SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna do korekty

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 938

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

M

Waga

81 bf na 21% wg potreningu.pl

Wzrost

183

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

21%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

W temacie

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

W temacie

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Dawno temu redukcja (rok) na podwyżonym tłuszczach kosztem węgli do bilansu, Ogólne zadowolenie z efektów.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Raczej brak

Stosowana lub planowana suplementacja

W temacie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 758 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 16849
Witam wrzucam moją dietę redukcyjną.
Przez pierwsze 2 tygodnie bez zmian. Później co tydzień obccinanie kcal na początku z tłuszczy. Tygodniowo po 200kcal.
Warzywa podane przykładowo. Mięsa raczej bd stosował np 1 dzień cały dzień cyce kury i ryż brązowy, innym razem bd to makaron i wieprzowinka. Itd. Wpisane losowo bo takie mięsa i weglowodanowe produkty jakie będę stosował. Jedynie bd śniadanie i kolacja bez zmian przez całą redukcje (planuje 2 miesiące- powinienem się wyrobić) Ogólnie dni ciężkie na budowie 10h później pon śr sob treningi bez pośrednio po pracy. Po siłowni 15min biegania. W wtorek i piątek bd treningi bjj godzina 20 więc trochę ulegnie to może zmianie. Jak nie to tylko pozamieniam posiłki aby przed treningiem i po sie zgadzały. Suplementacja bcaa omgea 3-6-9 trec + bca przed i po trenigach oraz witaminki, białko wliczone w bilans. Tyle. Warzywa podane przykładowo aby po prsostu było wiadomo że są jakie to bd różnica dnia ale to nie rzutuje.
Mój trening:
"Zestaw A

Przysiady tylne 5x10
Wiosłowanie 5x10p
Wyciskanie sztangi leżąc 5x10p
Military press 5x10p
Wyciskanie wąsko z flarowaniem łokci na boki 5x12p
Uginanie stojąc z prostą sztangą 5x12p

Zestaw B

Przysiady przednie 5x10p
Martwy ciąg klasyczny 5x10p
Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 5x10p
Wyciskanie sztangielek siedząc 5x10p
California press 5x12p
Uginanie sztangi na modlitewniku 5x12p "
Trenuje nim na zmiane
A-B-A
B-A-B
Tylko zamienam w sposub
Poniedziałek ab wheel 5s 12x (z obciążeniem)
W środę łydki wznosy na palce ze sztangą z obciążeniem 5s 12x
I sobotę russian twist z obciążeniem 5s 12x

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 668
Witaj ekspertem nie jestem " niestety " ale wyrzuciłbym z I posiłku ryż brązowy oraz oliwę i zastąpił mlekiem 2% i płatkami owsianymi lub musli. Wydaje mi się również że troszkę za dużo tłuszczy masz w posiłkach. Twaróg chudy zamień na półtłusty. Wieprzowina na redukcję też średnio skup się na drobiu i wołowinie dorzuć rybkę co jakiś czas :) Tak mnie również zastanawia kaloryczność w twojej rozpisce 3300 kcal na redukcji to chyba troszkę za dużo.

Pozdrawiam .

"GO HARD... OR GO HOME"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 758 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 16849
Planuje zacząć z bilansem na 0 ale wychodzi mi 3700-3500 (ciężka praca fizyczna + siłownia+ bieganie + aktywnie spędzany dzień) więc wiesz. Daje większą ilość tłuszczy bo kiedyś na takiej szedłem i było ok. A później obcinając kcal bd obcinał właśnie z nich tygodniowo po 200kcal. Co do mleka to czytałem bardzo dużo i mleko na redukcji jest złym pomysłem (laktoza i te sprawy).A czemu wieprzowina na redukcje to źle?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 668
No świnka dosyć tłusta jest :P ale wiadomo tańsza niż drób i wołowina, co do mleka to każdy organizm reaguje indywidualnie sam najlepiej wiesz jak trawisz mleko :) To może zastąp ten ryż jakimś innym produktem bo wydaje mi się kiepskim pomysłem na I śniadanie :) Co do kcal też wiesz najlepiej jak twój organizm reaguje tym bardziej że dietę już stosowałeś :) Ja przy wadze 95 kg rozpocząłem redukcję z bilansem kalorycznym około 2500kcal i schodzi ze mnie tak około do 1kg na tyg dlatego zdziwiłem się że aż 3300kcal :) obserwuj jak się organizm zachowuje i obcinaj kcal tak jak wyżej napisałeś :)

