logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna do oceny, 102kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 331

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

31

Płeć

facet

Cel

redukcja

Waga

102

Wzrost

193

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

23

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

biuro/auto, trening ok 16 lub 18. Wstaje ok 7, spać ok 24

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3x w tygodniu siłownia split po30-40min zakres 8-10powt; 2xw tyg aero/bieznia 35min lub interwały 15min/bieżnia

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

dieta zgodnie z załącznikiem

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

WPC 80, bcaa, wit+min, magnez, Omega3, wit C
napisał(a)
xHERMANx
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1059 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13068
Cześć

Prośba o opinie na temat mojej bieżącej diety. Stosuje zamienniki ryż/makaron durum, pierś pieczona/pierś wędzona, łosoś świeży/wędzony. Gramatura warzyw jest oznaczona symbolicznie, żeby nie zaburzać sumarycznej ilości btw, jednak spożywane są w dużej ilości.
Od początku lutego waga spadla z ok 106 do 102,6 w pasie ze 108 do 102. Obecnie waga mocno się wacha. Dieta nie jest doskonała chociażby pod kątem zawartości ryb jednak pytanie czy pomijając aspekt zdrowotny może to być przyczyną braku postępów w redukcji. Jak to przy redukcji bywa góra ciała jest już względnie spoko a kluczem jest zbicie pasa. Znaczenie szczegółów wzrasta tym bardziej będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2047 Napisanych postów 60668 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 504662
Jak długo jesteś na redukcji ?
napisał(a)
xHERMANx
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1059 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13068
od początku lutego 2017
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2047 Napisanych postów 60668 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 504662
Skup się właśnie na parametrach poszcZegolnych partii ciała i efekcie wizualnym waga jest drugorzędną . Jeżeli zauważyłeś progres w sylwetce to Ok . Pamiętaj ze tłuszcz oporny w Twoim wypadku pas będzie zapewne schodzi w ostatniej kolejności .
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1727 Napisanych postów 48695 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 398911
Wklej inne dni diety. Ten jest dość mocno ograniczony. Złe proporcje kwasów tłuszczowych. Praktycznie same wielonienasycone. Do niczego dobrego to nie doprowadzi.

http://potreningu.pl/articles/509/ktore-tluszcze-sa-zdrowe-a-ktore-nie-
http://potreningu.pl/articles/3189/po-co-nam-tluszcz-w-diecie
http://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona 
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2237 Napisanych postów 13100 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 94850
Około treningowo zrezygnuj z oleju lnianego, piersi z kurczaka wymieniaj z innymi mięsami (schab, polędwica wieprzowa, karkówka, udka z kurczaka, podroby etc - http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1) Obniżyłabym delikatnie białko 200g, a podbiła tłuszcze minimum 1g na kg mc.
Urozmaić węglowodany : http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html oraz tłuszcze http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
xHERMANx
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1059 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13068
W załączeniu zrzut po modyfikacji. W dni nie treningowe planuje obciąć ok 50g węgli(waga produktu) i uzupełnić kaloryczność tłuszczami.

Zamienniki:
makrela wędzona/łosoś wędzony/swieży
pierś z kurczaka/szynka/schab/wołowina
oliwa z oliwek/awokado
ryż/makaron durum/bataty/kasza gryczana
fasolka/kalafior/brokuły

Do posiłków soki wielowarzywne/pomidorowe + tabasco, imbir, chili

dzięki za dotychczasowe opinie i będę wdzięczny za kolejne.

napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2237 Napisanych postów 13100 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 94850
Na kolację spokojnie wrzuć węglowodany, polepszają jakość snu i poprawiają regenerację.
Makaron możesz wymienić na jakiś pełnoziarnisty. Poza tym według mnie jest ok.
Soki robisz sam ?

A dlaczego chcesz manewr zrobić z tymi węglami i tłuszczami?
Jeśli redu nie idzie, albo pojawia się zastój to możesz np ująć 10% węgli z DT i w DNT dać mniej, tak zwana rotacja węglowodanami. Ale jeśli obwody spadają, nie widzę potrzeby.


Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2017-03-19 20:56:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 98kg

Następny temat

Wyliczanie zapotrzebowania

Progresja treningowa - klucz do rozwoju muskulatury

Stan zapalny a rozpad mięśni u sportowca – jak się bronić?

Napoje zero - porównanie okiem dietetyka

Polędwiczki z kurczaka z warzywami

Anna Fiodor - ocena sylwetki

Bikini fitness – kiedy jest najlepszy czas?

Trening okluzyjny, HIT czy KIT?

Jogurty naturalne - porównanie okiem dietetyka