logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna do oceny, 116kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11134

4 5 4
napisał(a)
Fluo
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 100 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2492
Cześć! Chciałbym zabrać się w końcu za siebie i zdecydowałem się na pierwszy krok z sfd.
Przygotowałem dietę wg wskazówek na forum. Spoglądnijcie proszę na nią czy wszystko jest ok i czy tą drogą iść.

Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 25
Waga : 116
Wzrost : 178
Obwód klatki : 120,5
Obwód ramienia : 42
Obwód brzucha : 131
Obwód uda : 73
Obwód łydki : 47
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 36%
Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca, samochód
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu rower stacjonarny 30min
Odżywianie : ściśle wg diety, raz w miesiącu cheat meal
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : początek nadciśnienia
Preferowane formy aktywności fizycznej : areoby (dom) + basen
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie podnoszą ciśnienia
Stosowane wcześniej diety : brak



Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 4097 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32622
Czy Twoja otylosc wynika po prostu z zaniedbania, czy moze od dawna tak jest, czy moze masz problemy zdrowotne?

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Fluo
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 100 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2492
Kiedyś miałem idealne BMI i super się czułem. (początek liceum <18lat).
Po 18 zaczęło się - samochód, alkohol, studenckie żarcie szczególnie po 21-22 godzinie + byłem odczulany sterydami (niektórzy lekarze mówią, że to też mogło mieć wpływ)



Zmieniony przez - Fluo w dniu 2017-01-04 15:35:40

Zmieniony przez - Fluo w dniu 2017-01-04 15:36:12
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 4097 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32622
robiłeś w ostatnim czasie jakieś badania? krew, hormony?

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Fluo
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 100 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2492
Robiłem, wszystko w ciągu ostatniego roku i jest w normie włącznie z cukrami i cholesterolem. Jedynie co to pojawia się nadciśnienie.

Czy widzisz coś niepokojącego poza wielkim tłuszczem?
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 4097 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32622
skoro piszesz, że wszystko gra z wynikami no to można przedsięwziąć pierwsze kroki.

skąd jak liczyłeś swoje zapotrzebowanie?

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Fluo
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 100 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2492
http://www.sfd.pl/-t276436.html  wyszło 3300, odjąłem 500
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 4097 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32622
ok, w takim razie zacznij od zera kalorycznego przez pierwsze 1-2 tygodnie, czyli tych 3300. zrób sobie tabelkę z pomiarami i mierz się co tydzień na czczo w tych samych miejscach. to, że ze wzoru tyle Ci wyszło nie oznacza, że wartość nie jest przekłamana. żaden wzór nie da Ci 100% pewności, tylko zachowanie Twojego organizmu i zmiany, jakie następują.
białko ustaw w diecie na poziomie 1.5-2g / kgmc, tłuszcze na poziomie 1-1.5g / kgmc , resztę zapełnij węglowodanami. tak więc póki co przelicz sobie to na nowo, wprowadź dietę jeszcze raz robiąc zrzut, tak jak to zrobiłeś w pierwszym poście i będziemy poprawiać dalej.
na pewno popracuj nad źródłami tłuszczu w diecie. pomyśl o wprowadzeniu tłustych mięs, jak łopatka, karków, golonka itp. , również aby podbić tłuszcze smaż na smalcu / oleju kokosowym / maśle klarowanym. unikaj produktów wędzonych, raz na jakiś czas ok, ale nie jako stała pozycja w menu.
póki co tyle. wprowadź zmiany, będziemy poprawiać dalej.

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Fluo
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 100 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2492
Już, już poprawiam a w międzyczasie pytanie - czemu tak dużo tłuszczu? karkówka, golonka, smalec i masło klarowane -jak powiem żonie, że "na forum podpowiedzieli" taką dietę to mnie śmiechem zabije. Rozumiesz jak to brzmi dla kogoś kto nie ma pojęcia o zdrowej diecie (ja na przykład)
napisał(a)
stojeden
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 4097 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 32622
rozumiem. jak ludzie mnie pytali po ostatniej redukcji, jak to zrobiłem, że mam tyle kabli na brzuchu i usłyszeli odpowiedź - tłuszcze - to stwierdzili, że jaja sobie robię i nikt nie uwierzył. no ale to są ludzie, którzy nie mają pojęcia o niczym.
tłuszcze nasycone są bardzo potrzebne i zdrowe dla naszego organizmu. a Twoja małżonka, jak zobaczy efekty to na pewno zmieni zdanie
również pomyśl o dodatku orzechów laskowych / migdałów , jakieś awokado np.

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1133 Napisanych postów 23676 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 293888
Fluo
Robiłem, wszystko w ciągu ostatniego roku i jest w normie włącznie z cukrami i cholesterolem. Jedynie co to pojawia się nadciśnienie.


Robiłeś pełny lipidogram? (HDL, LDL) trójglicerydy.
Czy jedynie cholesterol całkowity?

Przez pryzmat ,,wszystko'' masz na myśli badania m.in jak ( kortyzol, testosteron, panel tarczycowy, estradiol, poziom wit.d )?

Wstaw zdjęcie sylwetki.

Poza tym jak kolega wyżej wspomniał - adekwatna podaż zdrowych lipidów jest istotna do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Nie należy bać się tłuszczy nasyconych, ale też nie można do nich podchodzić bezkrytycznie i bazować głównie na nich.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-01-04 16:32:43

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Książki o dietetyce sportowej. Co polecacie ?

Następny temat

Dietetyk online

ZAPRASZAMY NA DEBIUTY 2018 ESP EUROPE SPORT POWER - 17-18.02.2018

DEBIUTY PZKFITS SUMMER EDITION NA FIWE 2017

Stephanie Davis w Polsce

Zapraszamy na FIWE 2017 - 09-10.09.2017 w Warszawie

Jak aspiryna i inne NLPZ hamują przyrost mięśni?

3 ćwiczenia idealne pod BJJ i nie tylko

Powrót do formy po wakacjach, jak zacząć?

Jarmuż - co w sobie kryje?