Temat został odczytany 27475 razy

Dieta na siłę.

zgłoś naruszenie
  • Kamil 89
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 27
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 648
Przeczytałem juz sporo postów i kozystałem z wyszukiwarki ale nigdzie nie moge znaleźć diety na siłę! Czy stosowac taką dietę jak podczas robienaia masy czy inną?? Mam 16 lat waże obecnie jakies 84,85kg mam 188cm wzrostu. Aha dodam jeszcze ze niechce zbytnio nabrać tłuszczu a ćwicze 3 razy w tygodniu.

-1
1142432489000
zgłoś naruszenie
  • wylliam
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 15090
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 101653
tak, taką jak podczas masy. trening może tylko się różnić.
"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"
1142433098000
zgłoś naruszenie
  • chudzio
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 931
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 14292
białka - 30%
tłuszcze - 30%
weglowodany - 40%

Jedz prosto, NIESKOMPLIKOWANIE, NATURALNIE! Jedz jak jadaja jaskiniowcy!!

ogranicz Fast-food, ciastka, slodycze (wszelkie proste weglowodany - z wyjatkiem zaraz po treningu). Jedz wiecej zielonych warzyw i wszelkich lisci (Salatek). Ogranicz makarony (szczególnie te z bialej maki), nie opychaj sie ryzem, ziemniakami, jakimi kolwiek kluchami.
Sporzywaj dobrej jakosci mieso, ryby, jaja, chudy twaróg.
Nie lacz protych weglowodanów z tluszczami - np chleb z maslem, ciasta, smarzone nalesniki itd itp...
Staraj sie jesc sporo ryb, sczególnie tych tlustych zimnowodnych (makrela, pstrag, sardynki, sledz, losos)
Dodawaj nieco kwasów nienasyconych (wiesiolek, len) badz kapsulki z tluszczem rybim

Jedz minimum 4 posilki dziennie, choc polecil bym Ci 5-6. Pamietaj aby w kazdym poslilku byla porcja bialka (tak dla orientacji wielkosci dloni,ten kawalek bez palców, czy tez zacisnietej piesci gdy jestes naprawde glodny.
Pamietaj tez aby kazdy z posilków mial w sobie sporo blonnika (za wyjatkeim posilku któy spozywasz zaraz po treningu (w caigu 20 min po treningu).

Ok, o tym mozna by pisac ksiazke. To jest cos co powinno Ci na dzisiaj wystarczyc.

Pamietaj, jesli cos nie wystepuje w naturze i wystepuje jedynie w sklepie a do tego jedynie w pudelku, butelce czy tez puszce - NIE KUPUJ i NIE JEDZ tego!!
Pozdrawiam,

by FairDo - spec od trójboju siłowego
"Life is full of compromises."
1142433276000
zgłoś naruszenie
  • Kamil 89
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 27
  • Na forum: 10 lat
  • LPA: 648
Thx za odpowiedz a w stosunku do masy ciała to mam dobierać ilośc węgli białka i tłuszczów tak jak diecie na mase czy może mniej. Pytam bo boje sie zeby nieotłuszczyc sie za szybko. No i trening na siłe jest mniej intęsywny niz na mase bo mniej cwiczen serii i ruchów.
-1
1142434351000
zgłoś naruszenie
  • chudzio
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 931
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 14292
około 200 kalorii powyżej zapotrzebowania.
"Life is full of compromises."
1142436786000