logo
zamknij zamknij

Dieta na redukcje do oceny 90kg

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 331

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

23

Płeć

M

Cel

Redukcja

Waga

90

Wzrost

195

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

30% mniej wiecej

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

bezrobotny ogolnie malo ruchu poza treningami

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

5 razy w tyg trening silowy, 4 razy aeroby 10min+15 min cardio
napisał(a)
Interior
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 183 dni Przeczytanych tematów 209
Witam serdecznie jestem nowy tutaj chcialbym zapytac sie was jak oceniacie moja diete? Jest to moje pierwsze podejscie do diety krytyka mile widziana. Z gory przepraszam za wszystkie bledy ale od dawna nie mieszkam w polsce i ciezko mi idzie pisanie.


Dieta troche malo roznorodna bo to pierwszy dzien jaki byl i robione z produktow jakie mialem pod reka. Inne dni to rowniez kasza/ryz ciemny/ losos swiezy i wedzony/ dorsz/ musli/ owsianka oraz inne warzywa niz tylko pomidor i marchewka :P
Takie pytanie czy bialko w proszku w ilosci 50g moge zjesc jako pierwszy posilek z owsianka i woda? Wiem ze przerobione ale strasznie by mi pasowalo. Przedewszystkim prosilbym o sprawdzenie czy dobrze rozlozylem B/W/T.
Takie jeszcze pytanko, posilek 2h przed treningiem bedzie dobry? i 1h po treningu?

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2052 Napisanych postów 60698 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 504832
Mało tłuszczy masz w diecie .Możesz zrobić sobie odżywkę z platkami owsianymi -rano nie ma problemu.pozdrawiam
napisał(a)
Interior
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 183 dni Przeczytanych tematów 209
Hmm nie wiem dlaczego ale zrobil sie 2 razy temat. Jak by jakis moderator to widzial niech usunie 1. To nie jest tak czasem ze 20% maksymalnej wartosci to tluszcze przy reduckji? W moim wypadku wychodzi to 59gram.


Zmieniony przez - Interior w dniu 2017-02-14 15:10:25
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2052 Napisanych postów 60698 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 504832
Przyjmij proporcje 2 g białka na kilogram ciała, 1 g tłuszczy na kilogram ciała i reszta węglowodany.
napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 703 Napisanych postów 10579 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 134380
Ułóż sobie jadłospis na 4/5 posiłki + np. wpc po treningu http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ).
Pozzdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie


Moje zmagania zapraszam :

http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bieżnia technika

Następny temat

Dieta redukcja 90kg do oceny

Salted caramel brownie bez pieczenia

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Siedem symptomów przetrenowania

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

Dlaczego warto jadać kiełki?

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii