SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 116kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 12296

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 100 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2598
Cześć! Chciałbym zabrać się w końcu za siebie i zdecydowałem się na pierwszy krok z sfd.
Przygotowałem dietę wg wskazówek na forum. Spoglądnijcie proszę na nią czy wszystko jest ok i czy tą drogą iść.

Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 25
Waga : 116
Wzrost : 178
Obwód klatki : 120,5
Obwód ramienia : 42
Obwód brzucha : 131
Obwód uda : 73
Obwód łydki : 47
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 36%
Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca, samochód
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu rower stacjonarny 30min
Odżywianie : ściśle wg diety, raz w miesiącu cheat meal
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : początek nadciśnienia
Preferowane formy aktywności fizycznej : areoby (dom) + basen
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie podnoszą ciśnienia
Stosowane wcześniej diety : brak



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32622
Czy Twoja otylosc wynika po prostu z zaniedbania, czy moze od dawna tak jest, czy moze masz problemy zdrowotne?

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 100 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2598
Kiedyś miałem idealne BMI i super się czułem. (początek liceum <18lat).
Po 18 zaczęło się - samochód, alkohol, studenckie żarcie szczególnie po 21-22 godzinie + byłem odczulany sterydami (niektórzy lekarze mówią, że to też mogło mieć wpływ)



Zmieniony przez - Fluo w dniu 2017-01-04 15:35:40

Zmieniony przez - Fluo w dniu 2017-01-04 15:36:12
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32622
robiłeś w ostatnim czasie jakieś badania? krew, hormony?

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 100 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2598
Robiłem, wszystko w ciągu ostatniego roku i jest w normie włącznie z cukrami i cholesterolem. Jedynie co to pojawia się nadciśnienie.

Czy widzisz coś niepokojącego poza wielkim tłuszczem?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32622
skoro piszesz, że wszystko gra z wynikami no to można przedsięwziąć pierwsze kroki.

skąd jak liczyłeś swoje zapotrzebowanie?

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 100 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2598
http://www.sfd.pl/-t276436.html  wyszło 3300, odjąłem 500
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32622
ok, w takim razie zacznij od zera kalorycznego przez pierwsze 1-2 tygodnie, czyli tych 3300. zrób sobie tabelkę z pomiarami i mierz się co tydzień na czczo w tych samych miejscach. to, że ze wzoru tyle Ci wyszło nie oznacza, że wartość nie jest przekłamana. żaden wzór nie da Ci 100% pewności, tylko zachowanie Twojego organizmu i zmiany, jakie następują.
białko ustaw w diecie na poziomie 1.5-2g / kgmc, tłuszcze na poziomie 1-1.5g / kgmc , resztę zapełnij węglowodanami. tak więc póki co przelicz sobie to na nowo, wprowadź dietę jeszcze raz robiąc zrzut, tak jak to zrobiłeś w pierwszym poście i będziemy poprawiać dalej.
na pewno popracuj nad źródłami tłuszczu w diecie. pomyśl o wprowadzeniu tłustych mięs, jak łopatka, karków, golonka itp. , również aby podbić tłuszcze smaż na smalcu / oleju kokosowym / maśle klarowanym. unikaj produktów wędzonych, raz na jakiś czas ok, ale nie jako stała pozycja w menu.
póki co tyle. wprowadź zmiany, będziemy poprawiać dalej.

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 100 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2598
Już, już poprawiam a w międzyczasie pytanie - czemu tak dużo tłuszczu? karkówka, golonka, smalec i masło klarowane -jak powiem żonie, że "na forum podpowiedzieli" taką dietę to mnie śmiechem zabije. Rozumiesz jak to brzmi dla kogoś kto nie ma pojęcia o zdrowej diecie (ja na przykład)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32622
rozumiem. jak ludzie mnie pytali po ostatniej redukcji, jak to zrobiłem, że mam tyle kabli na brzuchu i usłyszeli odpowiedź - tłuszcze - to stwierdzili, że jaja sobie robię i nikt nie uwierzył. no ale to są ludzie, którzy nie mają pojęcia o niczym.
tłuszcze nasycone są bardzo potrzebne i zdrowe dla naszego organizmu. a Twoja małżonka, jak zobaczy efekty to na pewno zmieni zdanie
również pomyśl o dodatku orzechów laskowych / migdałów , jakieś awokado np.

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1603 Napisanych postów 26379 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 460306
Fluo
Robiłem, wszystko w ciągu ostatniego roku i jest w normie włącznie z cukrami i cholesterolem. Jedynie co to pojawia się nadciśnienie.


Robiłeś pełny lipidogram? (HDL, LDL) trójglicerydy.
Czy jedynie cholesterol całkowity?

Przez pryzmat ,,wszystko'' masz na myśli badania m.in jak ( kortyzol, testosteron, panel tarczycowy, estradiol, poziom wit.d )?

Wstaw zdjęcie sylwetki.

Poza tym jak kolega wyżej wspomniał - adekwatna podaż zdrowych lipidów jest istotna do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Nie należy bać się tłuszczy nasyconych, ale też nie można do nich podchodzić bezkrytycznie i bazować głównie na nich.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-01-04 16:32:43

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Książki o dietetyce sportowej. Co polecacie ?

Następny temat

Dietetyk online

10 powodów, dla których siłownia jest lepsza niż dziewczyna 10 powodów, dla których siłownia jest lepsza niż dziewczyna Karol Kasprzyk - ocena sylwetki Karol Kasprzyk - ocena sylwetki Kotlety szarpane z kurczaka Kotlety szarpane z kurczaka Trzy czy pięć posiłków dziennie? Co lepsze dla „spalania” tłuszczu?! Trzy czy pięć posiłków dziennie? Co lepsze dla „spalania” tłuszczu?! Kulturyści, których zabiła farmakologia? Kulturyści, których zabiła farmakologia? Trening bicepsów i tricepsów wg Krzysztofa Piekarza Trening bicepsów i tricepsów wg Krzysztofa Piekarza Wade McCrae Washington - niepełnosprawny PRO kulturysta, który spełnia marzenia! Wade McCrae Washington - niepełnosprawny PRO kulturysta, który spełnia marzenia! Ciemna strona kulturystyki – czy może ona zniszczyć życie? Ciemna strona kulturystyki – czy może ona zniszczyć życie?