SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na redukcję proszę o pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 895

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 152 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2735
Witam

Chciałbym prosić o pomoc w ułożeniu diety na redukcje.
Obecnie ważę 81 kg ,przy wzroście 174 cm , nie jestem jakiś otyły ale chciałbym żeby mięśnie było trochę bardziej widać i , stracić kilka cm w pasie. Proszę o pomoc w ułożeniu diety , na siłownię chodzę 3 razy w tygodniu dodatkowo od 3 tygodni biegam 3 razy w tygodniu ok 30 min , zależy mi na zejściu do wagi o 77 kg , zapotrzebowanie kaloryczne na zerowym bilansie wyszło mi 2600 kcal..

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25

Waga: 81

Wzrost: 174

Obwód klatki: 103

Obwód ramienia: 39,5

Obwód talii: 89

Obwód uda: 56

Obwód łydki: 42

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 20

Aktywność w ciągu dnia: Praca lekka fizyczna

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Siłownia 3x w tyg bieganie 3x w tyg.

Odżywianie: Ogólnie jem wszystko ,

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak

Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia , bieganie

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Mam 400 g białka na noc, 200g kreatyny i 200 caps,bcca

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: masa

Zmieniony przez - prezesxxll w dniu 2011-05-31 09:43:18
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 867
Starałeś się przeczytać chociaż coś, aby spróbować ułożyć dietę samodzielnie?

Jeśli nie to mam nadzieję, że się przyda
http://www.sfd.pl/PODSTAWY_UKŁADANIA_DIETY.-t527693.html

Czego byś nie robił, zawsze bądź sobą :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3123
Cel : szybka redukcja
Prawidłowe odchudzanie to ok 1kg na tydzień, na wszystko trzeba zapracować i na wszystko przychodzi odpowiednia pora :)

Poczytaj o układaniu diety i wklej zarys, jak będą błędy to wtedy będzie można Ci pomóc.



Zmieniony przez - nvx w dniu 2011-05-31 13:21:43

Zmieniony przez - nvx w dniu 2011-05-31 13:22:12
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 152 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2735
Jak tylko wrócę z pracy to tak zrobię, a propo celu no to własnie o taką mi chodzi , przecież nie o 5 kg w tydzien:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 152 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2735


Witam , nie miałem dostępu do kompa przez ostatnie dni , ale diete mam już ułożoną i za chwile ją wkleję a na razie wrzucam fotki , żeby można ocenić ile redukować.

http://imageshack.us/photo/my-images/94/img20110604001.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/855/img20110604002.jpg/ 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 152 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2735
I Posiłek 6:00 Płatki +Mleko


II Posiłek 10:00 Posiłek II: Udo z kurczaka pieczone bez skóry 250g + sałatka warzywna

III 12:40 Tuńczyk + Chleb razowy

IV 15:00 Filet z Kurczaka gotowany na parze+Ryż lub kasa + Sałatka warzywna

V Posiłek kolo 20:00 Pieczywo pełnoziarniste
Twaróg półtłusty + Białko na noc 30 gram

Zmieniony przez - prezesxxll w dniu 2011-06-04 08:29:36
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
wszystko do poprawy. czytaj podwieszone i inne wątki bo pisalismy o tym juz z milion razy

Stop wishing start doing

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 152 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2735
Posiłek 6:00 Płatki 50g +Mleko 250 ml


II Posiłek : Udo z kurczaka pieczone bez skóry 150 + sałatka warzywna

III 12:40 Tuńczyk w oleju 130g + Chleb razowy 100g

IV 15:00 Filet z Kurczaka gotowany na parze 100g +Ryż lub kasa 50g + Sałatka warzywna

V Posiłek kolo 20:00 Pieczywo pełnoziarniste
Twaróg półtłusty + Białko na noc 30 gram

Wychodzi mi 2300 kcal . B:140 g T:90 g, W:170 g

Zmieniony przez - prezesxxll w dniu 2011-06-04 08:29:36

Zmieniony przez - prezesxxll w dniu 2011-06-04 08:46:12
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 925
Jakie płatki?
W III chleb out, zrób z niego przed treningowy, w sumie... to które ty masz przed i potreningowe ?

Kolacja, pieczywo out, dodaj oliwe.

IV jeśli to po treningowy wyrzuć warzywa
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 152 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2735
Takie mix owsiane + rodzynki+słonecznik , przed treningowy wychodzi że 4 a po treningowy 5
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
to jest koszmar a nie dieta. gdzie masz zdrowe tłuszcze, pelnowartosciowe bialka w kazdym posilku, kcal za mało, gdzie tłuste ryby?

Stop wishing start doing

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rodzinna dieta do poprawki :) i problem z posiłkiem przed i po treningowym.

Następny temat

Redukcja masy + wzrost wydolności

Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Sernik cytrynowy 182 kcal. Sernik cytrynowy 182 kcal. Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland