiące redukcji spadłem do 147kg , później była przerwa od treningów która trwała 4 miechy , jak trzymałem dietę i ważyłem waga stała w miejscu w przerwie , jak tylko przestałem na 3 tygodnie i poleciało śmieciowe jedzenie i napoje , mnóstwo pszennych produktów to waga poszła do 150 kg , i wystartowałem znowu z redukcją która trwa do dziś , od 150 spadało powoli ok. 2kg miesięcznie , a teraz jest przestój , od dzisiaj jestem na zerowym 3200 kcal B200-W215-T165 nie wiem czy takie makro będzie ok ??
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2286 Napisanych postów 7734 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 314189
Wiem, że dobrze jest wolno chudnąć ale Ty jesteś otyły i 2 kg spadku mięcznie to mało, powiedziałbym, że przy tej masie ciała, to wahania wagi. Przy otyłości, która jest powaznym zagrożeniem dla zdrowia na poczatku można pójśc w zdecydowanie większy deficyt, bo wychodzi na to że od ubiegłego roku schudłes 10-12 kg, ( w temacie jest 165, ale w którymś poście aktulizowałes, że 157). Moim laickim zdaniem utrzymywanie wagi na poziomie 150 kg jest badziej ryzykowne, niz pójście w głebszy deficyt żeby ze 20-30 kg stracić. Robiłes badania - mofrologia, cholesterol z podziałem na frakcje, tarczyca (tsh, ft3, ft4) ? Na 3200 to ludzie masę robią - no i kwestia co w tej diecie jest.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 125 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 34246
162 - 139= 23:)

ale ja nie utrzymywałem wagi na 150 kg specjalnie , z różnych przyczyn osobistych nie mogłem kontynuować treningu , a przez 3 ostatnie tyg tej przerwy przytyłem bo olałem na maksa miskę , dieta oparta była na dobrych produktach , sporo ryb , tłustych mięs , zdrowe tłuszcze , jedyne co mogę sobie zarzucić to mało warrzyw , badań nie robiłem , tylko cukier sobie mierze co jakiś czas .
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2286 Napisanych postów 7734 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 314189
BenekGrid
162 - 139= 23:)






Przepraszam, źle spojrzałam.

Ale doczytałam że Wojo zalecał rozkład 200/150/150.

I warto byłoby się przebadać.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-01-28 20:35:09

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 125 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 34246
no i na takim makro leciałem cały czas przy 2800/900 kcal , tylko teraz musze podbić kcal do zerowego żeby ruszyć metabolizm , albo uciąć mocniej po spadku wagi tak jak M-Ka pisała wyżej i nie wiem w która stronę iść ?? polecę na zerowym 2-3 tyg i zobaczę co będzie się działo , a trening zostawię tylko siłowy 3 razy w tyg.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Posiłki przy treningach rano i wieczorem

Następny temat

Czy dobrze się odżywiam?

Makroskładniki – klucz do sukcesu? Makroskładniki – klucz do sukcesu? Chiński kulturysta Zhang Nu jadł 70 białek jaj dziennie Chiński kulturysta Zhang Nu jadł 70 białek jaj dziennie Suwnica, maszyna Smith'a - przegląd badań Suwnica, maszyna Smith'a - przegląd badań Cheat tarta serowo - szpinakowa Cheat tarta serowo - szpinakowa Nie żyje legenda wrestlingu Bruno Sammartino Nie żyje legenda wrestlingu Bruno Sammartino Torcik MangoLOVE Torcik MangoLOVE Calum von Moger otarł się o śmierć i doznał kolejnej kontuzji! Calum von Moger otarł się o śmierć i doznał kolejnej kontuzji! Zdrowe barki w pięciu krokach Zdrowe barki w pięciu krokach