SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna LOW CARB - do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 841

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3143
Witam,

Mam 32 lata , 167 cm wzrostu, 84 kg. Staż na siłowni nieduży w zasadzie. Od ok 2 tygodni wszedłem na redukcje.

Wyliczyłem sobie z różnych wzorów że aby zredukować muszę przyjmować ok 2000kcal w tym
białko - 180 g
węglowodany - 125 g
tłuszcze - 86 g.

Tak też się żywię poniżej wklejam mój przykładowy jadłospis na kilka dni. Nadmienię iż 3 razy w tygodniu wykonuję ok godzinny trening FBW . Obecnie było mało ruchu , ale wracam do pracy na magazynie czyli w fizycznej ale nie bardzo ciężkiej.
Gdzie popełniam błąd w żywieniu że waga nie spada, może bilans jest akurat dla mnie moim bilansem zerowym imuszę jeszcze odjąć? Postanowiłem teraz zmniejszyć ilość mleka w diecie i zobaczę jak będzie. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
















Zmieniony przez - tompatrz w dniu 2016-08-15 19:02:06
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 832 Napisanych postów 10974 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 175358
Witaj,
Nie wiem z jakich wzorów korzystałeś ale 2tys kalorii to troszkę mało , możesz zrobić sobie carb cycling lecz najpierw wylicz na nowo bilans kaloryczny http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html .
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3143
Policzyłem je wg wzoru z tematu który mi podałeś bilans chyba 0 wychodzi mi ok 2600 kcal. Problem polega na tym że mi ciężko zjeść te 2000 kcal. Boje się że jak dołożę to wtedy waga pójdzie mi w górę czego nie chce.
A jak oceniasz moją rozpiske?


Zmieniony przez - tompatrz w dniu 2016-08-15 21:35:53
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3221 Napisanych postów 65370 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 534608
Witam,
jeżeli będziesz jadł poniżej swojego zapotrzebowania kalorycznego to nie ma siły żebyś przytył.
W diecie za dużo białka z odżywki. Jeżeli jadasz mięso mielone ,to nie takie gotowe ze sklepu tylko kupuj i sam sobie miel.
Pozdrawian
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3143
Ale jak sądzicie podnieść teraz kalorie a tym samym tłuszcze?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3221 Napisanych postów 65370 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 534608
Tak podnieść,bo potem nie będziesz miał z czego schodzić /
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3143
Podniosę do 2400 kcal (czyli deficyt 200 kcal )w tym
białko- 180 g
węgle - 125g
tłuszcze reszta - 131 g

Będzie dobrze?
Ile białka maksymalnie z odżywki zalecacie?



Zmieniony przez - tompatrz w dniu 2016-08-15 23:29:01
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2409 Napisanych postów 53354 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 525707
Tyle żebyś uzupełnił ew. braki w diecie. Świadomie raczej ich nie robisz?

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 10 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3143
Wracając do tematu, po 2 tygodniach od podniesienia kalorycznośći waga w sumie stoi w miejscu. Teraz pytanie czy powinienem uciąć powiedzmy kolejne 200 - 300 kcal? Doradźcie proszę.


Zmieniony przez - tompatrz w dniu 2016-08-27 23:10:02
napisał(a)
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 854 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 17362
jak zobaczylem początek Twojego posta to odrazu uznalem ze za mało kcal. Białka powyzej 2g/kg mc to też nie dokonca uzasadnione rozwiazanie. Jezeli jest problem o jakim piszesz w ostatnim poscie to odrobine zwieksz ilosc węgli ( ZEBYS MIAL Z CZEGO PRZYCIĄĆ POZNIEJ) Nie wiecej niz 200g dziennie,ale nie mniej niz 150 moim zdaniem. Białka leciutko odejmij, tłuszcze okej te 131. Zwieksz intensywnosc treningow ;) pokaz moze rozpiske bo rozne juz rzeczy widzialem

Dietetyk - Tomasz Zięcina

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2282 Napisanych postów 7729 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 313668
Masz w kazdym posiłku nabiał - mlelo, kefir, twarog, serek. Jesli lubisz zostaw w jednym posiłku. Dodaj mięsa, warzyw, owocow, wywal odżywkę, białka 140- 160 g zdecydowanie wystarczy - zapotrzebowanie na białko liczymy na należną masę ciała.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zaczynać masę czy się jeszcze bardziej docinać?

Następny temat

Karmiaca mama

Armed Warfare - trening ramion wg CT Fletcher-a Armed Warfare - trening ramion wg CT Fletcher-a Piękne ramiona Cassandry Martin Piękne ramiona Cassandry Martin 10 mniej znanych ćwiczeń z hantlami, które warto poznać 10 mniej znanych ćwiczeń z hantlami, które warto poznać Pyszne lody low carb Pyszne lody low carb Wyniki Mistrzostw Polski w kulturystyce i fitness 2018 Wyniki Mistrzostw Polski w kulturystyce i fitness 2018 Strategiczne roztrenowanie: zabójca przyrostów? Strategiczne roztrenowanie: zabójca przyrostów? Mini-fasting - rodzaj postu dla kondcycji, zdrowia i sylwetki Mini-fasting - rodzaj postu dla kondcycji, zdrowia i sylwetki Jak nie marnować swojego czasu na siłowni? Jak nie marnować swojego czasu na siłowni?