logo
zamknij zamknij

Dieta na siłę.

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 29888

0 5 0
napisał(a)
Kamil 89
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 27 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 648
Przeczytałem juz sporo postów i kozystałem z wyszukiwarki ale nigdzie nie moge znaleźć diety na siłę! Czy stosowac taką dietę jak podczas robienaia masy czy inną?? Mam 16 lat waże obecnie jakies 84,85kg mam 188cm wzrostu. Aha dodam jeszcze ze niechce zbytnio nabrać tłuszczu a ćwicze 3 razy w tygodniu.
2
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
wylliam
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 15093 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 101679
tak, taką jak podczas masy. trening może tylko się różnić.

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

napisał(a)
chudzio
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 931 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14292
białka - 30%
tłuszcze - 30%
weglowodany - 40%

Jedz prosto, NIESKOMPLIKOWANIE, NATURALNIE! Jedz jak jadaja jaskiniowcy!!

ogranicz Fast-food, ciastka, slodycze (wszelkie proste weglowodany - z wyjatkiem zaraz po treningu). Jedz wiecej zielonych warzyw i wszelkich lisci (Salatek). Ogranicz makarony (szczególnie te z bialej maki), nie opychaj sie ryzem, ziemniakami, jakimi kolwiek kluchami.
Sporzywaj dobrej jakosci mieso, ryby, jaja, chudy twaróg.
Nie lacz protych weglowodanów z tluszczami - np chleb z maslem, ciasta, smarzone nalesniki itd itp...
Staraj sie jesc sporo ryb, sczególnie tych tlustych zimnowodnych (makrela, pstrag, sardynki, sledz, losos)
Dodawaj nieco kwasów nienasyconych (wiesiolek, len) badz kapsulki z tluszczem rybim

Jedz minimum 4 posilki dziennie, choc polecil bym Ci 5-6. Pamietaj aby w kazdym poslilku byla porcja bialka (tak dla orientacji wielkosci dloni,ten kawalek bez palców, czy tez zacisnietej piesci gdy jestes naprawde glodny.
Pamietaj tez aby kazdy z posilków mial w sobie sporo blonnika (za wyjatkeim posilku któy spozywasz zaraz po treningu (w caigu 20 min po treningu).

Ok, o tym mozna by pisac ksiazke. To jest cos co powinno Ci na dzisiaj wystarczyc.

Pamietaj, jesli cos nie wystepuje w naturze i wystepuje jedynie w sklepie a do tego jedynie w pudelku, butelce czy tez puszce - NIE KUPUJ i NIE JEDZ tego!!
Pozdrawiam,

by FairDo - spec od trójboju siłowego
7

"Life is full of compromises."

napisał(a)
Kamil 89
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 27 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 648
Thx za odpowiedz a w stosunku do masy ciała to mam dobierać ilośc węgli białka i tłuszczów tak jak diecie na mase czy może mniej. Pytam bo boje sie zeby nieotłuszczyc sie za szybko. No i trening na siłe jest mniej intęsywny niz na mase bo mniej cwiczen serii i ruchów.
1
napisał(a)
chudzio
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 931 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14292
około 200 kalorii powyżej zapotrzebowania.

"Life is full of compromises."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przygotowanie do diety!

Następny temat

Odchudzanie

Biszkopt z jeżynową galaretką

10 produktów wspomagających wrażliwość insulinową

Oddawanie krwi a dieta - co warto jeść przed i po?

“Mówi się, że” - najpopularniejsze obiegowe mity dotyczące treningu

Farmakologia, trening aerobowy w IFBB - Men’s Physique oraz Wellness Fitness – porównanie

Czy SAA działają neurodegeneracyjnie?

Szybko schudnę - będę piękna

Kłopotliwe boczki - jak się ich pozbyć?