SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do oceny, 100kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 17851

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26629
Witam.

Tak jak wcześniej pisałem, zredukowałem się ze 115kg na 100kg używając orbitreka.
Teraz czas na drugi etap 100kg na około 85kg za pomocą ćwiczeń siłowych i kardio jako na dobicie po treningu siłowym
Nowy temat zgodnie z udzielonymi wskazówkami, zebrałem się w sobie i napisałem jak należy.
Budowa ciała?
Dość silne i umięśnione łydki, słabe ręce (choć to się zmienia na +) otłuszczony brzuch i uda.

Do rzeczy:


Płeć : mężczyzna
Wiek : 30
Waga : 100
Wzrost : 181
Obwód klatki : 110
Obwód ramienia : 35,5
Obwód talii : 102
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 46
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 26%? (Według Fitatu)
Aktywność w ciągu dnia : praca biurowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - trening obwodowy 1,5h, 40min bieżnia 15min orbitrek jako rozgrzewka
Odżywianie : Z reguły jem zdrowo i nie mam z tym problemów, raz w tygodniu wpadnie trochę % (staram się ograniczać do minimum)
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : OK
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Białko w proszku
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : TAK
Stosowane wcześniej diety : Dukana (dawno temu), 8 godzinna jakiś czas temu, ale krótko.

Poniżej zrzut diety, przykładowy jeden dzień.
Według wzoru wyszło mi 2750kcal, obciąłem 350.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie bo na chwilę obecną po prawie 2 tygodniach na siłowni waga w miejscu, w sensie spadła, po czym znów wzrosła. Obwód klatki piersiowej się zwiększył o 2cm siła również wzrosła. Dodam że to moje pierwsze wizyty w życiu na siłowni.
Pozdrawiam






Zmieniony przez - Gmsx w dniu 2017-04-05 11:20:23
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3550 Napisanych postów 66444 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540491
Zapotrzebowanie wyliczyłeś wg wzoru ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26629
flex1976
Zapotrzebowanie wyliczyłeś wg wzoru ?


Tak
1) 999+1131,25-147,6+5 = 1987
2) 3x60x9+417=2037
3) 2037/7=291
4) 1987+291=2278
5) 2278+200=2478
6) 2478+275=2753
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26629
Dorzucam kolejny dzień.
Proszę o informację czy idę w dobrą stronę.





Zmieniony przez - Gmsx w dniu 2017-04-06 10:26:00
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26629
Wypowie się ktoś?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3550 Napisanych postów 66444 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540491
Kalorii jest mało . W jadłospisie tuńczyk w puszce powinien znaleźć się sporadycznie . Wafle kukurydziane do wymiany
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26629
ryżowe będą lepsze?
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2599 Napisanych postów 54549 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 554423
Zdecydowanie za mało tych kcal. Zwiększ ich ilość. Wyeliminuj produkty przetworzone. Wafle niestety również do nich należą.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26629
Skoro według wzoru wyszło 2750
To powinno być powiedzmy 2450 czy tak?
W takim razie w jakich proporcjach makro bo już głupieję... ;/
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2599 Napisanych postów 54549 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 554423
Wyszła Ci trochę zaniżona wartość zapotrzebowania kcal. Ja bym zaczął od ok 2600-2700kcal. 2g białka, 1-,1,3g tłuszczów i reszta węglowodany.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26629
Hmm... nie chcę marudzić i szukać dziury w całym bo jestem trochę mniej niż zielony w temacie.
Gdzie w takim razie błąd skoro liczyłem według wzoru...


Zmieniony przez - Gmsx w dniu 2017-04-06 11:03:34
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Węglowodany

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 64kg

Adaptacja treningowa, co powinieneś wiedzieć? Adaptacja treningowa, co powinieneś wiedzieć? 6 zasad treningowych, o których często zapominamy 6 zasad treningowych, o których często zapominamy IFBB Diamond Cup w Luxemburg 2018 IFBB Diamond Cup w Luxemburg 2018 Modelki i fitnesski wpadaj w tą samą pułapkę Modelki i fitnesski wpadaj w tą samą pułapkę Lee Haney i jego droga na szczyt Lee Haney i jego droga na szczyt Pull-face - obowiązkowe ćwiczenie przed wyciskaniem sztangi leżąc Pull-face - obowiązkowe ćwiczenie przed wyciskaniem sztangi leżąc 6 treningów Tabata dla maksymalnego spalania tłuszczu 6 treningów Tabata dla maksymalnego spalania tłuszczu Dylematy życiowe znane tylko kulturystom Dylematy życiowe znane tylko kulturystom