Witam, jestem od niedawna na tym forum dlatego proszę o wyrozumiałość. Poszukuje diety optymalnej dla mnie ze względu na to, że dość łatwo tyje.Mam 181cm wzrostu oraz 73kg wagi.2 razy w tygodniu uczęszczam na treningi Jiu-Jitsu(klasycznego, ale ćwiczymy tam także Krav Mage oraz Combat)po 90 min. każdy trening oraz basen 45min w ramach w-f w szkole. Jak wspomniałem w temacie mam 16 lat. Celem tej diety utrzymanie odpowiedniej masy ciała, zdrowie organizmu(z czym mam częste problemy ponieważ często choruje). Z góry serdecznie dziękuje za wszystkie nadesłane sugestie.
nie mam doświadczenia, dlatego s.m.p.a powiedz od czego mógłbym zacząć.
1268467836000
mily5000
Wysłana - 14 marca 2010 16:26
no cóż zabrałem się za układanie diety. Z kalkulatora wiem że powinienem spożywać 2644 kcal. w zależności jakie dieta będzie przynosić skutki spróbuje regulować ilość kalorii. Przeczytałem też trochę diet na forum, za parę dni spróbuje wkleić tu moje wypociny.
1268580389000
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Wysłana - 14 marca 2010 17:03
możesz zacząc od samej zmiany odzywiania potem wprowadzisz obliczenia
Ściągnąłem Dziennik Posiłków, który moim zdaniem jest co najmniej świetny. Poprawiłem dietę i zgodnie ze wskazówkami podanymi na forum ułożyłem sobie jadłospis. Śniadanie: Musli z mlekiem lub Jaja na twardo z sałatką z pomidorów, papryki i szczypioru lub jakąś rybkę . Obiad: Tu niestety matriarchat i mama gotuje, ale często próbuje doradzać xP. Kolacja: Twaróg półtłusty z owocami i 2 łyżeczkami oliwy lub tuńczyk(rzadko max. 2 na tydzień) Ale przede wszystkim prosiłbym o podanie kilku fajnych potraw, które będę mógł sobie wdrożyć do jadłospipsu. Dziękuje.
Ano 3, nie odczuwam głodu pomiędzy nimi, ale to dobry pomysł zwiększyć ilość posiłków np. do 5
1281778550000
hifibanda
Wysłana - 14 sierpnia 2010 12:39