SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na redukcje

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1965

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 133 dni Przeczytanych tematów 171
Witam. Mam 185 cm wzrostu 77 kg wagi.
Nie mam tłuszczu nigdzie poza nogami oraz dolna partia brzucha wiec chciałbym do sierpnia trochę zredukować. Moim zdaniem to najlepsze wyjście. Potem zacznę masę.
Nigdy nie ćwiczyłem na siłowni wiec mięśni nie ma prawie w ogóle. Potem wstawię zdjęcie

Dieta do oceny
W dni treningowe czyli poniedzialek, środa, piątek dodać więcej kcal o 150? Czy tak zostawić
Wyszło mi z wzoru około 2000 kcal przy treningu siłowym

Następne pytanie brzmi
Czy przy rekukcji wejdzie mi coś mięśni jeśli nigdy nie ćwiczyłem? Bo ręce i tak mam chude wiec wyglądałbym jak wieszak

Dodać do tego bieganie albo rower?




Jakoś nie mogę dodać diety z kalkulatora sfd wiec napisze ręcznie

Sniadanie godz 5-6
4 jajka ok 200 gram
Ser feta 30g
Mix sałat 30g
30g białka 26 tłuszczu 4 węgle

2 sniadanie godz 8-9
Ser twarogowy chudy 125g
Chleb pełnoziarnisty 70-80g
30g B 1 g T 40 WW

Obiad 12.30
Ryz 50g
Piers z kurczaka 140g
Sałata 30g
Oliwa z oliwek 10g
B 34 T 15 WW 42

Banan przed siłownia

Obiad 2 godz 16
Ryz 50g
Piers z kurczaka 140g
Sałata 30g
Oliwa z oliwek 10g
B 34 T 15 WW 42

Kolacja 20
Twaróg chudy 125g
Chleb pełnoziarnisty 70g

B 156 T 60. WW 170

Proszę o korektę
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 133 dni Przeczytanych tematów 171
Brać jakiś spalacz albo inne suplementy czy nie warto ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7580 Napisanych postów 106728 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1235398
Ja bym kazdy dzien równo jechał z kaloriami
daj zrzut diety wg tego http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Jak nie treowałeś nigdy to mięśni cos wleci nawet na redukcji, tylko nie wiem czy jest sens redukować, jakos ulanie nie wyglądasz, okolice zera moze z lekkim plusem.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
2000 kcal? Żle policzone Ja tu nie widzę sensu redukcji, ewentualnie na początku bilans na zero i dobry treninng.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 133 dni Przeczytanych tematów 171
Czyli 2500 kcal? Dać więcej tłuszczu do 1g/kg i podbić kcal węglami?
Dodać jakieś aeroby czy tylko siłownia ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Policzyć http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html  wkleic obliczenia tu. makro 2 g białka na kg masy ciała, 1 g tłuszczy, reszta ww.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1727 Napisanych postów 5411 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 438515
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 777 Napisanych postów 3103 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 69437
masuj masuj bo niebawem skora i kosci zostana

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27204 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 515462
Z kości na ości - tutaj potrzeba radykalnych zmian, zarówno w żywieniu jak i treningu.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3208 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Najpierw policz zapotrzebowanie i dodaj około 300kcal, nie ma mowy o redukcji w Twoim przypadku, zacznij budować dobrej jakości masę mięśniową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 133 dni Przeczytanych tematów 171
Witam. Robię jednak masę. Zaczynam od 2700 kcal i po 2 tyg zobaczę bo będzie mało

Mam pytanie bo mam siłownie w domu, mieszkam sam a dźwiganie ciężarów które ledwo co podnoszę jest trochę niebezpieczne.
Oglądałem filmik jakiegoś trenera i mówił ze masę równie dobrze zbuduje odnosząc mniejsze ciężary, byle kończyć serie do załamania mięśnia oraz z dobra technika.
Jakie macie zdanie na ten temat ?
Czy np na klatę teraz robiłem 45/50/55 tylko 6 razy i 60 ledwo co 2 razy podniosłem po dużej przerwie
Czy mogę np robić wszystkie serie po 45 ale np więcej powtórzeń ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOC W REDUKCJI