SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na redukcję proszę o pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 810

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1176
Witam

Chciałbym prosić o pomoc w ułożeniu diety na redukcje.
Obecnie ważę 81 kg ,przy wzroście 174 cm , nie jestem jakiś otyły ale chciałbym żeby mięśnie było trochę bardziej widać i , stracić kilka cm w pasie. Proszę o pomoc w ułożeniu diety , na siłownię chodzę 3 razy w tygodniu dodatkowo od 3 tygodni biegam 3 razy w tygodniu ok 30 min , zależy mi na zejściu do wagi o 77 kg , zapotrzebowanie kaloryczne na zerowym bilansie wyszło mi 2600 kcal..

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25

Waga: 81

Wzrost: 174

Obwód klatki: 103

Obwód ramienia: 39,5

Obwód talii: 89

Obwód uda: 56

Obwód łydki: 42

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 20

Aktywność w ciągu dnia: Praca lekka fizyczna

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Siłownia 3x w tyg bieganie 3x w tyg.

Odżywianie: Ogólnie jem wszystko ,

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak

Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia , bieganie

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Mam 400 g białka na noc, 200g kreatyny i 200 caps,bcca

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: masa

Zmieniony przez - prezesxxll w dniu 2011-05-31 09:43:18
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 867
Starałeś się przeczytać chociaż coś, aby spróbować ułożyć dietę samodzielnie?

Jeśli nie to mam nadzieję, że się przyda
http://www.sfd.pl/PODSTAWY_UKŁADANIA_DIETY.-t527693.html

Czego byś nie robił, zawsze bądź sobą :)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 159 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3123
Cel : szybka redukcja
Prawidłowe odchudzanie to ok 1kg na tydzień, na wszystko trzeba zapracować i na wszystko przychodzi odpowiednia pora :)

Poczytaj o układaniu diety i wklej zarys, jak będą błędy to wtedy będzie można Ci pomóc.



Zmieniony przez - nvx w dniu 2011-05-31 13:21:43

Zmieniony przez - nvx w dniu 2011-05-31 13:22:12
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1176
Jak tylko wrócę z pracy to tak zrobię, a propo celu no to własnie o taką mi chodzi , przecież nie o 5 kg w tydzien:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1176


Witam , nie miałem dostępu do kompa przez ostatnie dni , ale diete mam już ułożoną i za chwile ją wkleję a na razie wrzucam fotki , żeby można ocenić ile redukować.

http://imageshack.us/photo/my-images/94/img20110604001.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/855/img20110604002.jpg/ 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1176
I Posiłek 6:00 Płatki +Mleko


II Posiłek 10:00 Posiłek II: Udo z kurczaka pieczone bez skóry 250g + sałatka warzywna

III 12:40 Tuńczyk + Chleb razowy

IV 15:00 Filet z Kurczaka gotowany na parze+Ryż lub kasa + Sałatka warzywna

V Posiłek kolo 20:00 Pieczywo pełnoziarniste
Twaróg półtłusty + Białko na noc 30 gram

Zmieniony przez - prezesxxll w dniu 2011-06-04 08:29:36
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
wszystko do poprawy. czytaj podwieszone i inne wątki bo pisalismy o tym juz z milion razy

Stop wishing start doing

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1176
Posiłek 6:00 Płatki 50g +Mleko 250 ml


II Posiłek : Udo z kurczaka pieczone bez skóry 150 + sałatka warzywna

III 12:40 Tuńczyk w oleju 130g + Chleb razowy 100g

IV 15:00 Filet z Kurczaka gotowany na parze 100g +Ryż lub kasa 50g + Sałatka warzywna

V Posiłek kolo 20:00 Pieczywo pełnoziarniste
Twaróg półtłusty + Białko na noc 30 gram

Wychodzi mi 2300 kcal . B:140 g T:90 g, W:170 g

Zmieniony przez - prezesxxll w dniu 2011-06-04 08:29:36

Zmieniony przez - prezesxxll w dniu 2011-06-04 08:46:12
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 925
Jakie płatki?
W III chleb out, zrób z niego przed treningowy, w sumie... to które ty masz przed i potreningowe ?

Kolacja, pieczywo out, dodaj oliwe.

IV jeśli to po treningowy wyrzuć warzywa
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1176
Takie mix owsiane + rodzynki+słonecznik , przed treningowy wychodzi że 4 a po treningowy 5
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
to jest koszmar a nie dieta. gdzie masz zdrowe tłuszcze, pelnowartosciowe bialka w kazdym posilku, kcal za mało, gdzie tłuste ryby?

Stop wishing start doing

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rodzinna dieta do poprawki :) i problem z posiłkiem przed i po treningowym.

Następny temat

Redukcja masy + wzrost wydolności

Anna Nawrot - ocena sylwetki Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Suplementacja okołotreningowa Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście!