SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta przejściowa do oceny, 67kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 547

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

180

Cel

Poprawa sylwetki

Waga

67

Wzrost

180

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

17% według: http://potreningu.pl/calculators/bf

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

uczelnia

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3xFBW 60 min

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

redukcja 80kg->67kg

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

brak
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 708
Witam,
Jestem po niezbyt udanej redukcji. Co prawda waga i obwód talii spadły, ale nie tak jak bym tego oczekiwał. Brzuch jednak jest jeszcze otłuszczony. Jakiś czas temu polecaliście mi przejście na na dietę bez deficytu i odbudowanie trochę organizmu po redukcji.

Według TDEE zapotrzebowanie: 2306,9kcal
białko:31%
tłuszcze:31%
węglowodany: 38%

Wstawiam poglądową dietę. Wiadomo, nie będzie ona ciągle taka monotonna. Chodzi mi o dopracowanie w rozmieszczeniu składników kolejnych posiłków. Jak to będzie dopracowane to oczywiście będę starał się urozmaicać dietę. Będę zamieniał produkty: ryż na ziemniaki/kasze. Na pewno będą dodawał co jakiś czas ryby czy inne rodzaje mięsa, świeże warzywa i owoce też wpadną.

Zastanawiam się też, czy co tydzień nie podnosić o 100kcal i dobić do 2600-2700kcal bo wydaje mi się, że te 2300 to nie jest dużo na utrzymanie wagi.

Z góry dziękuję za każdą poradę.





Zmieniony przez - mysteriousss w dniu 2016-11-18 22:50:50
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3185 Napisanych postów 65259 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 534054
Wstaw zdjęcie na jakim etapie jesteś . Kalori mało .
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1592 Napisanych postów 26344 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 458451
J/W

Zdecydowanie zbyt niska ilość energii. Co to znaczy tak w ogóle dieta przejściowa? Twój model żywienia zawiera nadmiar produktów zbożowych, opychasz się głównie chlebem i płatkami owsianymi, patrząc na procentowy udział produktów, na dłuższa metę może to zakłócić pracę przewodu pokarmowego. Brakuje integralnego elementu diety, czyli świeżych warzyw, aczkolwiek większość posiłków jest kiepsko zbilansowanych.

Wstaw zdjęcie sylwetki.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 708
Dieta przejściowa, czyli taka na utrzymanie obecnych rozmiarów i odbudowanie organizmu po redukcji. Ilość kalorii wyliczona według TDEE. Też wydaje mi się, że mała. To od jakiej ilości powinienem zacząć?




napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2403 Napisanych postów 53276 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 524732
Wklej jeszcze zdjęcie jak wyglądałeś przed redukcją. Ile kcal jadłeś redukując skoro teraz masz tak mało?

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 708
Podczas redukcji zaczynałem od 2600 i tak schodziłem w dół. Po około 3 miesiącach przestałem trzymać dietę i trenować. Wróciłem do treningów w październiku z dietą ułożoną na +- 2000kcal. Wszystkie te ilości kcal były liczone z TDEE. Ten wzór jest często polecany na forum, więc korzystałem z niego. Z drugiej strony gdy korzystam z kalkulatora http://potreningu.pl/calculators/bmr to pokazuje mi 2708kcal na utrzymanie wagi i już sam nie wiem na ile powinienem ustawić tą dietę.

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2403 Napisanych postów 53276 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 524732
Zmiany widać. Jednak nie ma co oczekiwać znacznej przemiany. Kształtowanie sylwetki wymaga czasu i cierpliwości. Kcal miałem zdecydowanie za mało.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakość produktów w diecie

Następny temat

Shake: ryż+daktyle+mleko

Nie żyje legenda wrestlingu Bruno Sammartino Nie żyje legenda wrestlingu Bruno Sammartino Calum von Moger otarł się o śmierć i doznał kolejnej kontuzji! Calum von Moger otarł się o śmierć i doznał kolejnej kontuzji! Zdrowe barki w pięciu krokach Zdrowe barki w pięciu krokach Okiem Prezesa: Mistrzostwa Polski PZKFITS Kielce 2018 - Europa, Świat Okiem Prezesa: Mistrzostwa Polski PZKFITS Kielce 2018 - Europa, Świat Cheat tarta serowo - szpinakowa Cheat tarta serowo - szpinakowa Artemus Dolgin chce stworzyć własny konkurs kulturystyki Artemus Dolgin chce stworzyć własny konkurs kulturystyki Bradley Martyn – siła i rozmiar Bradley Martyn – siła i rozmiar Czy odżywki białkowe pomagają w odchudzaniu? Czy odżywki białkowe pomagają w odchudzaniu?