SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna 82kg 175cm

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 954

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 11 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 449
Cel: redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 20
Waga : 82
Wzrost : 175
Obwód klatki : --
Obwód ramienia : --
Obwód talii : --
Obwód uda : --
Obwód łydki : --
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20%
Aktywność w ciągu dnia : Studia, siłownia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : Siłownia, czasami basen
Odżywianie : jak to na studiach czasami zdarzają się imprezy (alkohol, chipsy)
Cel : pierwsza efektywna redukcja
Ograniczenia żywieniowe : raczej brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : przez ostatni czas nic
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak, już kupiłem białko (Hitec C6), omega 3, witaminy a-z
Stosowane wcześniej diety : brak, jadłem na co miałem ochotę

Witam wszystkich
Zdecydowałem się na ponowną próbę osiągnięcia wymarzonej sylwetki (poprzednie nieskuteczne). Proszę o ocenę mojej diety.

Zapotrzebowanie kaloryczne obliczyłem według wzoru
1. Podstawową przemianę materii(BMR):
BMR = (9.99 X 82 (kg)) + (6.25 X 175 (cm)) - (4.92 X 20) + 5 = 1820 kcal
2. Kalorię spalone podczas aktywności fizycznej(TEA):
Trening siłowy - 3 x 60 min x 7 + EPOC(3 x (7% z 1820 = )) = 1642 kcal
3. Wynik z punktu 2 dzielimy przez 7(dni tygodnia) = 234 kcal
4. Sumujemy wyniki z punktu 1 i 3:
(BMR)1820 kcal + (TEA)234 kcal = 2054 kcal
5. Dodajemy NEAT:
2054 kcal + 300 kcal = 2354 kcal (łatwo przybywa mi tłuszczu więc dałem 300)
6. Doliczamy efekt termiczny pożywienia (TEF)
2354 + TEF(10% z 2354) = 2589 kcal
7. Od tego -300kcal =ok. 2300kcal aby redukować.

Wklejam 2 dni z diety, proszę o opinię.
Mogę spożywać 20g migdałów/nerkowców codziennie ? Jakiś czas temu naczytałem się o ich dobrym wpływie i kupiłem po kilogramowej paczce :D
Treningi między pierwszym a drugim posiłkiem 3x w tygodniu, po treningu 30g odżywki białkowej.












Zmieniony przez - patrykkb w dniu 2018-02-16 21:07:53
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 56689 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611472
Zaniżyłeś obliczenia zapotrzebowania kalorycznego. NEAT daj większy. Białko 2g/kg masy ciała. Tłuszcze 1g. Reszta węglowodany. Rozkład makroskładników dość dziwny. Możesz jeść orzechy.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 11 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 449
Liczyć od nowa czy dodać powiedzmy z 200 kalorii i zacząć od 2500 ?
Wszędzie gdzie czytam jest podane 4-5 posiłków, ja jestem przyzwyczajony do 3, mogę tak zostawić ?
Uwzględnie Twoje rady i wrzucę rozpiski jeszcze raz :)


Zmieniony przez - patrykkb w dniu 2018-02-17 10:30:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516266
Zdecydowanie za mało kalorii, a także białka.

Ziemniaki też mają prozdrowotny wpływ na organizm, to oznacza, że będziesz je jadł po 1kg dziennie? raczej nie, dlatego istotne jest urozmaicanie diety i rozsądny dobór gramatury. Orzechy dobrze byłoby wkomponować w jakiś posiłek. Wędzony boczek jak i makrela to tylko sporadycznie, tudzież należy nadmienić aby absolutnie na nim nie smażyć. Po kiego grzyba ten cukier? jak wygląda kwestia spożycia warzyw jak i owoców? bo pod katem odżywczym jest słabo.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 56689 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611472
Ilość posiłków nie ma wpływu na efekty. Jeżeli pasują Ci trzy, co śmiało próbuj układać w ten sposób.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 11 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 449
Siema :D
Jakiś czas mnie nie było, grypa mnie dopadła i było tak średnio z dietą, treningów nie było wcale. Wrzucam screena z dzisiejszego dnia, niestety poranny posiłek był porażką, zaspałem na uczelnię i szybko coś zjadłem tylko, 2h później trening. Dietę z każdym dniem chciałbym poprawiać, ale myśle że to itak lepiej niż jedzenie byle czego.
Co myślicie o tym ? Wieczorem jeszcze planuję wrzucić makrele wędzoną.





Zmieniony przez - patrykkb w dniu 2018-03-12 14:42:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 56689 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611472
Nie ma sensu oceniać tego co przytrafia się okazyjnie. Wrzuca to co jadasz najczęściej. Poza tym można zjeść zdecydowanie lepiej i szybciej niż zupka chińska. Nawet lepiej nie zjeść w ogóle i nadrobić później.
2

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jajka w dowolnej postaci jako pierwszy posiłek i tryb 3- zmianowy