SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na redukcję przy wadzę 85 kg - help !

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 457

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 76
Znalazłem w internecie jakąś dietę, bo nie znam się na tym kompletnie, czytałem na forum, próbowałem ułożyć i nic... Wiec chce sie was poradzić czy ta dieta jest ok, tylko w tej diecie jest odżywka białkowa i czym normalnym mogę ją zastąpić bo nie chce nic brać.

1 Płatki owsiane 80gr odżywka białkowa40gr rodzynki ,łyzka kawy rozpuszczalnej(wszystko zmiksowane na wodzie)lub
80gr płatków owsianych+6-8 białek jaj+rodzynki( wymieszne i smażone bez tłuszczu na teflonie)
2 ryż paraboliczny 30gr+filet z kurczaka200gr+150gr fasolki szparagowej lub brokuł
3makaron 50gr|+filet z kurczka200gr lub indyka+warzywa
TRENING?
4ryż paraboliczny 50gr 200gr filet+ warzywa
5 puszka tuńczyka+1całe jajo(w sosie własnym)
6rodżywka białkowa 50gr

Ważę 86kg
Wzrost 180
Wiek 17
Codzienny trening na siłowni minimum 30 min + codzienne bieganie na razie 2km dziennie

Pomóżcie jeśli możecie, byłbym bardzo wdzieczny...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1649