SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na redukcję do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4862

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5096
Płeć : mężczyzna
Wiek : 21
Waga : obecnie 85kg(wcześniej 91kg)
Wzrost : 182
Obwód klatki : 104
Obwód ramienia : 37
Obwód talii : 93
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20%
Aktywność w ciągu dnia : obecnie brak
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 5x w tyg bieganie na czczo 30-40 min
Odżywianie : od 2 tygodnie dieta wg wskazówek SFD
Cel : redukcja tkanki tłuszczowej-bez możliwości w tej chwili chodzenia na siłkę
Stan zdrowia : b.dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej :bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : TSE,BCCA,Long Protein Olimpa,witaminy Omega 3

Biegam od 2 tyg i 3 dni-narazie ubyło mi około 4 kg w talli 4 cm

Suplementacja;Tse narazie 3 kapsy na czczo Bcaa 1g/kg masy ciała kawa Omega 3 przed aerobami.Dodaję,żę na siłkę nie chodzę jak narazie kontuzja,i dlatego aeroby robię




Posiłek ilość kcal białko [g] tłuszcze [g] węglowodany [g] edycja

Posiłek nr 1
8:30
Płatki owsiane 50 gr
GOLD Omega3 3 kaps
Jajka gotowane 3 szt


Posiłek nr 2
10:30 Produkty
Pro Long Protein - Olimp
Omega 3 3 kaps


Posiłek nr 3
12:45 P
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150 gr
Ryż brązowy 50 gr
Oliwa z oliwek 15 ml
Papryka czerwona 10 gr



Posiłek nr 4
15:45
Kurak filet 150 gr
Ryż brązowy SONKO 50 gr/makaron razowy 50 gr
Cebula 10 gr
Pomidor 15 gr


Posiłek nr 5
18:00 P
Twaróg Wiejski chudy - Mlekovita 150 gr
Oliwa z oliwek 15 ml
Pomidor 15 gr
Omega 3 3 kaps


Posiłek nr 6
20:30 ń
Serek wiejski lekki - Piątnica 150 gr
Oliwa z oliwek 20 ml
GOLD Omega3 3 kaps
Ogórek 20 gr

Suma dobowa:
1993 kcal

155 g białka

100 g tłuszczu

121 g węgli




Zmieniony przez - Pakero123 w dniu 2013-01-16 20:36:47

Zmieniony przez - Pakero123 w dniu 2013-01-16 20:37:33
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2219 Napisanych postów 48352 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 268406
Daj to w formie zrzutu z potreningu.pl i wklej więcej info o treningu.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5096
jak zrobić ten zrzucik,nie mam żadnej opcji wygeneruj zrzut,meczę się z tym od godziny?

Zmieniony przez - Pakero123 w dniu 2013-01-16 22:20:07

Zmieniony przez - Pakero123 w dniu 2013-01-16 22:20:30
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2219 Napisanych postów 48352 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 268406
jak wejdziesz na rozkład tygodniowy, klikniesz na uproszczony podgląd danego dnia to masz opcję generowania zrzutu.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5096
Koniu jestem w zakładce Diety potem wbiłem na kalkulatory i wybrałem kalkulator kalorii,ale ja tu nic takiego co napisałeś nie mam;//
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2219 Napisanych postów 48352 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 268406
bo najpierw musisz wrzucić tam produkty i zapisać.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5096
nie rozkminiam,przepraszam za problem;/ tabela gotowa do skopiowania ale dalej nie potrafie;/tego zrobic
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2219 Napisanych postów 48352 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 268406
dalej klikasz zapisz.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5096


Sory za taką niepotrzebną ilość postów,w końcu udało się zrobić.Koniu a co do treningu,to narazie tylko biegam rano na czczo około 2 tygodnie,odpoczywam od siłki,ewentualnie na rzezbe można coś porobić;)






Dodaję,jeszcze poglodowe foto,po 2 tyg bieganiu,oczywiscie z ta dieta która opisałem,spadło 4 kg;).Przed kata chroni mnie Bcaa wcinam dużo przed bieganiem.Zawsze zalewało mnie na biodrach,i opona była,nawet jak nie jadłem fastów i słodyczy,więc to raczej taka moja uroda,nad którą pracuję

Zmieniony przez - Pakero123 w dniu 2013-01-17 08:36:10

Zmieniony przez - Pakero123 w dniu 2013-01-17 08:39:51
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2219 Napisanych postów 48352 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 268406
Czemu tak mało węgli i dużo białka na tym etapie? Potem, w zasadzie zostaje Ci już tylko ketoza jak chcesz nimi manipulować. Warzyw jesz tylko tyle ile podajesz? Nabiał ograniczaj do kilku razy w tygodniu. Zamiast łykać tyle o-3 dodaj do diety tłustą rybę, nie bazuj na samej oliwie. Otręby w jakim celu?

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5096
Rozumiem,czyli bez obaw mogę zwiekszyć trochę węgli o niskim IG w posiłkach?w celu wiekszego zabotrzebowania?kcal?bez obaw w celu redukcji?Hm warzywa zawsze jakieś są przy posiłkach,pomidor,papryka,cebula,brokuły...a z rybami może być problem cieżko u mnie ją dostać łososia n.p ,(tylko mintaj,bo panga to syf) ewentualnie makrela wędzona-ale nie wiem czy może być dobra??dlatego bazuje na Omega 3 i oliwie.

Otręby myślałem,żę będzie to dobre uzupełnienie płatków(wszystko na wodzie,bez mleka),ale jeśli trzeba odstawię:)

I jeszcze jedno mam pytanie do Ciebie,jak myslisz cwiczyć już mieśnie brzucha czy lepiej spalić jeszcze trochę więcej smalcu,teraz już nie schodzi tak szybko jak na początku,ale mysle,że powoli ubywa:)?



Zmieniony przez - Pakero123 w dniu 2013-01-17 14:59:28

Zmieniony przez - Pakero123 w dniu 2013-01-17 15:08:53
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy dobrą mam dietę?

Następny temat

DIETA REDUKCYJNA DO OCENY PROSZE O POMOC !!!!!

Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Jaka kasza jest najzdrowsza? Jakie węglowodany wybrać? Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Trening na masę - 5 złotych zasad Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki