logo
zamknij zamknij

Dieta redukcyjna do oceny, 100kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3728

0 5 0
napisał(a)
Gmsx
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3936
Witam.

Tak jak wcześniej pisałem, zredukowałem się ze 115kg na 100kg używając orbitreka.
Teraz czas na drugi etap 100kg na około 85kg za pomocą ćwiczeń siłowych i kardio jako na dobicie po treningu siłowym
Nowy temat zgodnie z udzielonymi wskazówkami, zebrałem się w sobie i napisałem jak należy.
Budowa ciała?
Dość silne i umięśnione łydki, słabe ręce (choć to się zmienia na +) otłuszczony brzuch i uda.

Do rzeczy:


Płeć : mężczyzna
Wiek : 30
Waga : 100
Wzrost : 181
Obwód klatki : 110
Obwód ramienia : 35,5
Obwód talii : 102
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 46
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 26%? (Według Fitatu)
Aktywność w ciągu dnia : praca biurowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - trening obwodowy 1,5h, 40min bieżnia 15min orbitrek jako rozgrzewka
Odżywianie : Z reguły jem zdrowo i nie mam z tym problemów, raz w tygodniu wpadnie trochę % (staram się ograniczać do minimum)
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : OK
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Białko w proszku
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : TAK
Stosowane wcześniej diety : Dukana (dawno temu), 8 godzinna jakiś czas temu, ale krótko.

Poniżej zrzut diety, przykładowy jeden dzień.
Według wzoru wyszło mi 2750kcal, obciąłem 350.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie bo na chwilę obecną po prawie 2 tygodniach na siłowni waga w miejscu, w sensie spadła, po czym znów wzrosła. Obwód klatki piersiowej się zwiększył o 2cm siła również wzrosła. Dodam że to moje pierwsze wizyty w życiu na siłowni.
Pozdrawiam






Zmieniony przez - Gmsx w dniu 2017-04-05 11:20:23
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1876 Napisanych postów 59388 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 495244
Zapotrzebowanie wyliczyłeś wg wzoru ?
napisał(a)
Gmsx
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3936
flex1976
Zapotrzebowanie wyliczyłeś wg wzoru ?


Tak
1) 999+1131,25-147,6+5 = 1987
2) 3x60x9+417=2037
3) 2037/7=291
4) 1987+291=2278
5) 2278+200=2478
6) 2478+275=2753
napisał(a)
Gmsx
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3936
Dorzucam kolejny dzień.
Proszę o informację czy idę w dobrą stronę.





Zmieniony przez - Gmsx w dniu 2017-04-06 10:26:00
napisał(a)
Gmsx
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3936
Wypowie się ktoś?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1876 Napisanych postów 59388 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 495244
Kalorii jest mało . W jadłospisie tuńczyk w puszce powinien znaleźć się sporadycznie . Wafle kukurydziane do wymiany
napisał(a)
Gmsx
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3936
ryżowe będą lepsze?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1512 Napisanych postów 47173 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 332020
Zdecydowanie za mało tych kcal. Zwiększ ich ilość. Wyeliminuj produkty przetworzone. Wafle niestety również do nich należą.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Gmsx
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3936
Skoro według wzoru wyszło 2750
To powinno być powiedzmy 2450 czy tak?
W takim razie w jakich proporcjach makro bo już głupieję... ;/
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1512 Napisanych postów 47173 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 332020
Wyszła Ci trochę zaniżona wartość zapotrzebowania kcal. Ja bym zaczął od ok 2600-2700kcal. 2g białka, 1-,1,3g tłuszczów i reszta węglowodany.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Gmsx
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3936
Hmm... nie chcę marudzić i szukać dziury w całym bo jestem trochę mniej niż zielony w temacie.
Gdzie w takim razie błąd skoro liczyłem według wzoru...


Zmieniony przez - Gmsx w dniu 2017-04-06 11:03:34
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Węglowodany

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 64kg

Czy pomiar tkanki tłuszczowej to kłamstwo?

Zaskakujące korzyści z IIFYM w przypadku trenujących kobiet

Jak pozbyć się cellulitu - ćwiczenia

21.05.2017 Uniwersyteckie Mistrzostwa Polski w Kulturystyce i Fitness 2017

Wieczorne przemyślenia Karmowskiego

21.05.2017 Puchar Polski Południowej w Kulturystyce i Fitness 2017

Aktywność fizyczna receptą na zaburzenia snu

Placek cukiniowy ze śliwką