Temat został odczytany 242 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 31
    Płeć: facet
    Cel: redukcja
    Waga: 102
    Wzrost: 193
    Poziom bf (zdjęcie poglądowe): 23
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) : biuro/auto, trening ok 16 lub 18. Wstaje ok 7, spać ok 24
    Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni): 3x w tygodniu siłownia split po30-40min zakres 8-10powt; 2xw tyg aero/bieznia 35min lub interwały 15min/bieżnia
    Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie: dieta zgodnie z załącznikiem
    Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie): dobry
    Stosowana lub planowana suplementacja: WPC 80, bcaa, wit+min, magnez, Omega3, wit C

Dieta redukcyjna do oceny, 102kg

zgłoś naruszenie
  • xHERMANx
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1058
  • Wiek: 31 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 13027
  • Trenuje: 9
Cześć

Prośba o opinie na temat mojej bieżącej diety. Stosuje zamienniki ryż/makaron durum, pierś pieczona/pierś wędzona, łosoś świeży/wędzony. Gramatura warzyw jest oznaczona symbolicznie, żeby nie zaburzać sumarycznej ilości btw, jednak spożywane są w dużej ilości.
Od początku lutego waga spadla z ok 106 do 102,6 w pasie ze 108 do 102. Obecnie waga mocno się wacha. Dieta nie jest doskonała chociażby pod kątem zawartości ryb jednak pytanie czy pomijając aspekt zdrowotny może to być przyczyną braku postępów w redukcji. Jak to przy redukcji bywa góra ciała jest już względnie spoko a kluczem jest zbicie pasa. Znaczenie szczegółów wzrasta tym bardziej będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.



1489915931000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • flex1976 Trener Personalny
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 58313
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 488294
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 20
Jak długo jesteś na redukcji ?
[https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny]

1489918041000
zgłoś naruszenie
  • xHERMANx
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1058
  • Wiek: 31 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 13027
  • Trenuje: 9
od początku lutego 2017
1489918732000
zgłoś naruszenie
  • flex1976 Trener Personalny
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 58313
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 488294
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 20
Skup się właśnie na parametrach poszcZegolnych partii ciała i efekcie wizualnym waga jest drugorzędną . Jeżeli zauważyłeś progres w sylwetce to Ok . Pamiętaj ze tłuszcz oporny w Twoim wypadku pas będzie zapewne schodzi w ostatniej kolejności .
[https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny]

1
1489923908000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45923
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 309034
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Wklej inne dni diety. Ten jest dość mocno ograniczony. Złe proporcje kwasów tłuszczowych. Praktycznie same wielonienasycone. Do niczego dobrego to nie doprowadzi.

http://potreningu.pl/articles/509/ktore-tluszcze-sa-zdrowe-a-ktore-nie- 
http://potreningu.pl/articles/3189/po-co-nam-tluszcz-w-diecie 
http://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona 
Moderator działu Odżywianie


1
1489927911000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11610
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65269
  • Status: Ekspert
Około treningowo zrezygnuj z oleju lnianego, piersi z kurczaka wymieniaj z innymi mięsami (schab, polędwica wieprzowa, karkówka, udka z kurczaka, podroby etc - http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html#post1) Obniżyłabym delikatnie białko 200g, a podbiła tłuszcze minimum 1g na kg mc.
Urozmaić węglowodany : http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_-t1135388.html oraz tłuszcze http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html#post1 
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1
1489948552000
zgłoś naruszenie
  • xHERMANx
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1058
  • Wiek: 31 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 13027
  • Trenuje: 9
W załączeniu zrzut po modyfikacji. W dni nie treningowe planuje obciąć ok 50g węgli(waga produktu) i uzupełnić kaloryczność tłuszczami.

Zamienniki:
makrela wędzona/łosoś wędzony/swieży
pierś z kurczaka/szynka/schab/wołowina
oliwa z oliwek/awokado
ryż/makaron durum/bataty/kasza gryczana
fasolka/kalafior/brokuły

Do posiłków soki wielowarzywne/pomidorowe + tabasco, imbir, chili

dzięki za dotychczasowe opinie i będę wdzięczny za kolejne.


1489951479000
zgłoś naruszenie
  • blue_hope
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11610
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 65269
  • Status: Ekspert
Na kolację spokojnie wrzuć węglowodany, polepszają jakość snu i poprawiają regenerację.
Makaron możesz wymienić na jakiś pełnoziarnisty. Poza tym według mnie jest ok.
Soki robisz sam ?

A dlaczego chcesz manewr zrobić z tymi węglami i tłuszczami?
Jeśli redu nie idzie, albo pojawia się zastój to możesz np ująć 10% węgli z DT i w DNT dać mniej, tak zwana rotacja węglowodanami. Ale jeśli obwody spadają, nie widzę potrzeby.


Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2017-03-19 20:56:29
W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html]
1489953163000