"GO HARD... OR GO HOME"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 668
Do posiłków dorzuciłbym jeszcze jakieś warzywa ( brokuły marchewki ) troszkę mało warzyw ...

"GO HARD... OR GO HOME"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 247 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3953
Moim zdaniem lepiej by było gdybyś zrobił tak:
1. Wywal schab.
2. Jajka podzieliłbym na dwa posiłki, po 3 jajka na jeden, najlepiej 1 i 2 posiłek.
3. Do każdego posiłku dodaj warzywa.


Zmieniony przez - drago77 w dniu 2013-04-04 22:20:12

Zmieniony przez - drago77 w dniu 2013-04-04 22:20:53
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 668
6 jajek dziennie to trochę za dużo chyba co nie ?? Nawet nie zauważyłem :) heh . Gdzieś wyczytałem że optymalnie jest spożywać 1 jajko na 1000kcal . Do drugiego posiłku zamiast świnki i jajek wrzuciłbym jakąs rybkę i gitarka :)

"GO HARD... OR GO HOME"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 758 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 16849
Raduke
Do posiłków dorzuciłbym jeszcze jakieś warzywa ( brokuły marchewki ) troszkę mało warzyw ...



Pisałem na początku:
Stakeman
Warzywa podane przykładowo aby po prsostu było wiadomo że są jakie to bd różnica dnia ale to nie rzutuje.

draho77

"Moim zdaniem lepiej by było gdybyś zrobił tak:
1. Wywal schab.
2. Jajka podzieliłbym na dwa posiłki, po 3 jajka na jeden, najlepiej 1 i 2 posiłek.
3. Do każdego posiłku dodaj warzywa. "

Drago!
Czemu mam rozbijać jajka na dwa posiłki skoro mnieszcze takie śniadanie?
Raduke
6 jajek dziennie to trochę za dużo chyba co nie ?? Nawet nie zauważyłem :) heh . Gdzieś wyczytałem że optymalnie jest spożywać 1 jajko na 1000kcal . Do drugiego posiłku zamiast świnki i jajek wrzuciłbym jakąs rybkę i gitarka :)


Rybka bd jadł czasem jako zamienniki ale że nie jadam ich często to nie wrzucałem. Rybka myślę że przeważnie bd do kolacji/obiadu (po treningu). Raz na jakiś czas.
PS
Co do jajek polecam temat do przeczytania:
http://www.sfd.pl/temat259326 - Czy jedzenie X jajek mi szkodzi?
http://www.sfd.pl/temat392585 - Prawdy i mity o szkodliwości jajek
http://www.sfd.pl/temat247622 - Jajko
http://www.sfd.pl/temat429538 - Jajko
http://www.sfd.pl/temat478402 - Jajko

Zmieniony przez - StakeMan w dniu 2013-04-05 22:48:06
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 247 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3953
Jajka możesz jeść do woli o ile nie masz przeciwwskazań. Skoro mieścisz takie śniadanie to ok. Do posiłku nr 4 i kolacji dodaj mięso i warzywa. A i do śniadania też bym dał jakieś mięso.

StakeMan
Po siłowni 15min biegania.

Na redukcji odradzałbym bieganie, ponieważ spala mięśnie.


Zmieniony przez - drago77 w dniu 2013-04-06 10:16:49
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta - sprawdz ja sam / ocena

Następny temat

Zapotrzebowanie kaloryczne

Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym! Trening funkcjonalny Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi?