SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na redukcję tkanki tłuszczowej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1661

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1336
Witam,
Poniżej dieta, którą chciałbym, żebyście ocenili i ewentualnie wskazali błędy. Mam wątpliwości dotyczące obecności produktów mlecznych w diecie (serek wiejski i jogurt). Umieściłem je tam głównie po to by podbić białko. Co prawda sporo już schudłem, od stycznia z 87 kg na 78 kg w tym momencie. Jednak do tej pory dzienne spożycie węglowodanów nie przekraczało 150 g. Czekam na oceny. Pozdro.

Wiek: 26
Waga: 78
Wzrost: 170
Aktywność: 3 razy w tygodniu 80-90 min siłownia + 40 min biegania na bieżni, praca przed komputerem, siedząca.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 320 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5191
witaj, to jest Twoja obecna dieta, czy nowa? Pojawiła się stagnacja że chcesz coś zmieniać/poprawiać? Jeśli Twoja obecna dieta dobrze działa to chyba lepiej nic nie zmieniać?
Co do nabiału to tak samo j/w, jesli nie masz po mim jakichś problemów np. gastrycznych itp , to jak najbardziej.
Jeśli musiałbym się do czegoś przyczepić w tej diecie to do owoców ( te wagi są chyba trochę zaniżone?), dałbym je rano lub po treningu. Ryż biały, zamieniłbym go na brązowy, jeśli to posiłek po treningowy to ok.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1336
dzieki za odpowiedz... jezeli chodzi o pierwsze pytanie to dieta powyzej jest poprawiona ale rozni sie tylko tym ze dodalem do niej 50g ww. tez zastanawialem sie czy cokolwiek zmieniac dlatego ten post... jezeli chodzi o gramatury owocow to nie sa zanizone. dodaje je jedynie do surowki z surowej marchwi dla zmiany smaku. natomiast trening mam pomiedzy 4 a 5 posilkiem... nie mam mozliwosci robic go wczesniej. i wiem ze jaja to srednie zrodlo bialka po treningu dlatego myslalem zeby zakupic jakies bialko w prochu do uzupelnienia...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1336
podbijam...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1336
podpowie ktoś coś jeszcze? bardzo zależy mi na waszych radach:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 320 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5191
tak jak pisałem, jeśli coś działa to nie zmieniaj tego. Jeśli przestanie działać, wtedy trzeba będzie się zastanowić. Pamiętaj : lepsze jest wrogiem dobrego.
Ja bym dał węgle proste po treningu (uzupełnienie glikogenu) + więcej białka, tłuszcz nie jest wskazany (zmniejsza wchłanianie białka) Jeśli trening jest po 4 to ja bym te posiłki zamienił miejscami.
Faktycznie izolat bialka + np. banan zaraz po treningu to fajna rzecz, ale i tak powinno się jeszcze zjeść pełnowartościowy posiłek po treningowy.
jakie węgle po treningu: http://potreningu.pl/articles/1450/jakie-weglowodany-po-treningu-proste-czy-zlozone
tłuszcz a białko :http://potreningu.pl/articles/224/czy-po-treningu-mozna-jesc-tluszcz

Zmieniony przez - pabelo w dniu 2015-03-17 16:35:32
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1336
czyli według Ciebie jak zamienie miejscami posiłek 4 i 5 będzie juz dużo lepiej?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1336
przed treningiem jajka a po treningu bezpośrednio banan i za 40-50 minut ryż z kurczakiem i warzywa? czy coś takiego zda egzamin?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 91 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4836
tak
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4
W sumie nie jest zła. Ale wszystko zależy od specyfiki Twojego organizmu. Jeśli chcesz schudnąć to musisz wiedzieć od czego tyjesz (to mit że tyje się tylko od tłuszczu). Ja mam największy problem z węglowodanami. Nawet jak przebije tłuszcze to nie zaszkodzi mi to tak- jak przebicie węgli:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 320 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5191
michmart12
przed treningiem jajka a po treningu bezpośrednio banan i za 40-50 minut ryż z kurczakiem i warzywa? czy coś takiego zda egzamin?

wg. mnie lepiej , ale nie idealnie
moja kolejność w posiłkach przed i po treningowych
Przed 1. węgle 2. tłuszcze (najlepiej 2-3 godz przed treningiem) .3 białko - energia na trening, na "masie" cześć węgli może być prosta
Po 1. białko, białko, węgle proste, węgle złożone....................................z tłuszczy - olej kokosowy, masło
należ tez pamiętać że nie każde warzywa są wskazane po treningu np fasola. Ogólnie błonnik ogranicza lekko wchłanianie. Ja polecam ziemianki i tradycyjnie ryż .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dietka do oceny - redukcja zbędnego fatu

Następny temat

Kcal- zwiększyć czy zmniejszyć- dieta redukcyjna do oceny

Anna Nawrot - ocena sylwetki Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka