logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna do oceny, 100kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 396

0 5 0
napisał(a)
mysk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 97
Etap: redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 100
Wzrost : 180
Obwód klatki : 130
Obwód ramienia : 41
Obwód talii : 90
Obwód uda : 75
Obwód łydki : 45
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 21%
Aktywność w ciągu dnia : praca umysłowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 5x w tygodniu siłownia - split, w DNT aero
Odżywianie :
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : żadnych
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Witam serdecznie,

ułożyłem sobie dietę na redukcję i proszę o jej sprawdzenie.

Odbywam 5 razy w tygodniu trening siłowy, suplementuję białko PVL Mutant Whey, po treningu 1 porcja, witaminy i minerały z Olimpu, przy posiłku głównym (pierwsze śniadanie), BCAA 8:1:1 z Ostrovitu. Zastanawiam się czy warto inwestować w AAKG.

Proszę o radę dotyczącą suplementacji i diety.
Pozdrawiam
Mateusz



Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1943 Napisanych postów 12038 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67432
http://www.sfd.pl/Dieta_na_redukcję,_do_oceny.-t1146259.html

Trzymaj się jednego tematu, bo robi się bałagan.

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia... http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_Agnieszka_w_kuchni__czyli_co%C5%9B_z_niczego_%3B_-t1096225.html

napisał(a)
mysk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 97
Nie mogłem go zedytować, a potem nie było go na liście tematów, dlatego założyłem nowy. Proszę o usunięcie tamtego lub o podpowiedź gdzie jest ikona do usuwania, to sam usunę. Pozdrawiam


Zmieniony przez - mysk w dniu 4/18/2017 10:42:39 AM
napisał(a)
WnMPapa
Ekspert
Szacuny 101 Napisanych postów 691 Wiek 19 lat Na forum 327 dni Przeczytanych tematów 6267
same posiłki najgorsze nie są, dorzuciłbym źródła tłuszczy nasyconych. Jeszcze pytanie dlaczego znaczna część kalorii jest osadzona w pierwszej części w dnia, a w drugiej malutko i m.in. węgli do spania brak?
Z bcaa od pewnego czasu małym szum, że nie robi roboty - też uważam, że przy odpowiednio zbilansowanej diecie, bogatej w pełnowartościowe białko jest to raczej zbędny suplement

Killuminati.

napisał(a)
domer Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1422 Napisanych postów 46474 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 311572
AAKG nie jest koniecznym suplementem. Chyba, że bardzo zależy Ci na uzyskaniu efektu pompy mięśniowej. Wtedy jak najbardziej. Jednak ogólnie jest wiele istotnych suplementów, np. witamina d3, omega 3, magnez, adaptogeny.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
mysk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 97
WnMPapa, jako źródło tłuszczy nasyconych, mogę wdrożyć masło? Co do węglowodanów, czytałem w jakimś poradniku, że należy najwięcej węgli przyjąć do południa, żeby mieć dużo energii, więc stopniowo je obcinałem do kolacji.@domer, przeczytałem, że AAKG ponoć przyspiesza regenerację i działa jak antykatabolik, tuż obok bcaa. Co do witamin i minerałów, są chyba w kapsułkach z Olimpu, a co do kwasów tłuszczowych, polecasz jakieś?
napisał(a)
domer Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1422 Napisanych postów 46474 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 311572
Masło, masło klarowane, wiórki kokosowe, olej kokosowy, wieprzowina, nabiał.

Nie ma zależności odnośnie przyjmowania węglowodanów do południa.

http://potreningu.pl/articles/972/weglowodany-w-ostatnim-posilku-moga-ulatwiac-redukcje-tluszczu-
http://potreningu.pl/articles/3801/weglowodany-w-ostatnim-posilku-ulatwiaja-zasypianie

Na regenerację i działanie antykataboliczne są lepsze suplementy niż arginina.

Kwasy tłuszczowe wybrałeś dobre. Wysokie stężenia w stosunku do dobrej ceny.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
mysk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 97
Czy mogę suplementować żeń-szeń jako adaptogen?
Jaki antykatabolik masz na myśli oraz co dobrego na regeneracje?


Zmieniony przez - mysk w dniu 4/18/2017 3:41:38 PM
napisał(a)
domer Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1422 Napisanych postów 46474 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 311572
Jaki żeń-szeń masz na myśli? Jest wiele rodzajów. Indyjski jak najbardziej. Ashwagandha jest jednym z ciekawszych adaptogenów.

http://potreningu.pl/articles/4883/adaptogeny---bezpieczna-i-skuteczna-ashwagandha

Na regenerację magnez, cynk, właśnie ashwagandha.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
mysk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 97
Jakie węgle dołożyć do kolacji i ewentualnie co włożyć między obiad, a kolację? I co stosować jako antykatabolik?
napisał(a)
domer Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1422 Napisanych postów 46474 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 311572
Nie potrzebujesz żadnych antykatabolików. Dowolne źródło węglowodanów na kolację. Polecam zaznajomić się ze źródłami składników odżywczych i działem kuchnia sfd:

http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html

http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Shake po treningu

Następny temat

Dietetyk online - kogo polecacie?