logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna do oceny, 100kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 455

0 5 0
napisał(a)
mysk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 100
Etap: redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 100
Wzrost : 180
Obwód klatki : 130
Obwód ramienia : 41
Obwód talii : 90
Obwód uda : 75
Obwód łydki : 45
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 21%
Aktywność w ciągu dnia : praca umysłowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 5x w tygodniu siłownia - split, w DNT aero
Odżywianie :
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : żadnych
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Witam serdecznie,

ułożyłem sobie dietę na redukcję i proszę o jej sprawdzenie.

Odbywam 5 razy w tygodniu trening siłowy, suplementuję białko PVL Mutant Whey, po treningu 1 porcja, witaminy i minerały z Olimpu, przy posiłku głównym (pierwsze śniadanie), BCAA 8:1:1 z Ostrovitu. Zastanawiam się czy warto inwestować w AAKG.

Proszę o radę dotyczącą suplementacji i diety.
Pozdrawiam
Mateusz



Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2181 Napisanych postów 12841 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 88139
http://www.sfd.pl/Dieta_na_redukcję,_do_oceny.-t1146259.html

Trzymaj się jednego tematu, bo robi się bałagan.
napisał(a)
mysk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 100
Nie mogłem go zedytować, a potem nie było go na liście tematów, dlatego założyłem nowy. Proszę o usunięcie tamtego lub o podpowiedź gdzie jest ikona do usuwania, to sam usunę. Pozdrawiam


Zmieniony przez - mysk w dniu 4/18/2017 10:42:39 AM
napisał(a)
WnMPapa
Ekspert
Szacuny 185 Napisanych postów 1240 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 71522
same posiłki najgorsze nie są, dorzuciłbym źródła tłuszczy nasyconych. Jeszcze pytanie dlaczego znaczna część kalorii jest osadzona w pierwszej części w dnia, a w drugiej malutko i m.in. węgli do spania brak?
Z bcaa od pewnego czasu małym szum, że nie robi roboty - też uważam, że przy odpowiednio zbilansowanej diecie, bogatej w pełnowartościowe białko jest to raczej zbędny suplement

Confidence is silent. Insecurities are loud.

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1675 Napisanych postów 48180 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 376617
AAKG nie jest koniecznym suplementem. Chyba, że bardzo zależy Ci na uzyskaniu efektu pompy mięśniowej. Wtedy jak najbardziej. Jednak ogólnie jest wiele istotnych suplementów, np. witamina d3, omega 3, magnez, adaptogeny.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
mysk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 100
WnMPapa, jako źródło tłuszczy nasyconych, mogę wdrożyć masło? Co do węglowodanów, czytałem w jakimś poradniku, że należy najwięcej węgli przyjąć do południa, żeby mieć dużo energii, więc stopniowo je obcinałem do kolacji.@domer, przeczytałem, że AAKG ponoć przyspiesza regenerację i działa jak antykatabolik, tuż obok bcaa. Co do witamin i minerałów, są chyba w kapsułkach z Olimpu, a co do kwasów tłuszczowych, polecasz jakieś?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1675 Napisanych postów 48180 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 376617
Masło, masło klarowane, wiórki kokosowe, olej kokosowy, wieprzowina, nabiał.

Nie ma zależności odnośnie przyjmowania węglowodanów do południa.

http://potreningu.pl/articles/972/weglowodany-w-ostatnim-posilku-moga-ulatwiac-redukcje-tluszczu-
http://potreningu.pl/articles/3801/weglowodany-w-ostatnim-posilku-ulatwiaja-zasypianie

Na regenerację i działanie antykataboliczne są lepsze suplementy niż arginina.

Kwasy tłuszczowe wybrałeś dobre. Wysokie stężenia w stosunku do dobrej ceny.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
mysk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 100
Czy mogę suplementować żeń-szeń jako adaptogen?
Jaki antykatabolik masz na myśli oraz co dobrego na regeneracje?


Zmieniony przez - mysk w dniu 4/18/2017 3:41:38 PM
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1675 Napisanych postów 48180 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 376617
Jaki żeń-szeń masz na myśli? Jest wiele rodzajów. Indyjski jak najbardziej. Ashwagandha jest jednym z ciekawszych adaptogenów.

http://potreningu.pl/articles/4883/adaptogeny---bezpieczna-i-skuteczna-ashwagandha

Na regenerację magnez, cynk, właśnie ashwagandha.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
mysk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 100
Jakie węgle dołożyć do kolacji i ewentualnie co włożyć między obiad, a kolację? I co stosować jako antykatabolik?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1675 Napisanych postów 48180 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 376617
Nie potrzebujesz żadnych antykatabolików. Dowolne źródło węglowodanów na kolację. Polecam zaznajomić się ze źródłami składników odżywczych i działem kuchnia sfd:

http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html

http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Shake po treningu

Następny temat

Dietetyk online - kogo polecacie?

Anita Szymczak - ocena sylwetki

Produkty spożywcze zawierające białko

Długotrwałe treningi cardio, aerobowe, biegowe powodują sylwetkę "skinny-fat"?

Trening dla przyszłych żołnierzy

Leksykon suplementacji: kofeina

Im więcej się nudzisz, tym większe szanse, że przytyjesz

Leksykon suplementacji: arginina

Przysiady czy suwnica - co lepiej wpływa na pośladki?