SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta początkującego Glodomora

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 410

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 141
Witam wszystkich serdecznie ! :)

Jest to mój pierwszy post, ponieważ jestem tutaj nowy. W treningach i ćwiczeniach nie mam kompletnie żadnego doświadczenia.
Postanowiłem się za siebie zabrać. Mam naprawdę spory brzuch, który mi przeszkadza. Chce osiągnąć płaski i umięśniony brzuch, jednocześnie będę ćwiczył także resztę partii ciała :) Wygląd zadowalający chciałbym osiągnąć do końca czerwca (roku szkolnego, aby w wakacje na basenie móc się pokazać i nie wstydzić za siebie :) )

Nigdy wcześniej z dietą nie miałem nic wspólnego. Nie mam pojęcia jak zacząć, ale czytając resztę tematów i tematy podwieszone napisałem coś od siebie :)

Wydaje mi się, że aby zrzucić trochę kilogramów, a następnie zacząć rzeźbić najlepiej będzie pojechać na LOW CARBIE.

Ważę 81kg (waga z rana na czczo)
Wzrost 178 (tak zapisane w dowodzie :)

Postanowiłem osiągnąć 72 kilogramy. Czy to będzie odpowiednia waga do rzeźby? Proszę o poważne odpowiedzi, naprawdę jeste mw tym temacie zielony.

Widziałem, że aby zacząć dietę ludzie wykonują różne działania na tych internetowych kalkulatorach, ale ja niestety tego też nie umiem.

Wstępnie ułożona moja dieta wygląda tak ( zaczerpnięta z innego tematu, wydaje mi się, że dam radę jej przestrzegać)
Posiłek 1 => 200 g mleka chudego (0.5% tłuszczu) + 30 gramów otrębów (mleko gotowane) + 2 jajka
Posiłek 2 => 100 gram ryżu + 100 gram piersi z kurczaka ( do tego wymieszane warzywa: papryka,pomidor,ogórek,sałata)
Posiłek 3 => 100 gram ryżu + 120 gram ryby (pstrąg wędzony) do tego oczywiście warzywa podane wyżej.
Posiłek 4 => Shake bananowy, ewentualnie same banany około 200 gram banana lub 200 ml mleka + banan
Posiłek 5 => Serek Wiejski + 2 jajka (gotowane, na miękko)


Ktoś mi to obliczy, skomentuje? Czy to co napisałem ma sens? Chciałbym zacząć ćwiczyć od 01.11.2013.

Do tego oczywiście aeroby. 5 x tygodniowo bieganie. (po około 45 minut dziennie). Czasami rower lub basen.

Od początku miesiąca zamierzam również zacząć chodzić na siłownie. Muszę poczytać jak ćwiczyć skoro jestem początkujący :)

Prosiłbym również o polecenie suplementacji do mojej diety :) Nie ukrywam, że lubię sobie czasami chodzić na łatwiznę. Suplementacja, która pomoże mi zrzucić zbędne kilogramy. Uważam, że 72 kilo wystarczy, by osiągnąć płaski brzuch

Raz jeszcze proszę o ocenę. Po wystartowaniu wrzuce swoje zdjęcia i będę udokumentował temat.

Czekam na wasze opinie ! Głodomoor
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 460 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9234
Nikt nic za ciebie tu nie wyliczy. Musisz sam ułożyć dietę i wkleić ją w odpowiedniej formie. Potem możesz liczyć na pomoc specjalistów i użytkowników forum. Ale na początek poczytaj posty podwieszone !!!

Zmieniony przez - marrcii w dniu 2013-10-28 11:46:15
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o pomoc !

Następny temat

Pierwsza dieta na masę.

 Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Szymon Łada - ocena sylwetki Szymon Łada - ocena sylwetki Trening nóg - podstawowe zasady dotyczące treningu nóg Trening nóg - podstawowe zasady dotyczące treningu nóg