Temat został odczytany 219 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek: 23
    Płeć: M
    Cel: Redukcja
    Waga: 90
    Wzrost: 195
    Poziom bf (zdjęcie poglądowe): 30% mniej wiecej
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) : bezrobotny ogolnie malo ruchu poza treningami
    Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni): 5 razy w tyg trening silowy, 4 razy aeroby 10min+15 min cardio

Dieta na redukcje do oceny 90kg

zgłoś naruszenie
  • Interior
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Wiek: 22 lat
  • Na forum: 37 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 166
Witam serdecznie jestem nowy tutaj chcialbym zapytac sie was jak oceniacie moja diete? Jest to moje pierwsze podejscie do diety krytyka mile widziana. Z gory przepraszam za wszystkie bledy ale od dawna nie mieszkam w polsce i ciezko mi idzie pisanie.


Dieta troche malo roznorodna bo to pierwszy dzien jaki byl i robione z produktow jakie mialem pod reka. Inne dni to rowniez kasza/ryz ciemny/ losos swiezy i wedzony/ dorsz/ musli/ owsianka oraz inne warzywa niz tylko pomidor i marchewka :P
Takie pytanie czy bialko w proszku w ilosci 50g moge zjesc jako pierwszy posilek z owsianka i woda? Wiem ze przerobione ale strasznie by mi pasowalo. Przedewszystkim prosilbym o sprawdzenie czy dobrze rozlozylem B/W/T.
Takie jeszcze pytanko, posilek 2h przed treningiem bedzie dobry? i 1h po treningu?



1487078311000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • flex1976 Trener Personalny
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 58212
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 487732
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 20
Mało tłuszczy masz w diecie .Możesz zrobić sobie odżywkę z platkami owsianymi -rano nie ma problemu.pozdrawiam
[https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny]

1487081156000
zgłoś naruszenie
  • Interior
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6
  • Wiek: 22 lat
  • Na forum: 37 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 166
Hmm nie wiem dlaczego ale zrobil sie 2 razy temat. Jak by jakis moderator to widzial niech usunie 1. To nie jest tak czasem ze 20% maksymalnej wartosci to tluszcze przy reduckji? W moim wypadku wychodzi to 59gram.


Zmieniony przez - Interior w dniu 2017-02-14 15:10:25
1487081384000
zgłoś naruszenie
  • flex1976 Trener Personalny
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 58212
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 487732
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 20
Przyjmij proporcje 2 g białka na kilogram ciała, 1 g tłuszczy na kilogram ciała i reszta węglowodany.
[https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny]

1
1487110049000
zgłoś naruszenie
  • wojo zmc
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10270
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 119996
  • Status: Ekspert
Ułóż sobie jadłospis na 4/5 posiłki + np. wpc po treningu http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ).
Pozzdrawiam
Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie


Moje zmagania zapraszam :

[http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html]
1487112671000