Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 20775 razy
  • Autor

    Dieta na siłę.

  • Kamil 89
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 27
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 648

    Wysłano 15 marca 2006 15:21

    zgłoś naruszenie

    Przeczytałem juz sporo postów i kozystałem z wyszukiwarki ale nigdzie nie moge znaleźć diety na siłę! Czy stosowac taką dietę jak podczas robienaia masy czy inną?? Mam 16 lat waże obecnie jakies 84,85kg mam 188cm wzrostu. Aha dodam jeszcze ze niechce zbytnio nabrać tłuszczu a ćwicze 3 razy w tygodniu.
  • Wysłano 15 marca 2006 15:31

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • wylliam
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 15085
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 101512
    • Status:Ekspert

    Wysłano 15 marca 2006 15:31

    zgłoś naruszenie
    tak, taką jak podczas masy. trening może tylko się różnić.
    "Jak kraść, to miliony.
    Jak r*****, to księżniczki"
  • chudzio
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 931
    • Na forum: 11 lat
    • LPA: 14292
    • Status:Specjalista

    Wysłano 15 marca 2006 15:34

    zgłoś naruszenie
    białka - 30%
    tłuszcze - 30%
    weglowodany - 40%

    Jedz prosto, NIESKOMPLIKOWANIE, NATURALNIE! Jedz jak jadaja jaskiniowcy!!

    ogranicz Fast-food, ciastka, slodycze (wszelkie proste weglowodany - z wyjatkiem zaraz po treningu). Jedz wiecej zielonych warzyw i wszelkich lisci (Salatek). Ogranicz makarony (szczególnie te z bialej maki), nie opychaj sie ryzem, ziemniakami, jakimi kolwiek kluchami.
    Sporzywaj dobrej jakosci mieso, ryby, jaja, chudy twaróg.
    Nie lacz protych weglowodanów z tluszczami - np chleb z maslem, ciasta, smarzone nalesniki itd itp...
    Staraj sie jesc sporo ryb, sczególnie tych tlustych zimnowodnych (makrela, pstrag, sardynki, sledz, losos)
    Dodawaj nieco kwasów nienasyconych (wiesiolek, len) badz kapsulki z tluszczem rybim

    Jedz minimum 4 posilki dziennie, choc polecil bym Ci 5-6. Pamietaj aby w kazdym poslilku byla porcja bialka (tak dla orientacji wielkosci dloni,ten kawalek bez palców, czy tez zacisnietej piesci gdy jestes naprawde glodny.
    Pamietaj tez aby kazdy z posilków mial w sobie sporo blonnika (za wyjatkeim posilku któy spozywasz zaraz po treningu (w caigu 20 min po treningu).

    Ok, o tym mozna by pisac ksiazke. To jest cos co powinno Ci na dzisiaj wystarczyc.

    Pamietaj, jesli cos nie wystepuje w naturze i wystepuje jedynie w sklepie a do tego jedynie w pudelku, butelce czy tez puszce - NIE KUPUJ i NIE JEDZ tego!!
    Pozdrawiam,

    by FairDo - spec od trójboju siłowego
    "Life is full of compromises."
  • Kamil 89
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 27
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 648

    Wysłano 15 marca 2006 15:52

    zgłoś naruszenie
    Thx za odpowiedz a w stosunku do masy ciała to mam dobierać ilośc węgli białka i tłuszczów tak jak diecie na mase czy może mniej. Pytam bo boje sie zeby nieotłuszczyc sie za szybko. No i trening na siłe jest mniej intęsywny niz na mase bo mniej cwiczen serii i ruchów.
  • chudzio
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 931
    • Na forum: 11 lat
    • LPA: 14292
    • Status:Specjalista

    Wysłano 15 marca 2006 16:33

    zgłoś naruszenie
    około 200 kalorii powyżej zapotrzebowania.
    "Life is full of compromises."