SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta redukcyjna

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1017

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 146
Witam.

Mam 172 cm wzrostu, 20 lat i ważę 68 kg. Chce schudnąć ze względów zdrowotnych rodzice są otyli (już pod opieka lekarzy) tata i 2 babcie maja nadciśnienie, oraz cukrzyce.
Ćwiczę 3 razy w tygodniu ok 1,5 h na siłowni głównie biegam 30-40 min, mięsnie pleców ok 5 min, twister (z przerwami) ok 10 min, stepper ok 15 min, klatka piersiowa (2 urządzenia) 5 min (piersi mam jędrne, nie potrzebuje więcej oraz uda i pośladki ok 35 min (ten fotel a`la ginekologiczny na mięśnie ud wewnętrznych i zewnętrznych i pośladki -2 urządzenia.


Proszę o pomoc w sprawdzeniu diety. Aha nie mogę znaleźć linku do kalkulatorów kaloryczności i zapotrzebowania organizmu na kalorie, jeśli łaska to Proszę podać link.

Posiłek 1 (8.00)
- Mleko 200ml (0,5%)
- płatki kukurydziane 50g (nie lubię owsianych mam po nic chęć na wymioty)
- orzechy 20 g

Posiłek 2 (10.00)
- Chleb razowy 2 kromki (np. wasa)
- 2 cienkie plasterki polędwicy z indyka
- 50g sera chudego


Posiłek 3 (13.30)
- tuńczyk w wodzie 100g
- ryż brązowy 50g
- oliwa z oliwek 10g
-przyprawy :) (zioła prowansalskie, bazylia...)

Posiłek 4 (obiad - tradycja rodziny obiadu wspólnego o 17)
- ryż brązowy 100g
- piersi z kurczaka 100g
- oliwa z oliwek (pierwsze tłoczenie) 10g
- warzywa np. marchewka, papryka, brukselka, seler, cebulka inne (jakieś sugestie??)

Posiłek 5 ( po treningowy) (ok 21:30)
- chleb razowy 2 kromki
- biały ser 50 g
- rzodkiewka lub szczypiorek :)

W dni bez treningu

Posiłek 5 (20.00)
- jogurt naturalny
- orzechy 20g

Lucyferowa >:>

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Charon ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 5388 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 111118
-produkty ogólnie zdrowe, jednak brakuje zdrowych tłuszczów, tabele znajdziesz w poście podwieszonym
-trening prawdopodobnie do dupy, brakuje tylko 1kg sztangielek, z tego co zrozumiałem biegasz na siłowni. Systematyczne bieganie w celach prozdrowotnych bardzo wskazane, jednak na Twoim miejscu tam zająłbym się porządnym treningiem a biegał w okolicach domu.
-waga nie jest żadnym wykładnikiem otyłości, ale 68kg przy Twoim wzroście nie zaliczyłbym do otyłości i zwiększonego ryzyka zachorowania na cukrzycę.
-w lutym chciałaś zmienić swoją sylwetkę, po pół roku nie ma rzadnych efektów, prawda?
-piersi składają się w głównej mierze z tkanki tłuszczowej i łącznej, nawet jakbyś chciała to ich nie ujędrnisz, więc nie masz się co obawiać o "za jędrne" piersi

Beatus, qui prodest, quibus potest

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 146
W takim bądź razie sądzisz że powinnam przerzucać sztangami na siłowni? Czy ćwiczyć z dużym obciążeniem?? Ale to powieksza mięśnie, a ja nie chce wyglądac jak kafar ani mieć wielkich mięśni, a tak włąśnie rozumiem Twoją odpowiedź.

Od lutego schudłam ok 5 kg i utrzymałam wagę zrzuciłam trochę boczków, ale przez ostatnie 2 miesiące z powodu wyjazdu do pracy za granice ćwiczyłam sporadycznie.

Jeżeli chodzi o piersi to silne i jędrne mięśnie klatki piersiowej podtrzymuja ,,tłuszczyk'' z którego sa one zbudowane co powoduję że sa jędrniejsze i tego jestem pewna na 150% bo sprawdziłąm dokładnie na sobie.

Dziekuje za odpowiedź czekam na więcej podpowiedzi

Lucyferowa >:>

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5026 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 58057
Na forum już od dłuższego czasu panuje przekonanie, że trening siłowy jest efektywniejszy niż aeroby gdy chcemy spalic fat, Zapewne to miał na myśłi Charon kiedy radził ci abyś przyłożyła się do treningu siłowego.

Nie oznacza to, że masz przerzucać sztangi albo inne sprzęty, tylko ułożyć sobie plan i że tak powiem 'kobiece' odpowiadające twoim możliwościom obciązenie... Ni martw się kafarem nie zostaniesz Pierwszy raz widze jak ktoś opisuje to co robi nie w seriach i powtózeniach a w minutach i szczezrze pisząc, nie bardzo wiem ocb.

Aeroby oczywiście też możsez robić...

www.blog.myfit.pl - EKSTREMALNA REDUCKJA ! DORADŹ|SKOMENTUJ

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 146
Jutro będe na siłowni to zapytam się trenera jak nazywaja się te urządzenia na których ćwicze i zapiszę ilośc powtórzeń, a przynajmniej się postaram :)

Lucyferowa >:>

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1167 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18122
produkty w diecie ok, poza platkami kukurydzianymi, wymysl cos w zamian, mozesz kupic owsiane i dodac odrobine rodzynek lub skombinowac jakis placek z tego tak, zeby wchodzily
i chleb jedz normalny razowy, a nie wasa

Ale to powieksza mięśnie, a ja nie chce wyglądac jak kafar ani mieć wielkich mięśni, a tak włąśnie rozumiem Twoją odpowiedź.
heh, slysze to od kazdej kolezanki, niestety nie jest tak pieknie jak wam sie wydaje, skoro tyle sie mecze juz a kafarem nie jestem

co do wyliczen zapotrzebowania kcal to link jest tak bardzo pod reka ze juz bardziej sie nie da: http://www.sfd.pl/temat276436/

te dlugosc w minutach co podajesz przy cwiczeniach oznacza, ze caly czas cwiczysz 5 minut miesnie piersiowe?
lepiej pogadaj z trenerem zamiast o nazwach to o tym, jak sie wykonuje kilka podstawowych cwiczen silowych i przemysl kwestie takiego treningu

Zmieniony przez - michal_bas w dniu 2006-09-21 21:13:01
napisał(a)
Charon ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 5388 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 111118
Nie będę się kłócił co zrobi trening z Twoimi piersiami, bo Ty chyba lepiej wiesz

Dobrze odczytałaś moją wypowiedź, chodziło mi o trening, taki jak dla facetów, którzy chcą zostać kafarami. U kobiety posiadających z grubsza takie same mięśnie i o 30 razy mniej testosteronu niż mężczyźni, duże rozbudowanie mięśni bez użycia saa jest niemożliwe Najpierw spróbuj treningu np. Tyki (siłowo-masowy na wolnych ciężarach a nie w fotelu )a jak będziesz miała mieć już za duże mięśnie przestaniesz ćwiczyć

Beatus, qui prodest, quibus potest

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak rozlozyc posilki

Następny temat

Endomorfik - pare pytań

Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Wywiad z Moniką Biedką Jaki budyń wybrać? Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi?