SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na schudnięcie do oceny

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2209

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4638 Napisanych postów 94031 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 659919
to już od Ciebie zależy, nie wiem co lubisz
białko: drób, wołowina, chuda wieprzowina, świeże ryby, jaja, przetwory mleczne, sledzie, od czasu do czasu ryby wędzone, tuńczyk.
tłuszcze, oliwa z oliwek, olej lniany, rzepakowy nierafinowany tłoczony na zimno, orzechy (tylko nie ziemne), migdały, dynia, orzech kokosowy, jaja, awokado, tłuste świeże ryby.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 223
jest ktoś na forum kto może pomóc?
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4638 Napisanych postów 94031 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 659919
a jaki masz problem?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 223
jakie składniki dodać do tej diety, jakie potrawy, ogólnie co zmienić w mojej diecie na lepsze
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4638 Napisanych postów 94031 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 659919
patrz post na samej górze, napisałem co dodać, jakie ilości to już od Ciebie zależy.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 223
No najlepiej tak żebym schudł, nie takie tłuste i nie za dużo, jakie najlepiej wybrać i do jakich posiłków to dodać co do obiadu czy śniadania?
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4638 Napisanych postów 94031 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 659919
tego nikt Ci nie poda, sam musisz wiedzieć ile Ci brakuje, musisz sobie policzyć jakie masz zapotzrebowanie, są wzory na forum, internetowe kalkulatory zapotzrebowania.

Zacznij od 2000 kalirii 20% białka 30 tłuszczy i 50% wegli

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 223
czyli co dodac by bylo odpowiednio tego wszystkiego?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 131 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3352
Ja nie wiem. W gimnazjum zrezygnowali z ćwiczeń na czytanie ze zrozumieniem, czy co ?

Brakuje Ci białka i tłuszczy w diecie.
Na początku tej strony masz wypisane produkty, które zawierają te składniki.
Wrzucasz je do diety, w takich ilościach żeby kalkulator pokazał Ci około 2000 kcal (20% białka, 30% tłuszcze i 50% węgle).
Potem patrzysz co się dzieje z Twoją wagą i ewentualnie ucinasz trochę kalorii.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4638 Napisanych postów 94031 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 659919
w koło się kręcimy z tym samym, my piszemy co dodać a Ty dalej nie wiesz, podaliśmy produkty, gramatury dobierasz sam.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MASA

Następny temat

Dieta Redukcyjna

Phil Heath ryzykował życiem! Anna Nawrot - ocena sylwetki Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Suplementacja okołotreningowa